Ja, denk ook dat het onzin is! Heb de vlog van vorig jaar teruggekeken en daar ook geen kadootjes, versiering of een lief gebaar zoals een bosje bloemen.
Haha #nikstedoen
Ja, denk ook dat het onzin is! Heb de vlog van vorig jaar teruggekeken en daar ook geen kadootjes, versiering of een lief gebaar zoals een bosje bloemen.
Haha #nikstedoen
Ik snap niet waarom je 2,5 maand van te voren al gaat inpakken, al helemaal kleding of makeup snap ik niet. Zoek lekker je kerstspullen uit en doe de rest een week van te voren. Ga je dan nu nog gezellig in een fort van dozen wonen t/m november.
Ik vind lotte een soort van aandoenlijk ofzo. Zo probeerd het allemaal heel goed, maar heeft wel een eenvoudig/geĂŻsoleerd leven voor mijn gevoel,veel hetzelfde en thuis. Terwijl als Joey op film komt die vriend er altijd bij is en hij een beetje knorrig over komt. Ik hoop dat hij wel heel lief is voor haar en af en toe wat voor haar doet (qua huishouden of gewoon wat liefdevols) gun lotte dat wel.
Doet ze ook bij truien. Truiwen.
Ja ze lijkt mij echt een super lieve vriendin. Denk dat het haar goed zou doen om gewoon halftijds ofzo ergens te gaan werken en een beetje uit die isolatie te geraken en in contact te komen met mensen buiten haar (influencer) bubbel.
Dan kan je natuurlijk wel niet altijd elke ochtend een uur gaan wandelen en met goed weer aan het strand gaan liggen.
Echt hè. Vraag mij dat ook altijd af. De meeste spullen heb je toch ook gewoon nog nodig. Je kan hoogstens al wat spullen uitzoeken en weg doen.
het irriteert me echt hoe sereen steeds over haar planten zit te zeuren dat dit blad die kant op moet, en die bladeren moeten daarheen, etc etc.
en nu heeft ze weer een plant geadopteerd (aka kratis opgehaald) bij een plantenasiel.
edit: die plant ziet er uit alsof hij trips heeft ofzo. dat zou wat zijn als aL hAaR pLaNtEnbAbiEs opeens het loodje leggen omdat ze allemaal trips krijgen.
en zij maar denken dat ze het met liquid gold leaf kan oplossen lol
Lotte elke dag âik heb weer een thuiswerkdagâ.
Ja meid, dat heb je elke dag (Corona of niet)
Ik vond het altijd karig dat Mascha nooit haar vlogs echt op een leuke manier edit, of de moeite neemt voor achtergrond muziek of iets.
Maar nu na de 10e keer dat âmy heart tore into twoâ heb ik die mening bijgesteld. Dan nog liever gewoon alleen keihard dat geluid van de stofzuiger of de smoothie maker of de geprakte banaan voor die repen.
Jaa zij gebruikt echt aaltijd dezelfde muziek he. Bonnie bijvoorbeeld ook wel maar die wisselt nog wat af
Passport home van JP Cooper
Hahaha het wordt inderdaad een beetje herhalend nu!
Je moet het wel hardop zeggen anders werkt het nietâŚ
Hij zegt het met ââ dus ik denk dat het voor hun ook niet serieus is hè
Maar Krekkor is toch de beste editor?
Ja joh met liquid gold leaf wel toch?
Enfin, binnen een jaar is ze plantenvrouwtje af als in de winter alles dood gaat en haar zogenoemde secret hobby een langzame dood mee sterft
Haha ja het zou kunnen dat ze over een tijdje ineens een kruisvaarder TEGEN al dat coachinggebeuren wordt en er maar over blijft doorgaan dat je goed bent zoals je bent en niemand nodig hebt om je dat te vertellen en dat het alleen maar geld kost. Niets is zo veranderlijk als Cynthia.
Maar in tegenstelling tot eerdere obsessies zoals wielrennen, groene prutjes of wijn (die site kwam niet echt van de grond en die lessen heeft ze ook maar heel kort gegeven?) is het in dit geval wel haar nieuwe inkomenstenbron geworden. Als we haar moeten geloven verdient ze geen stuiver meer aan de site.
Dus in dat geval denk ik dat ze er wel langer mee doorgaat, in ieder geval totdat ze daadwerkelijk op iets anders over kan stappen.
volgens mij is de enige constante factor in cynthia haar leven het spiced chocolate oogschaduwpalette van mac geweest
of gebruikt ze die inmiddels ook al niet meer
Nee over een halfjaar is ze er klaar mee en start ze een nieuw insta winkeltje: âshop mijn plantenbabyâs!!â. Sereen weet ook wel dat de prijs voor de variegata alleen maar in de lift zit