Beutyblogtopic XL #9

Dan komen er weer heel veel Ruim op met mij video’s. Katsjing :euro:

Ja wordt kleiner dan hun huidige huis, hun vorige huis vond Mascha te groot want te veel ruimte. Terwijl dat ook geen meeeeega grote villa was?

sws dat mascha binnen 3 jaar in dr nieuwbouwhuis toch een groter huis wilt

wie herinnert me over 3 jaar, ik ben een orakel

91 likes

En die kapster had in een shot opeens ook dr mondkapje niet meer op (per ongeluk in beeld denk ik) dus dat mondkapje is ook alleen maar voor de vlog :grimacing:

8 likes

:sweat_smile:

Een kind neemt veel ruimte in, maar gregor heeft letterlijk een hele kamer vol met allerlei onzin dingen die hij gehoard heeft, vol schoenen en friemeltjes.

Eigenlijk is dat al bijna een soort speelkamer voor een uit de kluiten gewassen kind.

43 likes

Als je dan vervolgens 2 jaar gaat huren in Amsterdam ben je al die winst wel kwijt.
Als ze überhaupt al winst hebben gemaakt op de bunker.

1 like

Ach dat is maar net hoe je het bekijkt. Genoeg mensen die met een klein kindje in een éénslaapkamerappartement wonen. Gaat prima. Je hebt dan echter geen ruimte meer voor off white pumps die je nooit draagt… das wel jammer.

*Kan iemand me even taggen als ze die pumps gast dragen? Plz!

3 likes

Maar geef toe, het is een pracht plekje om te wandelen. Vooral in de herfst- en winterperiode.

Bedoel je mijn lievelingskanaal?

45 likes

Is dit de kom klaar met mij video

30 likes

Ik ben inmiddels ook niet meer subscribed. Ik wens ze veel succes met de mason jars, minty candles, fluffs, scoops, squeeezeeee en hun baby ‘So-Cute’ of SoKjoet? En de disco schoenen van onze brabbelaar niet te vergetennnn.

1 like

Ik heb deze al honderd keer voorbij zien komen zonder ooit de video te hebben gezien.

Nu gedaan en
unnamed

28 likes

afbeelding
Graag gedaan

29 likes

Die woorden en uitspraak van hen is echt een nagel aan mijn doodskist (vast niet de juiste uitdrukking).

Ondertussen pronkt Cynt op insta met haar nieuwe buddy Rob Dekay😂 Geen idee wat hun connectie is, maar er moesten meerdere stories en een foto gewijd worden aan deze ontmoeting🤔

25 likes

@robdekay @robdekay @robdekay @robdekay @ROBDEKAAHAY

35 likes

Haha terwijl op zijn insta echt niks staat over haar :sweat_smile:

7 likes

Reactie op de vlog van Mascha :roll_eyes: Martine is er niks bij

71 likes

Hahaha de vlog van massa: de kat is LETTERLIJK komen vragen ‘kom je buiten spelen?’ :grin: jammer dat ze dat niet op beeld heeft zeg

47 likes