Beutyblogtopic XL #9

hahaha wat gênant. bij elke story wordt ie ook getagged.
in haar volgende boek over terrasjes pakken schrijft ze vast:

op terras huppeldepup in zwolle kan ik altijd helemaal wegzwijmelen met goed bevriende B-artiest en mol van widm seizoen 19 Rob Dekay. niks mooiers dan goede gesprekken en moltactieken doornemen bij een biertje met Rob Dekay.

51 likes

Hahaha viel mij ook al op. Al zou ik ook best met rob dekay op een terras willen zitten :heart_eyes:

4 likes

Ik ben wel een beetje jaloers op alle pakketjes die Mascha krijgt. Krijgt ze zomaar in een doos een Tom Ford Noir pour femme parfum cadeau :’(

5 likes

134 likes

Hahahaha :rofl:

1 like

T valt me op dat Gregor nu al een paar keer tegen Mascha zegt van “Je moet haar zo vasthouden” of “Pas je op?!!” als ze die baby vastheeft. Ik zou hem echt een knal voor z’n kop geven en hem duidelijk maken dat hij dat moet laten. Maargoed. Gregor is echt heilig daar in huis.

69 likes

Hahahaha en nu is de Noordzee facking relaxed, geen ellende of drenkelingen… oh wacht

Foefje doet mij echt denken aan de vader van Kofi uit Papadag

15 likes

Ik ken Rob de Kay niet maar dat is toch genant?
Net als al jarenlang dat gedweep met Wie is de Mol en dat ze zich voorbereidt op haar deelname (allemaal superlollig maar stiekem serieus bedoelt :stuck_out_tongue_winking_eye:) :roll_eyes:
Leuk als ze dat leuk vindt hoor, maar door zo te hengelen kom je vooral sneu over en dat lijkt me ook niet de bedoeling

12 likes

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Dat je langzaam verandert in een verbitterde trut net als de rest van het forum :heart:

59 likes

Huh en jij bent de enige niet-verbitterde trut? :thinking:

1 like

Opper verbitterde trut ben ik :sunglasses:

2 likes

ohhhh gelukkig

2 likes

Hahaha :joy: No lies detected.

6 likes

Hij is gewoon bezorgd en beschermend over zijn pasgeboren dochter, laat hem gewoon. Ik vind het lief en denk dat heel veel kersverse ouders zo doen.

Gelukkig maar dat niet al die ouders elkaar “een knal voor hun kop verkopen”, de spoedeisende hulp zou overuren draaien :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ik zou echt chagrijnig zijn als mijn man mij niet vertrouwt met mijn eigen kind.

68 likes

Ik vind “pas je op” niet per se getuigen van het niet vertrouwen van je partner hoor, wat ik zei, het lijkt me meer gezonde bezorgdheid / beschermendheid.

5 likes

Tsja ik zou gaan snauwen en zeggen dat ik natuurlijk voorzichtig ben met mijn bloedeigen kind. Ik vind het al snel klinken alsof je incapabel bent als je dat zegt. Bij andere mensen zou ik het wel snappen, maar niet degene die het kind gebaard heeft.
Maar ik kan er sowieso niet tegen als mensen dat zeggen als je sowieso voorzichtig bent.

35 likes

Het probleem is meer dat Greg het graag bij veel meer dingen doet dan alleen de baby. Er is altijd al een belerend toontje bij hem geweest.

43 likes