Beutyblogtopic XL #9

Ik zie t al voor me, Cynthia helemaal fit aan het wandelen met de hond en ik erachteraan, zwetend, zeuren over dat ik wil roken en waarom mag dat gvd niet in het bos. Hoe lang nog tot we op het terras gaan? Ik heb het warm, kei veel insecten hier man, wacht even Cynthia ik hou het niet bijhijj!
Cynthia helemaal stylish met dr Celine tas en ik erachter als een klamme gehaktbal

126 likes

Wauw wist niet dat mensen zo rot van binnen konden zijn. (Laatste vlog van mas)

Zeggen dat je zo bevalling verdiend hebt etc.

Wat is er mis met mensen joh!

1 like

Klamme gehaktbal :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::yum:

21 likes

Hahaha ik zie al helemaal voor me dat iemand dan op een drafje vooruit holt. Sint er maar achter aan jooehoee wacht nou even we moeten samen wandelen en de zon op onze gezicht voelen.

6 likes

Wandelen met Sint en 20 anderen is toch meer een straf dan een cadeautje.

Artikel slaat nergens op. Wie brengt er nou een boek uit met wandelgebieden zonder routes want “een beetje verdwalen is veel leuker”. Waar slaat dat nou op. Voordeel van een route is toch dat je weet hoeveel km je gaat doen en je langs mooie plekken komt. Wandelgebieden kan ik nog wel via Google vinden.

66 likes

Huh wat mega vreemd
 dit is dan inderdaad dus bedrag X gaan betalen voor haar boek, voor iets wat je zelf met 1 Google actie voor gratis hebt gevonden (+ meer info want daar staan wel kilometers bij?)?!

Snap zelf ook wel dat ik op een eiland als Terschelling kan wandelen in de duinen

4 likes

Ja en als je op een camping staat in een nieuwe omgeving en je gaat even een rondje wandelen is een beetje verdwalen best leuk maar als ik ergens naar toe ga met als voornemen om te wandelen kan ik toch niet zomaar een beetje gaan lopen. Misschien loopt de route na 2 km dood of loop ik 8 kilometer lang over verharde weg langs het spoor. Dat wil je toch juist voorkomen.

6 likes

Misschien dat er als belangrijkste tip staat dat als je met je gezicht naar de zon loopt, je dat gewoon als kompas moet aanhouden :joy:

4 likes

Lekker overdreven dit

86 likes

Oh my GOD !! :rofl: Ja heel jammer en vervelend maar dit gebeurt letterlijk bij elk bedrijf wel eens.(bij DHL vaker dan wel eens maar ok)

33 likes

Welkom in de normale wereld, Mascha.

113 likes

Mee eens dat het overdreven is (vertraging kan altijd) maar zelf bestel ik ook niks meer als het door dat bedrijf wordt bezorgd. Heb letterlijk nog nooit iets ontvangen van hen :neutral_face:

5 likes

Haha wat verwacht je nou als je net als iedereen en zijn moeder met dit weer ineens een airco wil hebben?

16 likes

Zul je zien dat ze een dezer dagen een superdeluxe airco #krijgt

“Ohh zoooo onverwachts!!!11!1!”

12 likes

Mevrouw krijgt één keer niet haar zin.

2 likes

Dat krijg je als je eens iets zelf moet bestellen Mas. Welkom bij het klootjesvolk

30 likes

Ze kreeg er toch laatst een gesponsord van Dy.son? Of was dat een ventilator? Alsnog haar goed recht om er nog een te kopen (voor een andere ruimte) met deze bloedhitte. Wel een beetje overdreven IG post van haar.

2 likes

Hoe irritant dat dit boek dus “Wandellust” heet, maar er op de cover staat:

Wandel
Lust

13 likes

Als het ook over dat onderste woord zou gaan dan zou ik hem wel even inkijken in de boekhandel.

En een klamme gehaktbal word je als je door de soesterduinen gaat ploeteren. Duinen everywhere :cold_sweat: