Mevrouw krijgt één keer niet haar zin.
Dat krijg je als je eens iets zelf moet bestellen Mas. Welkom bij het klootjesvolk
Ze kreeg er toch laatst een gesponsord van Dy.son? Of was dat een ventilator? Alsnog haar goed recht om er nog een te kopen (voor een andere ruimte) met deze bloedhitte. Wel een beetje overdreven IG post van haar.
Hoe irritant dat dit boek dus “Wandellust” heet, maar er op de cover staat:
Wandel
Lust
Als het ook over dat onderste woord zou gaan dan zou ik hem wel even inkijken in de boekhandel.
En een klamme gehaktbal word je als je door de soesterduinen gaat ploeteren. Duinen everywhere 
Over de seksuele aantrekkingskracht van fleecetruien, afritsbroeken en bergschoenen. 

Dat is idd een air cooler ofzo
Koop je een dure Dyson en moet je dan alsnog een airco ernaast kopen.
Lopen haar stories ook weken achter en bestelt ze keurig op tijd iets of verwacht ze na een week hittegolf en duizenden dooie mussen dat er nergens in een normaal bestelproces vertragingen daardoor zijn ontstaan? Welkom in de echte wereld Mascha, wij plebs zijn afhankelijk van veel factoren in een keten.
Maar opzich had ze dit kunnen weten als ze de naam had gegoogled want er zijn heel veel negatieve reviews.
Oh no een zweterige baby

Jij en ongeveer iedereen met een baby, kind, peuter, man, vrouw Mascha!
Ze moet blij zijn dat dat ding niet met DeHeL wordt bezorgd.
Zelfde hier. Dan denk je dat het niet erger kan dan DHL. Ik had wat bij een groothandel besteld dat via Dyna werd geleverd. Die zijn gewoon nooit komen opdagen?! Ook niet nadat de groothandel het nogmaals stuurde. 6! afspraakmomenten niet komen opdagen. Geen bericht, niks, en kon geen contact krijgen met ze. Nooit meer
Precies dit! En ken meer mensen bij wie dit is gebeurd. Snap dat echt niet. Geklaagd bij b.ol destijds maar zij konden na 2x niet leveren niet garanderen dat het de 3e x door een ander bedrijf zou worden bezorgd. Nou joe dan laat maar 
Ik ga solliciteren bij dyna, nooit komen opdragen en liegen zijn mijn specialiteiten.
Maar de baby ZWEET
Voordeel van zweet is dat je het eraf kan wassen. Wie is er niet zweterig op het moment? Stop je kind even lekker in bad of onder de douche en weg is het zweterige.
Of zou ze ook niet genoeg (gesponsorde) babyzeep in huis hebben?
It smells like poop, on my birthday!!!
Hahah, meid google even de reviews en wat wil je met dit weer. Iedereen bestelt airco’s. Alsof andere mensen in Nederland die geen geld voor een airco hebben geen zwetende baby hebben.