Beutyblogtopic XL #9

Over de seksuele aantrekkingskracht van fleecetruien, afritsbroeken en bergschoenen. :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

23 likes

Dat is idd een air cooler ofzo

Koop je een dure Dyson en moet je dan alsnog een airco ernaast kopen.

16 likes

Lopen haar stories ook weken achter en bestelt ze keurig op tijd iets of verwacht ze na een week hittegolf en duizenden dooie mussen dat er nergens in een normaal bestelproces vertragingen daardoor zijn ontstaan? Welkom in de echte wereld Mascha, wij plebs zijn afhankelijk van veel factoren in een keten.

6 likes

Spon airco incoming

3 likes

Maar opzich had ze dit kunnen weten als ze de naam had gegoogled want er zijn heel veel negatieve reviews.

Oh no een zweterige baby :astonished: :roll_eyes:

Jij en ongeveer iedereen met een baby, kind, peuter, man, vrouw Mascha!

80 likes

Ze moet blij zijn dat dat ding niet met DeHeL wordt bezorgd.

16 likes

Zelfde hier. Dan denk je dat het niet erger kan dan DHL. Ik had wat bij een groothandel besteld dat via Dyna werd geleverd. Die zijn gewoon nooit komen opdagen?! Ook niet nadat de groothandel het nogmaals stuurde. 6! afspraakmomenten niet komen opdagen. Geen bericht, niks, en kon geen contact krijgen met ze. Nooit meer

Precies dit! En ken meer mensen bij wie dit is gebeurd. Snap dat echt niet. Geklaagd bij b.ol destijds maar zij konden na 2x niet leveren niet garanderen dat het de 3e x door een ander bedrijf zou worden bezorgd. Nou joe dan laat maar :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik ga solliciteren bij dyna, nooit komen opdragen en liegen zijn mijn specialiteiten.

153 likes

Ik weet niet of Mascha ooit de route die zo’n bezorger moet rijden om de door ons bestelde troep af te leveren gezien heeft, maar het is 32 graden. Ik vind het nog knap dat de vertraging slechts 2 dagen is.

20 likes

Maar de baby ZWEET

64 likes

Voordeel van zweet is dat je het eraf kan wassen. Wie is er niet zweterig op het moment? Stop je kind even lekker in bad of onder de douche en weg is het zweterige.

Of zou ze ook niet genoeg (gesponsorde) babyzeep in huis hebben?

2 likes

It smells like poop, on my birthday!!!

Hahah, meid google even de reviews en wat wil je met dit weer. Iedereen bestelt airco’s. Alsof andere mensen in Nederland die geen geld voor een airco hebben geen zwetende baby hebben.

10 likes

hahaha

EnormousSomberBumblebee-max-1mb

12 likes

Hahaha wat erg dit :joy:

1 like

Ondanks dat het wel lichtelijk overdreven overkomt, is Dynalogic wel écht het kutste bedrijf ooit. Als ze het al bezorgen is het altijd iets van dit:

1. Te laat en krijg je alleen ‘misschien komt het morgen, misschien ook niet’. Maar zekerheid geven ze je niet.
  2. Verkeerd geleverd (kapot, missende producten etc.)
  3. Staat het bij de buren. En dan niet een simpele doos met ventilator, maar gewoon een koelkast, afzuigkap en vaatwasser. Zo onder de carport, op een huisnummer dat niet eens in de buurt komt bij dat van jou. Daar kom je dan pas achter na 100 keer bellen en zeuren dat je het écht niet hebt ontvangen maar het volgens hun systeem toch wel geleverd zou moeten zijn. Maar god weet waar, de bezorger heeft uiteraard zelf getekend.
  4. Of ze pleuren al je apparatuur neer in de gang en komen ze een dag (of nog later) pas om het product te installeren (waar je inmiddels ivm de coronacrisis ook nog voor moet betalen).

Er is totaal geen contact met ze te krijgen, echt dramatisch. Dus dat heeft niets te maken met al die mensen die nu ineens airco’s bestellen of de aanhoudende hitte. Dat is altijd al zo geweest. Dus ja er zijn echt bedrijven nog erger dan DHL :joy:.

8 likes

Dit herken ik helemaal. En dat terwijl ik DHL echt DeHeL vind.

Hadden een vriezer besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Overleg met klantenservice verkoper (m.edia.m…) en toegezegd dat het in de kelder zou worden gezet.
Volgende dag verschijnt er een scheldende man, die niet van plan was de vriezer verder dan op de stoep te zetten. Ik heb hem gevraagd om dan de vriezer maar weer mee te nemen. Toen ging hij nog harder schelden en vloeken, zo erg dat ik het op mijn telefoon op video ben gaan opnemen. Gewoon om bewijs te hebben dat ik de levering niet accepteerde, want ik vertrouwde hem voor geen cent. Meteen contact met verkoper die goed reageerde. En inderdaad, 10 min later bericht dat de het bestelde was geleverd. Dat bedrijf mag van mij echt genamed en geshamed worden.

Oh en je weet vaak niet welk bedrijf bezorgd als je ergens besteld, dus ik begrijp Masha’s frustratie.

3 likes

Hahaha oh ja heel fout wel ja opeens

1 like