Beutyblogtopic XL #9

Wordt Angel hier nog besproken of elders?
Gisteren postte ze wat foto’s van haar baby. Wat een heerlijk mollig jochie zeg, net een Michelin-mannetje.

9 likes

Kip halen, fietsen, thee
Wauw productief wordt je van zon plannertje zeg.

49 likes

Jullie hadden het hier toch wel eens over die Annic en dat zwanger worden?
Tim Hofman behandeld dat vandaag in een aflevering van Boos. Ik ben benieuwd! Ga vanmiddag even kijken.

Meid op naar het mommybloggers topic, daar is het te doen.

38 likes

Is gisteren al op YouTube verschenen. Zie mommybloggers topic

3 likes

Echt hoe spreekt Mascha bidons uit? Doe ik dit al mijn gele leven fout?

5 likes

Hehe oké thanks Blush en alle andere. Daar kom ik dus nooit. Maar ik ga de grote stap eens maken. Wish me luck :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die heeft ze gekregen van Josh.

1 like

Ze bestaan dus echt, dit soort mensen.

Ik word altijd al lichtelijk agressief van die nutteloze planners, maar dit slaat echt alles.
Waarom moet ze opschrijven dat ze haar nazaat moet ophalen?! Laat ze ze anders op het schoolplein verrotte ofzo?

16 likes

Hahaha nee zij doet t verkeerd. bi-DON niet BI-don

1 like

Lol, ontbijten in je agenda zetten. Zou het inderdaad vergeten zonder een planner

62 likes

Geen idee van wie dit is en het zal vast wat anders wezen, maar wel grappig dat iemand ‘leef’ in een agenda schrijft.

3 likes

Wat is hiervan het probleem nou precies? Productiviteit is ook vrij abstract hé en subjectief. Kennelijk geeft het mensen houvast om dit soort dingen wel te plannen. Laat ze lekker.

4 likes

Ik heb helaas heel veel van dit soort kul informatie in mijn hoofd zitten, dus ik hoef alleen maar spiced chocolate in de zoekbalk op haar site in te voeren en dan begint de ellende al

10 likes

Hahaha. Ik ben zo’n prepper (minus de zwarte plasic vakjes bakjes). Ik smeer op zondag zelfs voor een hele week brood. Gewoon brood + hummus ofzo. Doe ze in een bak in de vriezer en ‘s ochtends stop ik ‘t in mijn broodtrommel. LIFE HACK

6 likes

Zo eens. Zij doet alles thuis, kookt, kookt ook voor Joey als zij niet thuis eet. Ze stelt zich heel afhankelijk op.

12 likes

Maar wordt het brood niet zompig door de hummus?

2 likes

Neeeee! Het is ECHT een life hack. Ben benieuwd wanneer de Foefs ermee komen. You heard it here first!

6 likes

Als zij al Joey’s prakkies kookt is hij toch de afhankelijke?

9 likes

Gelukkig is kids ophalen al 3x deze week gelukt. Zie het zo voor me: “sorry juf, mijn mama had het zo druk met kip halen en de hond uitlaten dat ze niet alle taken uit haar haar planner kon voltooien vandaag. Maar ze heeft deze taak verschoven naar vrijdagochtend 11.00, want dan heeft ze nog een gaatje tussen de was ophangen en brood smeren.”

58 likes