Beutyblogtopic XL #9

als beutybloggen dood is haal ik even wat uit de archieven, ook leuk toch
in 2014 wilde cynthia ook een beugel (massa had het ook), maar ze heeft het nooit gedaan volgens mij?

10 likes

Precies dit ! Ik weet niet hoe ze het precies heeft geformuleerd maar ze heeft een BV volgens mij. Als je dan alle kosten op een hoop gooit (naast echte kosten dus haar eigen salaris, lease-auto voor zichzelf, alle lunch/overnachtingskosten die ze als kosten opvoert e.d.) kom je snel aan zo’n hoge verliespost op je aangifte als je omzet niet zo hoog was, maar daar voelt ze dan niet zoveel van in de praktijk. Ook laat dit naar mijn mening zien dat ze die jaren daarvoor dus behoorlijk in de plus heeft gestaan want als je geen positief vermogen hebt wat zo’n verlies kan compenseren ben je volgens mij snel failliet

3 likes

Wauw vind haar hier net the unbreakable Kimmy Schmidt lijken.
Ze zal de beugel wel niet gesponsord hebben gekregen en daarom van afgezien hebben.

15 likes

Maar dit is het proefgebitje? Hoe het wordt denk ik?

3 likes

ja dit idd @thee (even lezen he met de ogen in je hoofdje)

23 likes

ok hierna stop ik met cynthia bashen he, maar ik zit nu in de krochten van youtube en zie een oud filmpje van haar met eigen huis & tuin (nog nooit eerder gezien) en ik vind dit kapsel wel zo typisch he.
op haar insta foto’s ziet het er altijd leuk uit (of ja, nmsmvpe) maar dan dit soort shots van de achterkant denk ik :confused: :o_o: :eek: het lijkt zo slecht geverfd en dan die platte achterkant uughhhh

56 likes

Dat heeft ze inderdaad nooit gedaan!
Ik vind dat wel leuk, ik vind haar veel knapper/charmanter met haar eigen tanden die ook heel mooi zijn dan met zo’n kaarsrecht wit gebit.

5 likes

Zo ziet mijn haar eruit als ik net uit bed kom :upside_down_face:

5 likes

Ik heb hier (heel sneu) speciaal een account voor aangemaakt :stuck_out_tongue: Niet om Cynthia te bashen, maar ik krijg ontzettende MLM vibes van haar instagramberichten. Ben benieuwd hoeveel er van die -50.000 euro uiteindelijk beland is bij ‘business coaches’ John en Jeanet

10 likes

Je moet ergens beginnen met meeposten toch?
Ik denk ook dat ze dat bedrag deelt om de tongen los te maken, ze heeft het toch weer voor elkaar dat er (in ieder geval hier) over haar gepraat wordt. En onder coaches is het ook heel populair om je eigen dieptepunten uit het verleden te delen, zodat mensen denken dat jij hen kunt helpen om hun eigen problemen ook op te lossen. Net zoals dat ze allemaal een burnout hebben gehad en toen het roer omgooiden.
Ik vind dat hele coach gebeuren echt een heel vreemd fenomeen.

10 likes

Hahah ja in een selfie van voren ziet het haar er altijd mooi en vol uit,

Ze gaat vanavond uit eten met John en Jeanet😂ik word zo moe van die coaches

6 likes

Ja zo irritant. Haar camera pakt de omgevingsgeluiden beter op, dan een stem dichterbij.

1 like

Iemand enig idee wat het recept is voor die repen die Mascha vandaag in haar vlog maakt? Misschien is het al eens voorbij gekomen, maar dan heb ik dat gemist…

Er zit idd continue een ruis in waardoor je de rest amper verstaat. Snap niet dat ze dat zelf niet opvalt.

Mag ik je een DM insturen om wat vragen te stellen hierover (wil namelijk zelf heel graag naar Londen voor een paar maanden).

Haha, dit heb ik dus ook, tijd geleden account aangemaakt en still waiting for the right moment. Dus, hier ben ik, hoi allemaal :stuck_out_tongue:

64 likes

Jasje ziet er ook comfi uit bij de bovenarmen. Alsof je er veel bewegingsvrijheid in hebt.

3 likes

Waarom heet je niet Miss Chanandler Bong? :smile:

13 likes

zo comfy dat je er lekker mee op bed gaat liggen MET JE SCHOENEN AAN

34 likes