Ik doe dit ook. Aanrader. Heerlijk! Lifehack 2: pak het in in wat keukenpapier en dan in een boterhamzakje. Bij het ontdooien gaat vrijgekomen vocht in het papier zitten, niet in het brood.
Rauwkost kan je los meenemen en je ontdooide belegde boterham verder mee beleggen.
Vind die shots waarin ze een enorme berg afwas staat weg te werken terwijl ze heeft gekookt daarvoor ook altijd zo sneu
Ik deel wat jullie denken over Lotte en haar vriend maar aan de andere kant, hij is zo weinig in beeld dat we niet echt kunnen weten hoe het in het echt is.
Het is niet zoals bij Bonnie en Nick bijvoorbeeld dat je ook echt dingen van Nick en zijn persoonlijkheid en karakter te zien krijgt.
Joey is af en toe een soort achtergrond geluid, doet ook nooit mee aan extra videos etc. Dat zal heel bewust zo zijn dus wie weet hoe hij in het echt is als de camera niet aanstaat.
Is ook niet gek hoor! Ik heb ook ggz behandeling gehad waarbij ik iedere week van uur tot uur moest plannen wat ik ging doen (en evalueren achteraf). Voor sommige mensen is het heel erg helpend.
Ik kan me voorstellen dat het voor een grote groep mensen niet nodig is, maar er is ook een grote groep mensen die neurologisch net iets anders in elkaar zit. Of mensen die plannen gewoon fijn vinden. Ik zou me er niets van aantrekken in de zin dat het geestelijk zwak zou zijn. Ieder mens functioneert anders.
Wellicht ten overvloede maar het gaat hier niet om JoJo de zangeres hè 
Ik vind het hele Jojo Siwa fenomeen zo apart, maar dat is denk ik puur omdat ik 100 generaties ouder ben.
Ze lijkt me heel wholesome verder. Ik zie dâr wel eens voorbijkomen in videos van Colleen en haar zus en ik snap dan nooit wat er nou eigenlijk aan de hand is.
Dat meisje heeft letterlijk de meest brede merch ooit, je kan er een supermarkt mee vullen volgens mij.
Ik ben echt zo jaloers op al die bloemen die Josh iedere week in huis heeft staan. 
Get out, right now, itâs the end of you and me
Misschien wordt je een beetje minder jaloers als je zou weten hoeveel gif er in de meeste snijbloemen zitten (of je zou me nu een zure trut kunnen vinden, ook ok)
Edit: niet alleen gif maar ook vrij slecht voor t milieu

âWat een pannenkoekâ werkt voor mij erg goed
Nu kan ik nooit meer normaal naar bloemen kijken. 
Ik vind het altijd zielig dat die bloemen worden afgeknipt terwijl ze net zo mooi in de bloei staan.
Maar goed ik heb het dan ook al moeilijk als ik een dood blad van een kamerplant af moet halenâŚ
Skoda is toch niet mijn ding stapt uit 
Nee het staat nog te koop! Maar het is ook wel erg smaakgevoelig en zelfs voor de Zuidas erg duur. Maar ik zou het wel willen hoor als ik het kon betalen, haha.
Kijk dit vind ik dus interessant en leerzaam.
Maar ik weet nu niet zeker dat als ik zeg âdat is stomâ over een situatie het dan onder validisme valt. Gezien de term dus niet meer wordt gebruikt? Of werkt het niet zo?
Zo zou ik zelf âkrijg de pestâ wel ok vinden, maar nooit zeggen tering of kk? Omdat de pest niet meer bestaat nu zeg maar?
@vitaminwater goeie! En dan een mislukte pannenkoek als ik er wat kracht bij wil zettenđ
De pest bestaat nog wel hoor
Het nadeel van alles zo plannen zoals ontbijten boodschappen doen nagels lakken sporten is voor mij dat ik het deed om een soort schijn van gepland en doelbewust leven had.
Ik vond mezelf zo geweldig dat ik dat allemaal plande en daardoor altijd genoeg wasmiddel had voor de laagste prijs, naar 4 supermarkten kon gaan op gunstige tijdstippen om de beste aanbiedingen te halen.
Dan ging ik precies plannen hoelaat ik boodschappen deed, vervolgens ging koken en eten, plannen wat ik nam en daarna ging sporten.
Nu denk ik wow blij dat ik wat meer te doen heb dat die dingen niet meer zoân belangrijke rol in mân leven innemen en ik ze weer gewoon kan beschouwen als bijzaken.
Ik kon ook echt balen als ik van mân planning af moest wijken terwijl mân planning uit behoorlijk ongedwongen activiteiten bestond.
Voor mij werkte het dus absoluut niet.