Niomi schijnt ook echt heel erg met eten bezig te zijn, en daar ook opmerkingen over te maken naar bijv. Joe maar ook haar vorige vriend toen. Kan me wel voorstellen dat je daar echt gek van kan worden als je partner zo dingen aan je probeert op te dringen.
Waar kan ik deze mensen vinden, ben nieuwsgierig nu haha
Even verder op Britse youtubers wat vinden jullie van Joe en zijn vriendin Dianne.
Ze is met alles obsessief, ik herken veel dingen aan haar. Had ook een tijd dat ik wilde laten overkomen alsof ik perfect was. Ze sport extreem, eet extreem gezond en tijdens quarantaine eet Joe ook mee, maar hij ging er steeds slechter en dunner uitzien. Toen ze naar India ging dacht ik leuk, eindelijk nieuwe content, maar helaas door corona moesten ze terug. Ze in naar Londen recent verhuisd in het huis van Joe waar zijn broer Freddie in woonde. Toen heeft iemand op twitter iets daarover geschreven en schreef Niomi iets in de trant van: Itâs Joeâs house, Freddie must be thankful to live in it. Vond ik wel heel respectloos, ze is het hele huis ook direct gaan stylen terwijl ze daar net woonde. Denk dat ze ruzie heeft gehad met Freddie en Freddie de deur uit wilde en dat Joe aan de kant van zijn broer stond.
En om verder te gaan in Britse sferen, Estee (essiebutton) is 30 geworden, ik voel me zelf nu ook opeens oud omdat ik haar al zo lang volg. Ze is zo erg veranderd (ik vind naar de goede kant), ze is opeens een zelfstandige vrouw die in Londen woont en zichzelf soort van heeft geaccepteerd.
Watttt
Ken je deze klassieker niet?
Instagram en youtube: Amelialiana en niomismart
Ik heb niomi eigenlijk nooit gevolgd, vond het zoân saaie tut, ken haar alleen van de tijd dat ze de vriendin van marcus butler was. Heb de indruk dat hij door haar ook een enorme saaie drol was geworden en vervolgens een soort identiteitscrisis kreeg en nu een soort wannabe model is geworden?
Voor mijn wekelijkse portie gossip gebruikte ik vroeger altijd gurugossip maar die site werkt zo slecht. Nu lees ik over bijvoorbeeld Niomi via tattle
Haha oei jammer voor Kim als het op een scheiding aankomt
Jij leest vast op tattle of niet?
Zeker, tattle en gurugossip
Oh ik vond Estee eigenlijk leuker om te kijken toen ze nog samen was met Aslan. Nu is ze soms zo vaag over dingenâŠ
Voor de echte trash ga ik altijd naar kiwifarms, haha
Niomi trek ik ook slecht. Inderdaad té obsessed met bewegen en en voeding. Ze doet een beetje leuk maar ze zegt eigenlijk vrij weinig.
Amelia Liana is een soort Charlotte. Ze wil zooooo graaaaaag een vriend. Gewoon beetje sneu om te zien.
Haha jammer voor Kanye eerder. Kim is immens veel rijker.
Denk je? Volgens mij is Kanye echt een stuk rijker.
Edit: of bedoel je dat Kim dan een stuk rijker wordt door de scheiding?
Hmmm laatst was hier in FF Boulevard een discussie over, waarin het er juist over ging dat Kanye aanvankelijk meer roem en geld had
Jullie hebben gelijk, wow Yeezyâs brengen meer flappen binnen dan ik dacht.
Hoe dan ook denk ik ergens wel dat Kim genoeg geld heeft om te overleven mocht ze Kanye verlaten.
Ik stoor me weer zo aan mas in de vlog, waarom kickt ze toch zo op lichamelijk ongemak, het wordt elke keer zo gepresenteerd alsof ze een stel martelaars zijn daar. Nu weer met Milaâs sprongetje. âmaar goed, komt wel goedâ ja we know vriendin maar wat een held ben je dat je je erdoorheen slaat.
Ik ben gestopt met kijken toen het voor de vierde nacht op rij âde zwaarste tot nu toe wasâ. Was dit nu weer zo?