Beutyblogtopic XL #9

Maar ook de keuze voor locaties: Friesland bevat enkel Terschelling. En ondertussen weten we wel dat je volgens Cynt daar goed kan wandelen. De rest van die hele provincie doet er niet toe.

Of neem nu Zuid-Holland, dat gebied waar ze gewandeld heeft ziet 90% van de mensen (onterecht) als Zeeland. Verder niets in deze provincie terwijl daar toch echt best wel veel mensen wonen. Ze had wel wat breder mogen kijken dan enkel waar spon haar heen brengt (en daadwerkelijk met verborgen parels mogen komen).

Ik spreek misschien voor mezelf, maar ik ga niet een uur in de auto zitten om te wandelen en ondanks dat ik centraal in de randstad woon zijn allle locaties een uur met de auto of langer voordat ik er ben.

8 likes

Locaties in Gelderland:

32 likes

ja en stel je zou wel een uur in de auto gaan zitten om te wandelen, dan kom je daar en heb je nog geen idee wat je moet aanvangen want er staan geen routes in.
zou me niks verbazen als er ook geen beginpunten of parkeerplaatsen staan.

ik kan gewoon boos worden van de overbodigheid van dit stuk papier.

93 likes

Hahahhahahahaha lullig hahaha

7 likes

Wat is dit nou voor onzin zeg, Gelderland levert je mooie streken!

1 like

Hahaha Emmy schrijft een stukje over bloggen op Cynthia.nl (wat, Cynthia let op, dus blijkbaar wel kan zonder arrogant over te komen of oude vetes die niets met bloggen te maken hebben naar boven te halen). Ze schrijft daarin dat het haar verbaast dat er zo vaak mensen comments achterlaten zonder dat ze goed gelezen hebben.
Laat er iemand deze comment achter:

Ik vind je blog heel leuk en verfrissend om te lezen.
Vooral de fotos van Kees vind ik zo lief.

Blijf jezelf en ga vooral zo door. Heb net de uitstel- en structuurjunkie training van je gedaan, super leerzaam.

Want Emmy plaatst vaak foto’s van Kees en geeft structuurjunkie cursussen? Brenda mag wel eens wat beter lezen
:joy: :joy:

44 likes

Jullie missen allemaal het doel van dit boek.

Dit is net zo’n duur supermooi vormgegeven kookboek met allerlei heerlijk ogende gerechten. Je kocht het boek omdat het mooi is en je jezelf voorhoud ooit een recept te maken, maar eenmaal thuis lezend zie je bij elk recept wel een beer op de weg (wat druppels limoensap. weet je hoe duur die zijn? Een versgplukt bosje blad peterselie? Dat heb ik niet op mn balkon! Een nacht in de marinade?? Aint nobody got time for that!)
En blijft het boek op de koffietafel liggen tot er een vriend(in) langskomt die het ook ziet liggen en roept “waauw heerlijk” en vraagt of ze het mag lenen.
Dat mag. Maar zij doet er uiteindelijk ook niks mee en besluit het na 3 maanden weer terug te geven liegend dat recept X heerlijk was maar wel veel moeite. En dan beland het boek uit schuldgevoel maar in de kast.

Ik verwact niet dat iemand uit brabant serieus naar terschelling gaat rijden op basis van dit boek om daar te gaan wandelen. Jullie wel?

Het boek is gewoon bedoeld ter inspiratie voor wandelen en verder to look pretty op je koffietafel.

39 likes

haha maar ik vind dat wel lekker gewoon. In real life ken en zie ik echt nooit baby’s met speelgoed afgestemd op de kleding en kinderwagen alleen bij de influencers zie ik dat.

1 like

Nou echt @Bertha .

De veluwe heeft zooooveel mooie plekken :weary:

Boek voelt echt alsof je net als vroeger even snel snel wat in elkaar flanst omdat je eigenlijk geen zin hebt om een verslag te schrijven. Dit is het resultaat want je moet toch wat inleveren van je docent. De verschillende lettertypes op de inhoudsopgave en hoofdstukindelingen onderstrepen dit gevoel alleen maar.

Het had echt een veel beter boek kunnen worden

11 likes

Cynthia Schultz runt de succesvolle lifestyleblog Cynthia.nl en helpft mensen met haar Structuurjunkieplanners en -traningen efficienter te werken zodat ze meer grip krijgen op hun leven en gelukkiger worden.
Cynthia wandelt dagelijks zo’n anderhalf uur.

gênant dit.

40 likes

Op de Noordzee was het vroeger niet altijd goed toeven: er waren veel schipbreuken en ongelukken. In 1863 vond een van de grootste scheepsrampen op de Noordzee plaats.

Dit komt toch regelrecht uit een geschiedenisboek van groep 8

80 likes

Dit zijn de routes in Groningen :woman_facepalming:t3:
Dat is in een wandeling met de hond te doen.

24 likes

In Friesland, op Terschelling, vind je de Boschplaat. Dit gebied voelt voor mij echt als het einde van de wereld. Ver weg van alles. Ook van de zorgen en stress van het gewone leven. …

zwaaar leven

…Een wandeling hier is nooit hetzelfde. Ik vergeet ook altijd welk paadje ik de vorige keer nam.

ah kijk daarom heeft ze geen routes in het boek gezet

Als het einde van de zomer nadert en de herfst langzaam zijn intrede doet, ga ik graag met bevriende chef-kok Sander paddenstoelen plukken, waar we later mee gaan koken. Op het wad gaanwe ook nog op zoek naar zeekraal en zeevenkel.

stel me echt voor dat ze dit misschien letterlijk 1x heeft gedaan maar ok.

86 likes

Bizar!!! Het boek leek me al compleet flut maar snap nu al helemaal niet waarom je dit zou schrijven of kopen

Haar schoonfamilie woont daar toch in de buurt? Dus dat is waar ze dan kees uit laat.
Deze vrouw denkt dat alles wat ze doet zo boeiend is dat iedereen het ook wil.
Misschien moet ik een boek schrijven over de 5 verschillende wandelrondjes hier in de buurt.

@Miep42 dat met die kon was nou nog interessant geweest, welke paddestoelen vind je hier en wat kook je daar mee. In elk gebied een wandeling met een expert die iets interessants vertelt over de omgeving, dieren, planten.
Al werkt dat beter op beeld misschien.

Lees je mee Cynthia? Gratis nieuw format: wandelen met…
Je wandelt met een gast, stelt wat interessante vragen en kookt dan een strrekgerecht oid.
Graag niet zo hijgen tijdens het lopen.

14 likes

Maarja dat doet Twan Huys al in zijn boek en als je ogen je in je hoofdje heb zie je dan metéén dat het nagedaan is :eek:

20 likes

Ik kan dit echt alleen lezen als bEvRiEnDe ChEfKoK sAnDeR
Ff nonchalant droppen dat je omgaat met een chef(!)kok

42 likes

Dit boek doet me denken aan een freelance opdracht die ik had waarbij ik verschillende fietsroutes omschreef. Ik zocht op Google wat toeristische trekpleisters in de buurt op, maakte daar een route van en verzon er een leuk verhaal bij. Helaas kreeg ik daar niet zoveel voor betaald als zij, maar ik ben dan ook geen #bossbabe

23 likes

Heeft ze ook een wandeling in Amsterdam met vriend ~Glenn~?

39 likes

Hahaha ik dacht ook meteen aan hem, haar bff for life

2 likes