Ben geen expert haha maar volgens mij wordt het afgeraden omdat er bacteriën en virussen e.d. in de motor kunnen komen. Omdat je die niet kunt reinigen is vervangen van alle andere onderdelen dan niet genoeg. Er zijn modellen die wel tweedehands kunnen (zo’n ‘ziekenhuiskolf’ bijv.) maar deze dus niet volgens mij
Ik zou gek worden van die borende buren van Mascha. Ik snap sowieso nooit wat sommige mensen zoveel te boren hebben?
Zal wel een verbouwing zijn. Schuur machines, zagen, etc klinken ook als een boor
Het komt er op neer dat het goed voor je zou zijn om eens te erkennen dat je bullshit verkondigt/ hebt verkondigd.
En dit is een eigenschap die Cynthia niet linkt te hebben terwijl ze via haar story wel dit statement maakt
Ik zie het niet meer op haar insta, maar bv Medela (behalve de ziekenhuiskolf van Medela) is een open systeem, melk maar dus ook bacterieen etc kunnen dan dus in de motor unit komen en daarom wordt het afgeraden om die 2e hands te kopen. Andere merken zijn wel gesloten systemen en als je dan de onderdelen die met melk in aanraking komen vervangt/steriliseert kan het prima.
Rare uitleg van haar trouwens want het gaat volgens mij niet zozeer om of je ontsteking hebt gehad maar bv het risico op spruw.
Zou Serena die kolf trouwens wel zelf hebben gekochr? de meeste influencers zijn ook niet vies van gekregen spullen verkopen toch?
Ik ook niet! Dacht juist dat medela goed was om 2e hands te kopen omdat je alles kan vervangen (snoertjes etc) en mijn 2e handse is ook weer door naar een vriendin gegaan. Oeps
Woooooow Lotte is vandaag 30!!! geworden. Ik had haar echt max. 22 gegeven! Ze ziet er zo jong uit. (I’m jealous).
Jaloers op haar “ik doe alsof ik over een zebrapad loop-foto’s”…?
Aw Nikkie heeft een nieuwe video gepost
Ik ben nu pas in de eerste minuut en huil nu al bijna mee. Wat moet dat ontzettend beangstigend zijn geweest zeg
Meen je dit? Ik vind haar er op die laatste foto juist ouder uit zien…
Ik vind het ook zo verschrikkelijk dat Linda borstkanker blijkt te hebben. Natuurlijk in de eerste plaats voor Linda zelf, maar ik vind het ook zo erg voor Nikkie dat ze nog een keer moet gaan dealen met een dierbare die ernstig ziek is
Arch ik knal er telkens uit…
Het gaat hardstikke goed met Mila. Ik bedoel dat ik hoop dat mascha bedoelt kledingmaat 62…
Forummers van 1 meter: triggered
En terecht.
Elke man onder de 1.85 moet zich doodschamen.
Ik zou gaan hopen op wereldvrede. Heb je ook niks aan maar is wel sympathieker dan je druk te maken om het gewicht van een baby die je niet kent
Er staat toch ook letterlijk maat 62?
Maat is ongeveer hetzelfde als cm