Beutyblogtopic XL #9

Ik ook niet! Dacht juist dat medela goed was om 2e hands te kopen omdat je alles kan vervangen (snoertjes etc) en mijn 2e handse is ook weer door naar een vriendin gegaan. Oeps

1 like

Woooooow Lotte is vandaag 30!!! geworden. Ik had haar echt max. 22 gegeven! Ze ziet er zo jong uit. (I’m jealous).

16 likes

Jaloers op haar ā€œik doe alsof ik over een zebrapad loop-foto’sā€ā€¦? :crazy_face:

8 likes

Aw Nikkie heeft een nieuwe video gepost :pleading_face:

Ik ben nu pas in de eerste minuut en huil nu al bijna mee. Wat moet dat ontzettend beangstigend zijn geweest zeg

1 like

Meen je dit? Ik vind haar er op die laatste foto juist ouder uit zien…

1 like

Ik vind het ook zo verschrikkelijk dat Linda borstkanker blijkt te hebben. Natuurlijk in de eerste plaats voor Linda zelf, maar ik vind het ook zo erg voor Nikkie dat ze nog een keer moet gaan dealen met een dierbare die ernstig ziek is

3 likes

Arch ik knal er telkens uit…

Het gaat hardstikke goed met Mila. Ik bedoel dat ik hoop dat mascha bedoelt kledingmaat 62…

Sorry, noemen van je gewicht en lengte is niet toegestaan op het forum.

:troll:

147 likes

Forummers van 1 meter: triggered

23 likes

Wtf. 1 meter shaming.

6 likes

En terecht.

Elke man onder de 1.85 moet zich doodschamen.

14 likes

Ik zou gaan hopen op wereldvrede. Heb je ook niks aan maar is wel sympathieker dan je druk te maken om het gewicht van een baby die je niet kent

Er staat toch ook letterlijk maat 62?

4 likes

Maat is ongeveer hetzelfde als cm

1 like

Nevermind bericht verwijderd.

1 like

Denk dat dat ligt aan het type? Medela heeft verschillende soorten. Dus bv ook die je kan huren bij bv je verloskundige /kraamzorg of apotheek. Die soort kan je ook kopen.

1 like

Wat ik altijd zo raar vind bij vrouwen die pas moeder worden, zowel bij vriendinnen als bij Mascha, is dat ā€˜gezoen’ in het midden van een conversatie. Sta je met ze te praten, beginnen ze ineens de baby kusjes te geven in het midden van hun verhaal. Mascha doet dat ook: ā€œIk ga evenā€¦ā€ kusjes kusjes kusjes ā€œā€¦eten klaarmaken.ā€ Zal waarschijnlijk iets hormonaal zijn, maar ik vind dat zoiets gek. Doe ik toch ook niet als ik een nieuwe vriend heb en helemaal in love ben. :sweat_smile:

30 likes

ahh ik wist echt niet dat Mascha ook nog een zusje heeft! Zo lief in de vlog van vandaag, jaa mijn zusje is nu tante.

Oh dit vind ik ook altijd zo vreselijk! Een vriendin van mij doet het bij haar huisdieren Ć©n kinderen. Ehm yo we waren aan het praten… ik wacht wel of zo?!

1 like