Beutyblogtopic XL #9

Ik denk dat hij de eerste dagen in het ziekenhuis veel uitleg gehad heeft van de fysio etc. Hij is ws bij alle afspraken geweest.

Weet iemand eigenlijk hoe lang Mascha in de opvang gewerkt heeft? Zoals zij het brengt denk je minstens dat ze jaaaaaaaaaren op een babygroep gestaan heeft, maar zo verbaasd zoals ze over sommige dingen doet/op reageert denk ik echt volgens mij heb jij maar 3 dagen in de kinderopvang gewerkt.

8 likes

Daar heeft ze stage gelopen toch

Echt? Door wat voor dingen denk je dat dan?
Mij komt ze net wel “ervaren/zelfzeker” over, hoe ze haar kind vastpakt etc. Al helemaal met dat gebroken armpje. Maar goed, ik weet dan ook niks van baby’s. :sweat_smile:

4 jaar en 2 maanden staat op haar LinkedIn, maar niet alleen bij de baby’s. Volgens mij waren dat wel stages.

Denk ook dat je dat ‘pas op’ er sneller uitflapt als je steeds zo gefocust moet zijn op dat armpje. Maar eerlijk is eerlijk ik moest ook denken aan het strawberry field. ‘Helemaal naar achteren!’

16 likes

Hahaha dat was zo kut van Gregor, never forget
Vind hem nu wel heel leuk hoor tbh, snap die pas op wel

Nou dit. En Mascha is zelf ook heel beschermend, verzorgend en voorzichtig met die baby. Het is niet alsof ze Mila als een soort pizza in de lucht gooit ofzo?

image
Bij zo’n situatie snap ik dat Gregor to the rescue wil komen, maar anders is het gewoon vervelend.

10 likes

Sowieso vind ik dit soort grapjes nogal fout. Ik betrap mezelf er ook wel eens op, maar alle soorten allusies naar partnergeweld zijn gewoon ongepast.

10 likes

Ja mee eens, totaal onnodig ook en geweld insinueren is nooit goed, ook als het “maar ene grapje” is

3 likes

Aan de ene kant ben ik blij dat het forum mij af en toe doet inzien dat ik nog termen gebruik die eigenlijk echt niet (meer) kunnen.
Aan de andere kant vind ik het hier soms ook wel heel ver gaan in wat er niet gezegd kan worden.

34 likes

Ik heb nog even een aflevering teruggekeken en de vader van Kofi en Gregor hebben echt de zelfde vibes. Check dit vanaf 30 seconde:

Wanneer zal Gregor’s eerste filmpje met “tips voor vaders” online komen?

5 likes

Dit slaat nergens op, no pun intended. Eigenlijk beweer je dat ik nu huiselijk geweld verheerlijk en je weet zelf ook dat dat een enorme reach is. Ben benieuwd wat jij in t dagelijks leven onbewust wel eens zegt?
Oh ennuh, ik vind dat jou gebruikersnaam echt geweld promoot. :sleeping:

Stel je voor als Gregor in een video een grap zou maken over hoe hij Mascha voor haar kop zo slaan als zij X of Y zou doen. I rest my case.

(En dan kan je zeggen dat een man zich gemiddeld minder snel geĂŻntimideerd voelt door zijn vrouwelijke partner dan omgekeerd, maar het stigma op mannenmishandeling is wel nog groter dan vrouwenmishandeling.)

En als we het écht zo flauw gaan spelen: waarom heb jij een scheldnaam voor homoseksuelen als gebruikersnaam?

FIY voor wie het interessant zou vinden:

ik heb toen ik hier een account aanmaakte heb ik voor de herkenbaarheid dezelfde naam als op het EGF gebruikt, en die had ik al sinds 2005. Toen was ik emo en waren boksbeugels en alliteraties de shit, maar kon ik ook maar de helft van de kaarsjes op mijn verjaardagstaart uitblazen dan ik nu kan.
Overigens heb ik in 2008 ofzo wel al mijn screennames veranderd naar VickyViolet, omdat ik toen helemaal into Zooey Deschanel was en daar pasten geen gewelddadige vibes bij. Op het EGF kon je jammer genoeg je username niet veranderen.
Misschien moet ik mijn username nu veranderen naar VickyPacifist?

24 likes

:o ik dacht dus dat het proof was en kende het scheldwoord niet! Net gegoogld. : ( Niet leuk

Ik vind de vlogs van Massa meer dagboeken worden. Het zijn meer video’s wat voor haarzelf denk ik leuker is om terug te zien later dan voor anderen om nu te bekijken. Steeds een soort samenvatting ofzo van wat ze in dr nacht hebben meegemaakt of wat ze net hebben gegeten

11 likes

De man uit papadag spreekt geweldig duidelijk. Laat het een voorbeeld zijn voor Greg.

4 likes

Hahaha Gregor klinkt een beetje als mijn overgrootvader.Hij zei tegen mijn overgrootmoeder toen ik geboren was: “let je wel een beetje op hoe je haar vast hebt?!?”.Zij: “ik heb 7 kinderen gebaard en opgevoed dus kom me niet vertellen hoe ik een baby moet vasthouden”.Love haar.

48 likes

Het erge is: ik weet wel hoe je dit weet! Een tijd geleden was bushcraften groot nieuws en leerde heel Nederland het kennen omdat die verdachte van de moord op Nicky Verstappen dit deed en op een bushcraftreis in Spanje is gearresteerd!

1 like

Nou meid, accepteer jij mijn naam, accepteer ik de jouwe! Blij? Of heb je nog meer pretentieuze meuk te melden.