Beutyblogtopic XL #9

Ze had een paar weken geleden gezegd dat ze binnen een dag of drie een video zou uploaden over bralettes (dat was nadat ze problemen had met een die niet bezorgd werd) maar volgens mij is die nooit gekomen. Ik heb ook niets voorbij zien komen waarom die niet geupload is, ik hoop niet dat het was omdat ze zich niet goed voelde.
Wat betreft inkomen, ik denk dat Vera dat vooraf heel goed geregeld heeft (sparen/verzekering) voor het geval er zoiets zou gebeuren. Volgens mij is ze zich altijd heel bewust van risico’s en is voorzichtig. Ik weet niet hoe dat verder gaat bij zeer langdurige ziekte.

@FISSA waarom denk je dat? Niet dat ze geen keus heeft, dat denk ik ook, maar ze laat toch nog steeds wel eens dure nieuwe aankopen zien?

Ze reageerde laatst onder een vlog dat ze haar vooral niet wil inzetten voor campagnes, omdat ze zich dan aan allemaal regeltjes enzo moest houden. Bij perspakketjes kan ze zelf kiezen of ze het wel of niet laat zien, omdat dat vrijblijvend is

1 like

¯_(ツ)_/¯

4 likes

En als die er niet doorheen kwekt, dan stofzuigt hij er wel doorheen

10 likes

Nou zoveel zal hij niet verdienen hoor, misschien krijgt hij commissie over wat hij verkoopt, maar een vetpot zal het niet zijn.

5 likes

Pas op, hiermee roep je een bepaalde forummer op.

2 likes

De cringes van Lotte’s “Spontane” zang en dans momenten in d’r nieuwe vlog :weary:

5 likes

Ja dat doet ze al best lang en al die comments gaan echt van:“Oooh geweldig!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Je kan ZOOO goed zingen, hou die spontane momenten erin!!! :heart_eyes::heart_eyes::fire::fire::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Ff barfje leggen

11 likes

Ik weet dat het niet eerlijk is als je Mascha nu alleen als moeder ziet nu ze een kind heeft, maar kan mascha aub het mommy topic. Zoals we zien vlogt ze nu toch alleen maar over haar kind en heeft het niets meer met beuty te maken (al lange tijd overigens). En ik weet dat hier de grote drie worden besproken maar ik vind het nog steeds leuk om iets over bloggers te lezen die nog iets met beauty doen. Ik lees nu al dagen moeder gerelateerde dingen met forummers die hun ervaringen delen over moeder gerelateerde dingen

Waar hoort Mascha nu thuis?

• In het mommybloggerstopic
  • In dit topic

0 stemmers

16 likes

Je poll werkt niet en is alleen tekst volgens mij mis je een spatie.

Toch heeft ze een punt.

10 likes

Och die heb ik vast geblokkeerd!

1 like

Vandaar mijn eerdere vraag: wat bepaald een verplaatsing haha?
Denk dat wil&tien hier ook ooit zaten? In dit topic :crazy_face::see_no_evil:

Dat die ooit iets dagelijks met een oogschaduwkwast deden is ook ondenkbaar :see_no_evil:

4 likes

Nee ze vond school niet zo leuk en wou liever naar de ‘universiteit van het Leven’. Super dwaze uitspraak vind ik dat. Net alsof je als student niets over het leven leert. Studeren schept juist een referentiekader. Soit ik vond dat altijd jammer dat ze dat zo bracht, vond het nogal dommig overkomen.

2 likes

Zou het onder beauty vallen als Mascha een video zou opnemen over tepelverzorging? Hoe houd je je tepels poofy en fluffy of glowy tijdens bvperiode?:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ze is niet eens een ekte mommyblogger want ze buit haar kind daar niet genoeg voor uit

2 likes

Nee die zes kinderwagens heeft ze ook met haar eigen geld gekocht

16 likes

Hm ja daar heb je een punt

1 like

Hier ben ik echt behoorlijk voor eigenlijk
Wie nog meer (NL’se youtubers/influencers in 1 topic en buitenlandse youtubers/influencers in 1 topic en alles dat over kinderen gaat naar Mommybloggers)

• Ik
  • Ik niet
  • Ik heb een beter idee

0 stemmers

Waarom dan niet Nederlandse apart?