Beutyblogtopic XL #9

Je hoeft maar een commentsectie te openen onder een willekeurig bericht dat ras, geaardheid etc. aangaat en je komt erachter hoe slecht het nog altijd gesteld is met mensen en hun visie.
Misselijkmakend echt.

7 likes

Haha ik las dit vanmiddag
 En nu kijk ik de laatste vlog (inderdaad op vol volume) en op het moment dat Krek z’n schoenveters straktrekt schrik ik me he-me-maal t leplazerus :crazy_face:

2 likes

Ik ben echt confused door dat stukje want ik heb nog geen week geleden die Back to the future films zitten kijken, en in 1 van die films zit een scene van ‘Dit is de toekomst in de jaren 2000+’ en dan zit er letterlijk een scene in van zo’n schoen die zelf de veters aantrekt, en ik dacht nog “Haha, ze hadden echt grappige ideeĂ«n over de toekomst vroeger”. En nu bestaat het gewoon :joy:

1 like

Die schoenen zijn ook gebaseerd op dje film. Althans Nike heeft ooit die hele schoen nagemaakt

3 likes

En dan denk je
wie koopt er nou zoiets? Niet verbaasd dat het Gregor is :joy:

5 likes

Ik vind die schoenen echt super vet, ik zou ze ook kopen! Back to the future fan hier

4 likes

Echt 100% mee eens!

7 likes

Sure Joos!!!

1 like

Que :face_with_raised_eyebrow:

Wat bedoelt ze nou eigenlijk?!

2 likes

Huh wat, masha-Mila want rechterarm huh wtf

5 likes

Misschien komt dat omdat Mas links is en dus met links de camera vasthoudt. Dan zwaai je automatisch met rechts he!!! Gekke Josephine :crazy_face:

10 likes

Mascha heeft een soort ‘tik’ dat ze vaak met haar rechterarm omhoog praat, daar baseert ons Josefien dat op.

2 likes

Ik dacht bij die comment ook echt wtf :face_with_monocle: :face_with_raised_eyebrow:

Wildeburg?

Vragen jullie je ook niet al jaren af hoe chiekin smaakt en wat het verschil met kip is?

67 likes

Mascha combineert alle kleuren speelgoed en houdt niet van “lever thema”. :joy:

2 likes

Ze heeft al vaker spontane wandelingen georganiseerd.

Spontaan & plannen ?

4 likes

Oh ALSJEBLIEFT niet zeg. Ik ga wel zelf wandelen in de duinen.

6 likes

Ik kom bijna in de verleiding om mee te doen, ik zou best een uurtje met Cynthia willen ‘wandelen’. Mijn gevoel zegt me dat ze heel sloom is maar dat is echt nergens op gebaseerd behalve dat ik een zure trut ben.

20 likes