En zelfs schijten doen baby’s niet bewust, hence de luier
Maar, ik vind het wel schattig allemaal hoor. Volgens mij denken alle ouders dat ze de nieuwe Einstein hebben gebaard.
En zelfs schijten doen baby’s niet bewust, hence de luier
Maar, ik vind het wel schattig allemaal hoor. Volgens mij denken alle ouders dat ze de nieuwe Einstein hebben gebaard.
Hahahha ja maar wacht maar tot het een puber is hahaha lachen joh dat is pas hel.
Moet je echt altijd grinniken of is het meer een superieur I-know-it-all-gesnuif?
Maar de foefs zeggen toch niks over haar intelligentie? Alleen dat ze grappig is. Ik ga er vanuit dat ze daarmee bedoelen dat zij moeten lachen om hoe ze doet, niet dat Mila bewust de clown aan het uithangen is.
Het is maar een geintje he… Inhakend op de eeuwig overdrijvende foefs.
Wat maakt eigenlijk of een blogger/vlogger verplaatst wordt hahaha?
Nou idd
Ik hoop dat ik nooit meer het woord Tepelhoedje hoef te lezen. Godverdomme wat een kutwoord.
Nou volgens mij zei ze ‘Mila heeft echt humor’. Dat is anders dan je kind grappig vinden. En ook ‘ik voelde het in de baarmoeder al’.
Ik snap best dat je je kindje hilarisch vindt maar dit soort eigenschappen toedichten aan een baby’tje van een maand oud vind ik wel bijzonder.
Mascha dicht ook humor toe aan Gegor.
Dus misschien heeft ze er gewoon geen goed zicht op.
True.
Ach laat ze toch! Gewoon verliefde ouders. Hoe heerlijk dat zij zich zo voelen?
Oh wat haha. Dan neem ik terug wat ik zei.
Monstera maffia weer hier hoor
Sereen heeft nu weer een Monstera variegata via marktplaats gekocht?
Wel sneu dat ze ook nog orthopedische schoenen aan moet.
Haha grapje maar ik vind die (balenciaga?) schoenen echt zo lelijk
Ho ho, voor ons gepeupel een maandsalaris. Voor Vera waarschijnlijk een fooi
Die zwarte met witte veters zijn van gucci dacht ik!
Wauw wat een stash melk heeft mascha in de vriezer!!
(Ik kolfde alles maar had zelfs dan niet zo’n voorraad)
Hooooly shit in de vlog van Mas gaat het over de Draagdoekenmoedermaffia (lekker woord voor scrabble). Maar Gregor praat DE HELE TIJD er doorheen? Kan die gast even stil zijn voor de vlog alsjeblieft thank you
Nou je overdrijft niet. Hij bleef maar praten.
Maar waarom zou je zoveel hebben als je bijna alleen maar live voedt? Of is dat handig om op te bouwen voor later als ze aan het werk gaat.
En is dat allemaal van die haka?? Bizar wat er dan allemaal uitkomt.