Beutyblogtopic XL #9

Wauw wat leuk dat je deze tevoorschijn tovert, nooit eerder gezien :rofl: wat errrrrrrug
Hebben ze er toen in de winkel iets van gezegd of alleen achteraf op twitter lopen bitchen?

3x raden… Het was toch met Dynalogic maar hij is niet geleverd en staat zelfs afgemeld in het systeem. Op de een of andere wazige manier zijn alle bezorgers niet meer bereikbaar Ć©n heb ik nu al 2 dagen voor Jan lul zitten wachten. :+1:t3:

2 likes

Vind Mascha wel echt snel altijd met haar rage posts op insta.
Zelf heb ik overigens nooit problemen gehad met Dyna logic. Is het niet gewoon überhaupt superdruk bij de post en mogen ze er misschien door een hitte plan oid langer over doen?

Verrassend :weary:. Snap echt niet dat MM met hun blijft samenwerken. Hopelijk krijg je je fornuis alsnog snel. MM doet er in mijn beleving wel alles aan wat ze kunnen om Dynalogic aan de veren te krijgen en jou tegemoet te komen.

63 likes

Mascha weet gewoon dat er nu allemaal bedrijven perspakketjes gaan sturen met shit om de hitte te overleven. Vast geen hele airco’s maar van die watersprays enzo.

6 likes

Heeft Mascha nou alles verwijderd?

Ik heb twee keer een topervaring met DynaLogic gehad, waren echt lieve mensen die daar werkten. Ik ging speciaal opzoeken of ik niet in de war was qua naam.

2 likes

Ik zie de stories ook niet meer staan nee

In dr hoarder paradise

12 likes

Vooral ook met dat meetlat erachter.

1 like

Maar goed, ik denk ook wel dat je een stuk minder goed kunt relativeren als je oververhit bent. Dus snap haar rant wel, ik zou ook pissig en teleurgesteld zijn.

Eergister is mijn dyson geleverd via dyna. Prima service. Door de hele dag door updates over hoe laat het bezorgd wordt. Ook vaker hier met spullen aan de de deur gehad en nooit problemen mee gehad. Maar ze heeft toch ook twee of drie van die dysons torens gekregen. Die zorgen ook echt voor een koeler gevoel. Kan ze naast het bedje van de baby zetten op een lage stand. Gregor had ook gewoon even zelf naar een winkel kunnen rijden om een airco te kopen en op te halen als ze het zo snel nodig hebben. In omgeving Amsterdam is er vast nog wel ergens een op voorraad.

17 likes

Mijn baby zweet als een otter dus zweten kunnen ze wel degelijk :joy: maar inderdaad, beetje in de luier laten chillen, af en toe een lauw badje… het is niet het einde van de wereld

Je vergeet dat ze niet naar buiten gaan door het virus.

4 likes

Wat een waardeloos boek dat Wandellust. Doe dan routes i.p.v. informatie dat gewoon op internet te vinden is. En volgens mij loopt Cynthia altijd alleen maar in Zwolle of op Terschelling en is ze dus zelf nog nooit op deze plekken geweest (anders hadden we het wel geweten).

Ik denk dat ze gewoon een middagje heeft lopen scrollen op Wikipedia en de ANWB/VVV site, wat fancy plaatjes er bij, opmaak door iemand laten fixen et voila, je hebt een boek geschreven!

14 likes

Je moet toch iets om in beeld te blijven als auteur als die roman maar niet af komt!

3 likes

Nee, een jaar lang weekendjes weg kunnen indienen bij de belastingdienst onder het mom van inspiratie opdoen voor het boek.

7 likes

Ik probeerde net een Mascha vlog want ik vind haar niet kut per se, maar God Gregor’s spraak is zo veel erger geworden nog. Geheel binnensmonds gemompel in een babystem.

Ik gok dat Mila op haar 3e haar ouders voorbij is qua spraak.

71 likes

Moeten ze wel eens uit die bunker komen, anders heeft Mila alleen hun als voorbeeld en gaat zij ook mompelen

17 likes

Zou het met dat brabbel stemmetje ook huizen verkopen? Ik zie dat namelijk echt niet voor me.

11 likes