Vandaar die platte haren. Het is haar pjama.
Bis morgen? Is ze door naar de volgende uitzending?
Edit: Oeps verkeerde topic
Jazekerrrrrr
Ünglaublich
oh jeetje ik zie net dat dit van januari dit jaar is, dus ja vrij recent
he over wie gaat dit?
Nee, jammer 70% stemde voor
Monica Geuze die meedoet aan de slimste mens
Dat werd me te lang
Ze is ook zeker niet perfect maar zo doet ze wel. Perfect huisje in Notting hill, heel gezond eten (wel obsessie daarmee), sporten altijd. Doen alsof ze het altijd druk heeft maar wat ik haar zie doen is mailtjes sturen en met haar laptop in een cafe zitten. Ook nu het net uit is doet ze alsof ze heel gelukkig is in haar stories. Maar ze is voor haar verloofde naar India verhuisd, daar bijna alles achtergelaten en terug naar Engeland verhuisd (heeft in een buitenhuis van haar schoonouders gezeten), toen weer verhuisd naar Joe en Freddies huis en nu weer terug naar haar ouders. Ze waren ook al bezig met het plannen van hun bruiloft. Lijkt me zoveel gedoe om dat allemaal weer te annuleren.
Huh ze heeft toch nog helemaal niet bevestigd dat het uit is?
Maar echt. Ik klaagde hier al eerder over het geluid van de video’s😂 Een deel heeft met het gebrabbel te maken, maar een deel ook instellingen en/of materiaal.
Recept was van Hell.o F.resh Even googelen op bananenrepen met H.F. erachter dan vind je er genoeg!
Hierin wordt even een van die ‘coaches’ onderuit gehaald, mooi stuk. Ik zag deze ‘coach’ al voorbij komen in allerlei nieuwsartikelen deze week. Wat een naaare business is het toch. (ik plaats het even hier omdat onze Cynthia ook aan dit gedoetje mee doet en het hier regelmatig over gaat)
Ik snap echt helemaal niks van die coaches. Een coach die coaches coacht
En dan al die nieuwssites en zelfs radio 1 die haar een podium geven, ik snap het niet
Eerst laat Mascha alle warmte binnen door de gordijnen en ramen open te laten, en dan besluit ze een airco te nemen. Slim.
Mascha vraagt waar moeder alles overtollige babystuffs laten
Nou wat dacht je van op de babykamer. Oh nee die hebben ze niet.
De 5 overtollige kinderwagens zal ze wel niet bedoelen zeker?
Nee heb ik niet geluisterd, dus te snel een conclusie getrokken. Ben blij dat ze kritisch zijn geweest en ze dus overkwam als een domme geit haha. Hopelijk schrikt het mensen af om geld aan dit soort coaches uit te geven.
Wat dacht ze van niet zoveel zooi blijven kopen en ontvangen