Jawel
Sorry, ik bedoel, waarom de niet-Nederlandse apart?
Zodat het niet een te breed onderwerp wordt denk ik. En het voelt logischer om niet een Versponnetje op een hoop te gooien met een Jeffree Star-rel, bijv.
Ah oke. Voor mij voelt het niet per se onlogisch, vind het zelf wel fijn om de grotere categorie beuty bij elkaar te hebben.
Ik heb ‘ik niet’ gestemd maar met de rede over kinderen. Ik lees nooit het mommy bloggers topic omdat voor mijn gevoel daar de bloggers of youtubers worden besproken die echt (bijna alleen maar) over kinderen, baby’s etc bloggen oid. Niet dat bijvoorbeeld Monica of zo alleen nog maar daar dan wordt besproken omdat ze een kind heeft. Snappen we het nog?
Maar dat staat er toch niet? Alles dat over kinderen gaat, gaat naar Mommy. Dus dan zou Monica niet naar mommy hoeven, bij haar gaat het niet vaak over haar kind
Ja eens! Maar dat Monica bijv een kind heeft lees je hier niet zo vaak terug terwijl het nu al weken over Mascha en dan specifiek over de baby gaat. Daarom zei ik ook “over kinderen”, niet dat iedereen die een kind heeft naar de Mommybloggerskant moet ook @Rozecoupeschaar
Wat jij zegt ja @Veraanne
kunnen we niet alles bij elkaar doen in een “praten over anderen-topic”
alle bloggers, influencers, youtubers, BN’ers en wie we maar nog meer willen bespreken.
het loopt toch allemaal door elkaar tegenwoordig.
Want dit is een dictatuur?
Mascha krijgt weer een heel apart topic zoals het ooit bedoeld was
Ja zo vind het dus prima. Maar dus niet als bijvoorbeeld Mascha en Monica opeens in het mommybloggers topic belanden.
Volgens mij wil niemand dat haha.
Nou dat zou mooi zijn dan hahah. Dan heb ik het verkeerd gelezen waarschijnlijk.
@moderators als er over een dag oid een duidelijke uitslag uit de poll komt, willen jullie daar dan iets mee doen?
Estee en Aslan vond ik ook heel leuk vroeger! Iedereen (op Gurugossip tenminste) haatte Arslan omdat hij een betweter was. Maar ik vond de vlogs, vooral reisvlogs, interessant met hem erin. En hij had een goed oog voor design.
Het is vooral dat ik de mensen die hier besproken worden al minstens 12 jaar volg en ze daarom ook blijf volgen. Al die andere youtubers zullen me echt een reet roesten. Ik scroll liever tijdelijk door wat gepraat over baby’s dan voor altijd door gelul over hoe de plee van ene Bonnie eruitziet.
Mascha moet juist naar het mommytopic, het gaat alleen maar over die baby. Maarja ik lees letterlijk elk topic hier dus wat kan t mij schelen
Hahah same, merk zelf toch al amper meer in welk topic ik zit tegenwoordig.
In Ongemakkelijke momenten