Huh? Is dit een grapje van Boulevard?
Little boy?
Ik wilde dit nét posten. Volgens mij is iemand op de redactie niet helemaal goed ingelicht 
Ik kwam hierheen om dit te posten inderdaad haha.erg slecht grapje als het om een grapje gaat iig.
Ze zegt er zelf ook niks over?
Hahaha dat is echt dom 
Ik wilde dit ook komen posten ja. Wat raar
Mag hopen dat er aan de binnenkant staat “oeps de kaarten voor meisjes waren op maar we wilden jullie zo graag iets sturen en waren te lui om even een nieuw kaartje te kopen dus hihi sorry hopelijk vinden jullie het niet erg”
“Oops beter kopen we gewoon genderneutrale kaarten of ontwerpen wie die gewoon zelf”
Zou me dus helemaal niks kunnen boeien, kaart voor jongen of meisje. Gaat om het idee. Kan me niet voorstellen ook dat het mas boeit
Hahah zag het ook! Maar dat ze het dan ook zo post?
Op de foto heeft mascha op de kaart een poppetje geplaatst wat bedenkelijk aan z’n hoofd krabt hahah
Ohja! Subtiel Mas haha.
Bij Mascha moet een rekbare draagdoek uiteraard ‘stretchy’ heten. En van neplach die ze erbij trekt lopen de rillingen over mijn rug.
Jammer dat de ‘stretchy’ draagdoek niet ook nog poofy, squishy, jelly en minty is.
Het heet ook een stretchy🤷🏻♀️
Is het een merk? Wist ik niet. Had ze het met een hoofdletter moeten schrijven.
Iemand reageert met “krachtige foto” onder de laatste foto van Cynthia. Ze zit half onderuit gezakt met een zonnebril op en een half-leeg glas wijn aan haar mond. Ja, krachtig man!
Volgens die maatstaf kan ik me met een gerust hart powervrouw noemen.
Nee, je kan het een stretchy noemen of een rekbare doek. Het is hetzelfde product maar een andere benaming en allebei even gebruikelijk.
Oké. Jaren gedragen, nooit van die term gehoord. Nooit te laat om te leren.
Mascha heeft van Boulevard een rompertje gekregen en een kaartje waar volgens mij " Welcome to the world, little boy!" op staat, tenzij ik het verkeerd lees. Blunder van rtl😂