Nevermind bericht verwijderd.
Denk dat dat ligt aan het type? Medela heeft verschillende soorten. Dus bv ook die je kan huren bij bv je verloskundige /kraamzorg of apotheek. Die soort kan je ook kopen.
Wat ik altijd zo raar vind bij vrouwen die pas moeder worden, zowel bij vriendinnen als bij Mascha, is dat âgezoenâ in het midden van een conversatie. Sta je met ze te praten, beginnen ze ineens de baby kusjes te geven in het midden van hun verhaal. Mascha doet dat ook: âIk ga evenâŠâ kusjes kusjes kusjes ââŠeten klaarmaken.â Zal waarschijnlijk iets hormonaal zijn, maar ik vind dat zoiets gek. Doe ik toch ook niet als ik een nieuwe vriend heb en helemaal in love ben.
ahh ik wist echt niet dat Mascha ook nog een zusje heeft! Zo lief in de vlog van vandaag, jaa mijn zusje is nu tante.
Oh dit vind ik ook altijd zo vreselijk! Een vriendin van mij doet het bij haar huisdieren én kinderen. Ehm yo we waren aan het praten⊠ik wacht wel of zo?!
Verkeerde topic?
Hahah huhh ik had toch echt corona topic aangeklikt
Het wordt ook afgeraden omdat na twee kinderen de motor ook wel âopâ is. Die is dan echt in kracht afgenomen en met een pasgeborene heb je er dan helemaal niks meer aan.
Mascha heeft ook nog een broertje dat iets ouder is dan haar zusje.
Ja ik heb hierdoor echt een rare band met mijn beste vriendin gekregen. Die praatte via haar kind.
Ipv dat ze aan mij vroeg âhoe is het?â Begon ze tegen haar kind âhoe zou het met tante yz zijn hĂš!?â kind zegt niks, ik zei niks.
En zo ging het de hele tijd. En als je dan eens een paar zinnen met elkaar had gewisseld moet er ineens gekust of gezongen of in de handjes geklapt worden.
Ik weet gewoon to-taal niet hoe je daarmee om moet gaan. Dus die spreek ik bijna nooit meer, terwijl ik haar en hun kindje superleuk vind natuurlijk
Oh snap ik heel goed! Ik vind kinderen hartstikke leuk en hoop ze zelf ooit ook te hebben. Maar ik ben wel echt van de oude stempel als volwassenen praten dan moet een kind even wachten (tenzij het natuurlijk iets heel dringends is)
@Yzile dat is helemaal awkward. Hahah mooi dat het kind dan ook stil bleef
Amelia Liana heeft een nieuwe vriend, wel leuk voor haar na haar verbroken verloving.
En ik denk dat het uit is tussen Niomi en Joe, ze heeft een boek gepost over âHeart Breakâ, krijgt chocola van vrienden als troost, is bij haar moeder zonder Joe om haar heen en ziet er slecht uit. Ze heeft het niet bevestigd maar ik denk dat het is gebeurd en vind het wel sneu voor haar. Ondanks dat ik haar niet trok doordat ze deed alsof zij en haar leven perfect waren, maar ze is helemaal voor hem naar India verhuisd en alles achtergelaten en nu moet we ze opnieuw een huis zoeken.
Na de zwangerschap kan je last hebben van haarverlies volgens mij.
Foef doet mee aan de full experience he. Daar hoort alles bij
Huh wie zijn dit? Zijn dit niet-Nederlandse vloggers of heb ik wat gemist? Of ben jij dit?
Dit zijn Britse beautybloggers, maar helaas zijn niet-Nederlandse bloggers niet zo populair hier
Ok ik ga morgen kijken!
Het verhaal van Amelia Liana was zo vaag. Ze was ontzettend snel verloofd, mega dure en over the top verlovingsfeesten gehad. En ineens wilde hij niet meer.
Ik vond haar vroeger heel leuk, maar nu niet meer. Al die designer spullen vind ik niet meer interessant.
Daarom vond ik haar wel leuk om te volgen omdat ze een kijkje gaf in het rijke leven van jongeren met rijke moeders en vader. Maar inderdaad al die verlovingsfeesten, cadeaus voor haar bridesmaids, uiteindelijke denk ik dat ze een prenup wilde en dat het daardoor mis ging. Misschien dat Joe ook een prenup wilt (hij heeft ook een rijke vader) en vond Niomi dat niet kunnen.
I had to google