Beutyblogtopic XL #9

Ja, ik vond die vraag ook heel apart. Ze hebben allebei een aparte kamer voor hun spullen maar een doos met babyspullen moet dan op de gang staan want “geen plek”. Misschien dan geen vijf kinderwagens aannemen en elke dag tig pakketten als het teveel wordt.

17 likes

Ik heb ook weer eens een vlog gekeken. Ik ben afgehaakt bij de ~LIFE HACK~.

Echt, i can’t…

7 likes

Ze hebben ook vijf honderd verschillende soorten stoeltjes waar dat kind in kan zitten/liggen. Zou helemaal gek worden van al die spullen. Zou ook stress krijgen om elke dag zoveel spullen toegestuurd te krijgen. Ze zijn ook elke keer zo enthousiast als ze iets krijgen.

3 likes

Hebben ze geen babykamer nee? Waarom niet?

2 likes

Hebben ze helemaal geen babykamer? Bewust? Ik kijk amper de vlogs van Mascha. Weet dus helemaal niet hoe groot of klein ze woont. Maar ging er vanuit dat ze meer verdiepingen heeft en daarom een babykamer.

Zou als ik nu een baby kreeg overigens ook geen babykamer hebben omdat ik simpelweg geen kamer over heb.

1 like

Hartstikke veel baby’s slapen toch de eerste maanden, halfjaar, jaren? bij de ouders op de slaapkamer, waar heb je dan precies een babykamer voor nodig?

8 likes

Mja zo’n lifestyle waarin je de avond ervoor al eten voor de volgende dag klaar hebt moet je wel liggen. Ik kan dat ook eeeecht niet. Ik zou zeggen degene die kolft moet dat lekker doen en de ander maakt ontbijt, maar who am I :woman_shrugging:

8 likes

Er wordt een huis gebouwd van ze, nu zitten ze nog een halfjaartje in een huurhuis. Kan me voorstellen dat je dan geen complete ~nursery~ gaat inrichten.

1 like

Ja, apart. Terwijl ze die maaltijden voor midden in de nacht wel nauwkeurig voorbereidt.

Cynthia heeft weer een nieuwe e-reader gekregen. Ik vraag me oprecht af hoe veel ze er nu heeft en wat ze ermee doet. In de kast zetten en zo een boekenplank vullen met e-readers??

23 likes

Nou, hier komt 'tie. Zit je goed?..

In plaats van 2 bakjes ( eentje met billendoekjes en een tweede met een luier ) heeft ze de luier IN het bakje van de billendoekjes gestopt. Dan hoef je dus maar 1 bakje te pakken :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

34 likes

Zo, over lifehacks gesproken!!

2 likes

Voor alle spullen :joy:

Jeetje had ik dus toch een patent moeten nemen op dit fantastische idee

2 likes

Misschien kunnen ze t huurhuis aanhouden als opslag

63 likes

Of een campingplaats op Bakkum, daar kan je ook veel kwijt :+1:

7 likes

Vandaag ben ik ook wel een beetje verbaasd om de vlog, om die lifehack maar ook om de vraag waar mensen hun spullen opbergen. Wat voor antwoord verwacht ze daarop? Ik kan me wel voorstellen dat je zelf het idee hebt dat je het nergens kwijt kan maar met een beetje fantasie bedenk je toch wel een oplossing?

En verder wil ik even klagen over Mascha’s haar, pre-pregnancy deed ze dat al vaak in een knot maar de manier waarop ziet er zo viezig uit vind ik. Nou begrijp ik dat ze het altijd en zeker nu vooral moet dragen hoe ze zelf wil maar dit is echt zo’n knot waar ze nog een turtolio voor zou maken en dat irriteert me. :yum:

Tot slot iets positiefs, namelijk dat ik ook een Gregor in me leve wil want hoe lief dat hij aanbiedt van shirt te wisselen. :heart_eyes:

6 likes

De beste life hack die mij heeft geholpen is.
Als je minder wil opruimen moet je minder spullen hebben.

74 likes

Mascha heeft ook wel is verteld dat de woonkamer in het nieuwe huis kleiner is dan hun huidige woonkamer. Ben benieuwd waar ze dan alle spullen en kinderwagens gaan laten :sweat_smile:

11 likes

Het vorige huis vonden ze juist te groot, toch?