Je vergeet dat ze niet naar buiten gaan door het virus.
Wat een waardeloos boek dat Wandellust. Doe dan routes i.p.v. informatie dat gewoon op internet te vinden is. En volgens mij loopt Cynthia altijd alleen maar in Zwolle of op Terschelling en is ze dus zelf nog nooit op deze plekken geweest (anders hadden we het wel geweten).
Ik denk dat ze gewoon een middagje heeft lopen scrollen op Wikipedia en de ANWB/VVV site, wat fancy plaatjes er bij, opmaak door iemand laten fixen et voila, je hebt een boek geschreven!
Je moet toch iets om in beeld te blijven als auteur als die roman maar niet af komt!
Nee, een jaar lang weekendjes weg kunnen indienen bij de belastingdienst onder het mom van inspiratie opdoen voor het boek.
Ik probeerde net een Mascha vlog want ik vind haar niet kut per se, maar God Gregorâs spraak is zo veel erger geworden nog. Geheel binnensmonds gemompel in een babystem.
Ik gok dat Mila op haar 3e haar ouders voorbij is qua spraak.
Moeten ze wel eens uit die bunker komen, anders heeft Mila alleen hun als voorbeeld en gaat zij ook mompelen
Zou het met dat brabbel stemmetje ook huizen verkopen? Ik zie dat namelijk echt niet voor me.
En een middagje gewandeld terwijl ze filosofische teksten in haar telefoon in sprak om later uit te kunnen tikken; onder het mom van boek schrijven.
Mijn droger is pas geleverd door Dynylogic en dat ging top, geheel volgens afspraak.
Sorry off-topic, maar voelde toch even de drang om iets positiefs over dit bedrijf te zeggen.
Verkoopt hij nog huizen of is hij vooral editor? Of sneakers?
Ik denk dat dat de frustratie is over de meeste âinfluencersâ. Ik vraag me af of je na een tijdje er gewoon gewend aan raakt dat je je privilege niet meer ziet of bijna niet ziet.
Wtf man, kun je door heel Brabant kiezen uit de mooiste plekken, kies je de Oude Warande. Schaam je.
Vogelen?
Well excuse you, dat jij niet bekend bent met wandel-vaktermen.
Geef dat boek aan iedere Vlaming en hij zal denken dat hij in het wild kan seksen
waarom staat Vogelen hoger dan dat op de linker pagina? ik word daar onrustig van.
Wandelgear ook echt. Waarom altijd zo âhip Engelsâ
Precies dat ! En er zit ook 0 structuur in de hoofdstukken, zo random die onderdelen, of is het dan Wandelgear in Drenthe en dan Wandelmeditatie in Zuid-Holland en Zeeland ? En dat voor een structuurjunkie
misschien pak ik morgen mijn breigear erbij om eens een lekker potje te breien. of mijn haakgear, als ik meer zin heb in haken.