Wil je nou zeggen dat rozenkwarts niet helpt bij krampjes?
Infacol werkt niet voor iedere baby en het is wel zo dat ze er doorheen moeten tot een bepaalde hoogte.
Ze overdrijft ook wel een beetje of misschien beter gezegd ze klaagt zoveel waardoor het misschien zo lijkt. Maar grotendeels van de babys zijn âs nachts gewoon meerdere keren wakker. En borstvoeding is ook niet zo zwaar. De eerste weken ben je gewoon bezig met verschonen, voeden, in slaap brengen. Er is gewoon even weinig tijd voor jezelf. En ze heeft ook gewoon de hele dag hulp.
Ben jij Kelly in de comments?
Werd echt een beetje woest van die opmerking over gemakzucht en borstvoeding vanwege mijn persoonlijke ervaring, gelukkig wordt er al hard tegenin gegaan.
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet zwaar is. En tuurlijk is af en toe gehannes. Zeg ook niet voor niets dat je alleen maar bezig bent met de baby. Maar hoe zij het brengt lijkt het wel heel bijna niet te doen ofzo. Terwijl alle bijna moeders met newborns te maken hebben met weinig slapen, krampjes, voeden en je zorgen maken om ieder kuchje bij wijze van spreken.
Maaaaaar misschien ben ik ietsjepietje veroordelend omdat zij zo intens veel âklaagtâ terwijl er bijna niemand zulke goede omstandigheden heeft als haar.
Ik heb tot nu toe elke vlog sinds de bevalling gekeken en ik vind helemaal niet dat ze klaagt. Op mij komt het nu meer over alsof je extra streng bent voor haar vanwege haar gunstige omstandigheden, maar uiteindelijk is ze ook maar net voor de eerste keer moeder geworden.
Oh my God dat shot van die meiden met die vibrators
Wanneer lopen de vlogs eigenlijk weer gelijk?
Ze klaagt echt helemaal niet. Bezorgd ergens op reageren of bepaalde feiten benoemen is geen klagen. Als je dâr nou telkens zou horen roepen âOh het is allemaal zo zwaar ik had dit niet verwachtâ, maar dat doet ze niet. En ook al zou ze dat wel doenâŠhet is ook zwaar een pasgeboren baby.
Een paar vlogs terug was Mila 1 maand oud, dus dat was 6 aug volgens mij. Dus dan zit er nu nog iets van 10 dagen tussen, dus ze zal ergens deze week wel weer over gaan naar 1 vlog per dag denk ik.
boeiend, al zou ze veel klagen wat maakt dat nou uit. Voor iedereen is het moederschap toch zo anders, als Mascha het nou zwaar vind nou laat haar lekker klagen. En het argument âja alle moeders hebben ditâ maakt toch niet dat het daarom maar minder pittig is ofzo.
Ik heb aan het einde van mn zwangerschap twee nummers heel vaak gedraaid en als ik die opzet wordt mn baby heel rustig haha. Maar of âie het nou echt een leuk nummer vindt idk haha. Gewoon herkenning waarschijnlijk.
Jaaa nou, ze kunnen wel geluid herinneren! Ik heb zelf nog tot week 40 gedanst, en wij trainden op 1 specifiek nummer. En van dat dansen / wiegen gaat de baby in de buik vaak slapen.
Na de bevalling nam ik baby mee naar de training. De muziek stond echt vrij hard, hij eerst huilen. Toen kwam HET nummer en boem. Kussen coma
Ik vind dat het hier teveel over babyâs gaat
De foefs kennende laat Mila volgende week weten dat haar favoriete film âHow to kill a mockingbird isâ, ze Sander Schimmel een waardeloze presentator vindt en dat ze graag het financieel dagblad leest.
En zelfs schijten doen babyâs niet bewust, hence de luier
Maar, ik vind het wel schattig allemaal hoor. Volgens mij denken alle ouders dat ze de nieuwe Einstein hebben gebaard.
Hahahha ja maar wacht maar tot het een puber is hahaha lachen joh dat is pas hel.
Moet je echt altijd grinniken of is het meer een superieur I-know-it-all-gesnuif?
Maar de foefs zeggen toch niks over haar intelligentie? Alleen dat ze grappig is. Ik ga er vanuit dat ze daarmee bedoelen dat zij moeten lachen om hoe ze doet, niet dat Mila bewust de clown aan het uithangen is.
Het is maar een geintje he⊠Inhakend op de eeuwig overdrijvende foefs.
Wat maakt eigenlijk of een blogger/vlogger verplaatst wordt hahaha?