Beutyblogtopic XL #9

Verkeerde topic? :see_no_evil:

2 likes

Hahah huhh ik had toch echt corona topic aangeklikt :stuck_out_tongue:

Het wordt ook afgeraden omdat na twee kinderen de motor ook wel “op” is. Die is dan echt in kracht afgenomen en met een pasgeborene heb je er dan helemaal niks meer aan.

Mascha heeft ook nog een broertje dat iets ouder is dan haar zusje.

Ja ik heb hierdoor echt een rare band met mijn beste vriendin gekregen. Die praatte via haar kind.
Ipv dat ze aan mij vroeg “hoe is het?” Begon ze tegen haar kind “hoe zou het met tante yz zijn hè!?” kind zegt niks, ik zei niks.
En zo ging het de hele tijd. En als je dan eens een paar zinnen met elkaar had gewisseld moet er ineens gekust of gezongen of in de handjes geklapt worden.
Ik weet gewoon to-taal niet hoe je daarmee om moet gaan. Dus die spreek ik bijna nooit meer, terwijl ik haar en hun kindje superleuk vind natuurlijk

54 likes

Oh snap ik heel goed! Ik vind kinderen hartstikke leuk en hoop ze zelf ooit ook te hebben. Maar ik ben wel echt van de oude stempel als volwassenen praten dan moet een kind even wachten (tenzij het natuurlijk iets heel dringends is)

@Yzile dat is helemaal awkward. Hahah mooi dat het kind dan ook stil bleef

2 likes

Amelia Liana heeft een nieuwe vriend, wel leuk voor haar na haar verbroken verloving.

En ik denk dat het uit is tussen Niomi en Joe, ze heeft een boek gepost over ‘Heart Break’, krijgt chocola van vrienden als troost, is bij haar moeder zonder Joe om haar heen en ziet er slecht uit. Ze heeft het niet bevestigd maar ik denk dat het is gebeurd en vind het wel sneu voor haar. Ondanks dat ik haar niet trok doordat ze deed alsof zij en haar leven perfect waren, maar ze is helemaal voor hem naar India verhuisd en alles achtergelaten en nu moet we ze opnieuw een huis zoeken.

2 likes

Na de zwangerschap kan je last hebben van haarverlies volgens mij.

3 likes

Foef doet mee aan de full experience he. Daar hoort alles bij :sunglasses:

28 likes

Huh wie zijn dit? Zijn dit niet-Nederlandse vloggers of heb ik wat gemist? Of ben jij dit? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Dit zijn Britse beautybloggers, maar helaas zijn niet-Nederlandse bloggers niet zo populair hier

1 like

Ok ik ga morgen kijken!

Het verhaal van Amelia Liana was zo vaag. Ze was ontzettend snel verloofd, mega dure en over the top verlovingsfeesten gehad. En ineens wilde hij niet meer.

Ik vond haar vroeger heel leuk, maar nu niet meer. Al die designer spullen vind ik niet meer interessant.

4 likes

Daarom vond ik haar wel leuk om te volgen omdat ze een kijkje gaf in het rijke leven van jongeren met rijke moeders en vader. Maar inderdaad al die verlovingsfeesten, cadeaus voor haar bridesmaids, uiteindelijke denk ik dat ze een prenup wilde en dat het daardoor mis ging. Misschien dat Joe ook een prenup wilt (hij heeft ook een rijke vader) en vond Niomi dat niet kunnen.

1 like

I had to google

2 likes

Ik voel me nu net een Mascha die random Engelse woordjes tussendoor gebruikt.

7 likes

Dat zou kunnen, ik weet niet hoe rijk Rob was maar zij is wel echt loaded. En volgens mij komt Niomi ook uit een rijke familie, of haar stiefvader is heel rijk.

Jij beschrijft mijn ergernis zo goed, dan denk ik maak je zin af als je tegen mij praat. Ik heb geen zin in een staccato gesprek omdat jij random kusjes geeft. Het is hetzelfde als mensen die tegen je praten en tussendoor gaan eten en dan steeds pauzeren om hun mond leeg te eten. Irritant!!! Eet je mueslibar op en praat dan tegen me.

3 likes

Ik denk dat Amelias vader echt heel rijk is, las ergens dat hij een bepaald parfumbedrijf heeft maar ik weet niet welke. Niomi komt uit een nieuw-geld familie, denk dat haar stiefvader rijk is omdat hij een restaurant heeft. Ze hebben ook een groot huis in Brighton maar de familie van Joe is veel rijker en bekender. Ze kennen zelfs prins Harry, dat trekt Niomi denk ik ook aan. Ik vind het mega sneu voor haar, maar ik werd verdrietig hoe ze altijd deed als zij perfect was. Perfect vriend, perfect huis in Notting Hill, altijd happy.

1 like

Ja haar vader is een hele rijke bankier!