Beutyblogtopic XL #9

Wat leuk dat je in Londen woont, mag ik je vragen hoe je daar terecht bent gekomen en hoe je een appartement hebt kunnen krijgen in Notting Hill? Zo veel vragen

1 like

Wat is hier mis mee haha

1 like

Ik dacht dat hij jouw darkside crush was?

8 likes

Bitch de fuk heb ik jou misdaan dan

17 likes

Ow pardon ik zit niet meer in het Ranking the forummers topic.

7 likes

niet

Vingers op deze manier is veiliger haha maar ik snijd dit meestal ‘onder mijn hand door’. Ik zet mijn hand hol bovenop de meloen en eronder het mes zodat ik niet richting mijn hand snij

1 like

Ik vind Niomi helemaal niet perfect? Qua uiterlijk zou ik niet willen ruilen. Ik vind het ook wel relaxed dat ik niet alleen maar praat over sporten en vegan eten. Nee, zij is echt niet perfect. Ik vind FleurDeForce dan weer perfect. Haar leven lijkt wel een Hallmark Movie.

1 like

En de naam van haar zusje vind ik VRESELIJK! Weet dat dat heel persoonlijk is maar mijn hemel. Daisy-May??? Echt dezelfde categorie als Lala Lovie, Maik (spelling) en Zara Lizzy.

6 likes

Ik kan me ook voorstellen dat het nu zoveel over Mascha en baby gaat omdat ze op het moment 2 vlogs per dag online zet. Wie weet even afwachten hoe het volgende week met 1 vlog per dag is?

6 likes

Als ik iemand dit zie doen kan ik alleen maar denken dat je de meloen weg laat glijden, hij omrolt en je met je mes in je pols snijdt. Maar goed misschien heb ik gewoon teveel enge films gekeken

9 likes

Ik vind Gregor hier net een sim die met een baby speelt haha.

254 likes

Hahah zo bedoel ik het. Ja dat van die horror scenario’s is herkenbaar :joy:

2 likes

-50.000 klinkt als heel veel? :flushed:
Mensen die er verstand van hebben, is dit zo?

Wel opvallend dat ze dit zo deelt, al zal ze er vast redenen voor hebben.
Om erachter te komen hoe ze een manier heeft gevonden om weer winst te maken moet je lid worden van het maandelijkse structuurjunkieplan denk ik :stuck_out_tongue:

9 likes

Neem aan dat ze niet 50000 rood stond maar 50000 minder dan gepland had oid

10 likes

Hahaha ik zit hier nu al een paar min naar te kijken en het is echt net een sim :joy::joy::joy:

6 likes

Zeker op hogere snelheid, zoals het lijkt (maar volgens mij niet is) :joy:

deg deg :wave:

10 likes

Kunnen Mascha dingen over de baby niet gewoon in het mommy topic en als ze iets niet mommy doet in dit topic?

9 likes

Maar wie houden we hier dan over als het niet meer over Mascha mag gaan? Nikkietutorials? Bedoel een Lotte doet ook verdomd weinig beuty en vooral veel vlogs over boodschappen en de honden.

2 likes