Hm
Lol
Ja, vind je âiemand een knal voor zân kop verkopenâ normaal taalgebruik dat aangemoedigd zou moeten worden?
Zonder twijfel, ik zeg doen
VickyVrede
Ik heb mijzelf tijdens een ontgroening per ongeluk het voorzetsel Makkelijke en dan mijn voornaam gegeven. Dat heb ik nog lang gehoord.
Nou, ik spreek nergens over aanmoedigen.
Ik vind een verschil zitten in iets bewust zelf niet op die manier verwoorden of een ander gelijk er op aanspreken. Natuurlijk is het een openbaar forum dus het is je goed recht het te benoemen, maar dus ook mijn goed recht er op te reageren.
Sereen is weer aan het verkopen, dit keer haar borstkolf, prima natuurlijk, maar die redenering erbij âIk weet dat het eigenlijk not done is, maarja ik heb echt geen ontstekingen gehad oidâ
er wordt voor dit type kolf ook duidelijk afgeraden tweedehands te kopen vanwege het open systeem ?
maar wel een hele lieve foto
Dat is wel echt een superlieve foto
Ligt eraan wat voor kolf dit is⊠soms loopt de melk echt in het systeem zelf ipv het âwegwerp of losse systeemâ.
Pff wat een geldwolf. Ik zou het als moeder ook echt niet willen kopen dan. Mss wel als het een persoonlijke bekende was.
Haha op jouw gif zie ik het niet zo, ik bedoel vooral de oudere Sean Connery, ten tijde van First Knight zoân beetje.
Ben geen expert haha maar volgens mij wordt het afgeraden omdat er bacteriĂ«n en virussen e.d. in de motor kunnen komen. Omdat je die niet kunt reinigen is vervangen van alle andere onderdelen dan niet genoeg. Er zijn modellen die wel tweedehands kunnen (zoân âziekenhuiskolfâ bijv.) maar deze dus niet volgens mij
Ik zou gek worden van die borende buren van Mascha. Ik snap sowieso nooit wat sommige mensen zoveel te boren hebben?
Zal wel een verbouwing zijn. Schuur machines, zagen, etc klinken ook als een boor
Het komt er op neer dat het goed voor je zou zijn om eens te erkennen dat je bullshit verkondigt/ hebt verkondigd.
En dit is een eigenschap die Cynthia niet linkt te hebben terwijl ze via haar story wel dit statement maakt
Ik zie het niet meer op haar insta, maar bv Medela (behalve de ziekenhuiskolf van Medela) is een open systeem, melk maar dus ook bacterieen etc kunnen dan dus in de motor unit komen en daarom wordt het afgeraden om die 2e hands te kopen. Andere merken zijn wel gesloten systemen en als je dan de onderdelen die met melk in aanraking komen vervangt/steriliseert kan het prima.
Rare uitleg van haar trouwens want het gaat volgens mij niet zozeer om of je ontsteking hebt gehad maar bv het risico op spruw.
Zou Serena die kolf trouwens wel zelf hebben gekochr? de meeste influencers zijn ook niet vies van gekregen spullen verkopen toch?