Twan heeft tenminste wel routes!!!
Jezus dat is echt schandalig. Ik hoor inderdaad ook echt zoveel verhalen over mensen die net zoals jij bedreigd zijn door bezorgers van Dynalogic. MM is volgens mij inmiddels wel helemaal overgestapt naar First Logistics. Daar gaat vast ook wel eens wat mis, maar ze bezorgden bij ons wel op de juiste dag en brachten de wasmachine en droger zonder gedoe helemaal naar zolder. Waren ook vriendelijke jongens, dus er is nog hoop haha. Hebben ze verder nog wat met je klacht gedaan?
Nou dat zou goed zijn. MM reageerde goed, heb mijn geld teruggekregen, want ik wilde het risico van zo’n soort gast in mijn moeders huis niet. Heb bij een kleine middenstander een duurdere gekocht, maar die was zo lief en heeft ook de oude vriezer mee terug genomen. Eind goed, al goed.
Ik ben nu echt bang want ik moet vandaag een fornuis krijgen, via MM met dit bedrijf😂 ze hebben nog 2 uur om te komen
Hoe excited Mascha in de nieuwe vlog ook weer is over alle spullen uit dat pakket wat ze gekregen heeft. Met name dat tasje met bolletjes incl bijbehorende “scrunchie”. Het is letterlijk een invisibobble met netgaas er omheen en stoffen balletjes er in waar je mee kunt knutselen bijv. Wth
Ik zou echt denken waar LAAT ik al deze spullen? Omg
Volgens mij kunnen baby’s niet zweten en dat maakt oververhitting een groter risico’s voor baby’s dan voor volwassenen. Ze kunnen hun eigen lichaamstemperatuur nog niet goed regelen. Daarnaast kunnen ze niet praten (duh) en mis je dus de signalen.
Met dit weer moet je je baby dus een beetje koel houden.
Ook weer niet spastisch over doen want in de hele wereld krijgen ze baby’s en in sommige landen is het (bijna) altijd 40+ graden maar daar zijn mensen er ook meer aan gewend en kunnen ze er beter mee omgaan.
Haha als het First Logistics is dan hoef je volgens mij niet zo bang te zijn!
Wauw wat leuk dat je deze tevoorschijn tovert, nooit eerder gezien wat errrrrrrug
Hebben ze er toen in de winkel iets van gezegd of alleen achteraf op twitter lopen bitchen?
3x raden… Het was toch met Dynalogic maar hij is niet geleverd en staat zelfs afgemeld in het systeem. Op de een of andere wazige manier zijn alle bezorgers niet meer bereikbaar én heb ik nu al 2 dagen voor Jan lul zitten wachten.
Vind Mascha wel echt snel altijd met haar rage posts op insta.
Zelf heb ik overigens nooit problemen gehad met Dyna logic. Is het niet gewoon überhaupt superdruk bij de post en mogen ze er misschien door een hitte plan oid langer over doen?
Verrassend . Snap echt niet dat MM met hun blijft samenwerken. Hopelijk krijg je je fornuis alsnog snel. MM doet er in mijn beleving wel alles aan wat ze kunnen om Dynalogic aan de veren te krijgen en jou tegemoet te komen.
Mascha weet gewoon dat er nu allemaal bedrijven perspakketjes gaan sturen met shit om de hitte te overleven. Vast geen hele airco’s maar van die watersprays enzo.
Heeft Mascha nou alles verwijderd?
Ik heb twee keer een topervaring met DynaLogic gehad, waren echt lieve mensen die daar werkten. Ik ging speciaal opzoeken of ik niet in de war was qua naam.
Ik zie de stories ook niet meer staan nee
In dr hoarder paradise
Vooral ook met dat meetlat erachter.
Maar goed, ik denk ook wel dat je een stuk minder goed kunt relativeren als je oververhit bent. Dus snap haar rant wel, ik zou ook pissig en teleurgesteld zijn.
Eergister is mijn dyson geleverd via dyna. Prima service. Door de hele dag door updates over hoe laat het bezorgd wordt. Ook vaker hier met spullen aan de de deur gehad en nooit problemen mee gehad. Maar ze heeft toch ook twee of drie van die dysons torens gekregen. Die zorgen ook echt voor een koeler gevoel. Kan ze naast het bedje van de baby zetten op een lage stand. Gregor had ook gewoon even zelf naar een winkel kunnen rijden om een airco te kopen en op te halen als ze het zo snel nodig hebben. In omgeving Amsterdam is er vast nog wel ergens een op voorraad.
Mijn baby zweet als een otter dus zweten kunnen ze wel degelijk maar inderdaad, beetje in de luier laten chillen, af en toe een lauw badje… het is niet het einde van de wereld