Beutyblogtopic XL #9

Ik denk ook echt dat ze, zodra hun nieuwe huis af is, binnen de kortste keren naar iets groters gaan zoeken. Volgens mij vond Massa het vorige huis vooral zo groot vanwege de (raar ingedeelde) woonkamer waar ze dan een loos stuk hadden tussen zithoek en keuken. Met zo’n groot stuk leegte zou ik mijn benedenverdieping ook niet gezellig vinden.

Maar om dan meteen kleiner te willen gaan wonen, met een (toekomstige) kinderwens en terwijl je allebei van het consumeerderen bent… Haha, dat getuigt misschien van weinig zelfkennis.

20 likes

komt door haar trauma als kind, omdat ze zo arm was en NiEt iN eEn EcHt hUiS wOoNdE

heeft ze eigenlijk ooit verteld of ze hun huis in den haag hebben verkocht?

23 likes

Niet? Die diepvries van ze zei me wat anders. Daar lag voor 5 jaar aan melk in opgeslagen zoveel, of is dit normaal?

Wel 2 badkamers en ieder een eigen kamer :thinking:

1 like

Dus ze hebben wel ruimte qua kamers. Maar bewust gekozen ivm verhuizen? Dat klinkt vrij logisch. Maar wat ik hier lees geven ze aan dat ze hun zooi niet kwijt kunnen. Ik dacht dus dat ze misschien geen kamers hadden.

Bijna elke vlog heeft ze ook weer wat nieuws besteld en dat vertelt ze dan met zo’n nonchalance. “Oh we hebben ook maar alvast een campingbedje besteld”. Ik vind het best erg om te zien. Zoveel spullen.

8 likes

Ja ik zei eerst nog dat ik jaloers ben maar dit is gewoon koopziek. Het zou fijn zijn alles te kunnen hebben wat je baby nodig heeft (zo’n Mamaroo bijvoorbeeld als de baby op geen andere manier in slaap komt), maar dit heeft de baby echt niet allemaal nodig. Ook die reiswandelwagen, straks kan je zes maanden niet op reis en heb je een veel te dure reisbuggy, die zijn namelijk over het algemeen een stuk goedkoper dan eentje die ook voor liggende baby’s geschikt is.

5 likes

Het ergste vind ik vooral dat ze er totaal niet bewust van lijkt te zijn. Sowieso het feit dat zij lekker met z’n tweeën nu voor het kindje kunnen zorgen + nog zoveel geld verdienen/gespaard hebben zodat ze letterlijk alles, maar dan ook ALLES kunnen kopen. Het zou ze sieren als ze een keer stilstaan bij het feit dat ze het op dat vlak heel erg goed hebben in plaats van dat het allemaal maar vanzelfsprekend is.

9 likes

Dit is echt zo’n gadget die ik ook zou willen. Lekker handig met van die potjes, ideaal.

2 likes

Nee, maar je bent er dan wel bewust van. Zij zijn zich er niet eens bewust van dat hun koopziekte uit de hand begint te lopen. Voor hun is dit normaal.

Maar goed, je hebt ook gelijk dat ze er niet elke keer stil bij hoeven te staan inderdaad. Het is ook deels persoonlijke frustratie hoe je zelf niet in kan zien dat je letterlijk omkomt in de hoeveelheid spullen en toch bij blijft verzamelen.

2 likes

Nou dit dus :exploding_head::thinking:

Is ze nu echt zo naief?

En gregor is toch juist lekker thuis, waarom verdelen ze baby voeden of kolven en ontbijt maken niet wat beter?

:no_mouth:

2 likes

Ik weet dat je natuurlijk niet echt een beeld kunt vormen van iemands leven obv een paar vlogs per week maar ik ga het toch doen:

Keek net de nieuwste vlog van Lotte (lovesbeauty) en ik krijg altijd zo’n eenzaam gevoel van haar relatie met Joey. Hij lijkt niks voor haar verjaardag te hebben gedaan en dan staat ze sochtends zelf de slingers op te hangen? Vind hun relatie sowieso niet altijd liefdevol overkomen in de vlogs.

Geen big deal allemaal natuurlijk, je eigen slingers ophangen, maar kwam het toch even hier mededelen :stuck_out_tongue:

49 likes

Haha ik snap wel wat je bedoelt! Ik moest ook mijn eigen slingers op hangen op mijn verjaardag en dat vond ik heeeel zielig, maar ik woon dan ook alleen :clown_face:
Als ik zou samenwonen zou ik het denk ik wel echt jammer vinden als mijn vriend daar niet aan denkt.

14 likes

afbeelding

18 likes

Die bubbel waar die 2 in leven…ik moet zeggen dat ik me er steeds meer aan stoor hoe out of touch ze soms zijn (geworden). Die keren dat je beelden ziet als ze bijvoorbeeld een keer buiten wandelen denk ik: wow…een ander decor eindelijk.

16 likes

Masha: “maar wat is dan de reden dat het (pakketje) gewoon niet komt???”

Maaaaybe, gaat niet alles altijd zoals gepland?

75 likes

Mijn vriend heeft dit dus ook niet voor mij gedaan toen ik jarig was in juni en voelde me toen ook sad. Maar dacht ook gelijk: ok niet aanstellen je bent geen tien meer. Maar door jullie reacties voel ik me met terugwerkende kracht teleurgesteld lol

12 likes

Ja ik vond het ook een beetje raar aanvoelen. Ze zegt dat ze haar verjaardag niet belangrijk vindt, maar dan hangt ze wel die slinger op, mooie jurk aan etc. Heeft ze eigenlijk zijn cadeau laten zien? Die pannen waren van familie dacht ik?
Vond het vreemd omdat ze normaal elk klein ding deelt.

5 likes

Ze heeft dus geen kado gehad maak ik hieruit op. Geloof dat ze dat vorig jaar ook niet had, weet niet zeker meer of ze er toen iets over had gezegd ofzo.

En indd, ik geloof dat ze zegt dat ze t niet belangrijk vindt, maar het dus stiekem wel leuk zou vinden om iets te krijgen/hij iets voor haar zou doen. Nogmaals: puur gebaseerd op een paar vlogs per week dit :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb de comments gelezen en daar zegt ze dat ze elkaar geen cadeau hebben gegeven om te besparen voor de verhuizing. Prima maar je merkt inderdaad aan alles dat ze het stiekem toch wel allemaal leuk zou vinden. Ik zou toch een kleinigheidje gekocht hebben, al is het maar een bak van haar favoriete ijs ofzo.

Ook al dat geklaag over dat ze nog niet kan beginnen inpakken enz. Mijn vriend keek mee en vroeg echt: waarom creëert zij altijd problemen voor zichzelf? Pak toch gewoon in? :sweat_smile:

21 likes