Nou idd
Ik hoop dat ik nooit meer het woord Tepelhoedje hoef te lezen. Godverdomme wat een kutwoord.
Nou idd
Ik hoop dat ik nooit meer het woord Tepelhoedje hoef te lezen. Godverdomme wat een kutwoord.
Nou volgens mij zei ze ‘Mila heeft echt humor’. Dat is anders dan je kind grappig vinden. En ook ‘ik voelde het in de baarmoeder al’.
Ik snap best dat je je kindje hilarisch vindt maar dit soort eigenschappen toedichten aan een baby’tje van een maand oud vind ik wel bijzonder.
Mascha dicht ook humor toe aan Gegor.
Dus misschien heeft ze er gewoon geen goed zicht op.
True.
Ach laat ze toch! Gewoon verliefde ouders. Hoe heerlijk dat zij zich zo voelen?
Oh wat haha. Dan neem ik terug wat ik zei.
Monstera maffia weer hier hoor
Sereen heeft nu weer een Monstera variegata via marktplaats gekocht?
Wel sneu dat ze ook nog orthopedische schoenen aan moet.
Haha grapje maar ik vind die (balenciaga?) schoenen echt zo lelijk
Ho ho, voor ons gepeupel een maandsalaris. Voor Vera waarschijnlijk een fooi
Die zwarte met witte veters zijn van gucci dacht ik!
Wauw wat een stash melk heeft mascha in de vriezer!!
(Ik kolfde alles maar had zelfs dan niet zo’n voorraad)
Hooooly shit in de vlog van Mas gaat het over de Draagdoekenmoedermaffia (lekker woord voor scrabble). Maar Gregor praat DE HELE TIJD er doorheen? Kan die gast even stil zijn voor de vlog alsjeblieft thank you
Nou je overdrijft niet. Hij bleef maar praten.
Maar waarom zou je zoveel hebben als je bijna alleen maar live voedt? Of is dat handig om op te bouwen voor later als ze aan het werk gaat.
En is dat allemaal van die haka?? Bizar wat er dan allemaal uitkomt.
Als je verzekering stopt met uitkeren en je potje leeg is en je kunt nog niet aan het werk kun je als zzp’er aanspraak maken op een bijstandsuitkering. Maar dan wordt er (net zoals bij iedereen die aanspraak maakt op bijstand) ook naar dingen gekeken als prive vermogen en bezit zoals een auto of koophuis. En als je met iemand samenwoont / een fiscaal partner hebt naar het prive vermogen en bezit van die persoon en ook naar diens inkomen.
Nou verwacht ik eerlijk gezegd met de levensstijl die Vera had en de dure aankopen die zij deed dat ze ook dat gedeelte wel goed heeft geregeld. En zo niet vindt ik het in haar geval eigen schuld dikke bult. Klinkt een beetje hard misschien, maar als je zulke bedragen verdient als er in die wereld omgaan en dat soort dingen niet goed regelt… tsjah…
Desalniettemin hoop ik wel van harte dat het steeds wat beter met haar gaat. Ik vraag me eigenlijk ook nog af wanneer het moment komt dat ze aankondigt te stoppen. Maar goed, heeft zij wel een opleiding afgerond/andere mogelijkheden?
Zou uit de hakaa kunnen… ik kolfde soms zonder te kolven (met zo’n zuignap dus) een voeding per keer voeden… en in het begin heeft ze gekolfd toch? Ik kolfde altijd bijna 2x zoveel als wat baby dronk… dus dan gaat het wel hard …
Het wordt zuur als de baby fles of vriezer melk blijkt te weigeren haha…
Volgens mij gaan we weer teveel offoptic voor beauty
Maar waarom zou ze stoppen?
Heeft mascha een melk haka gedaan?
Ik kan me voorstellen als je werk je ziek maakt (wat als ik het me goed herinner wel meespeelde? De druk, perfectionisme etc. Heb de video met uitleg niet meer scherp op mn netvlies dus als het anders is, hoor ik dat graag) en het lang duurt voor je er weer boven op bent je na gaat denken over of dit nog wel is wat je wilt en of je zelf niet gelukkiger van iets anders zou worden.