Ik heb mijn moeder dus nog nooit kunnen betrappen op het gebruiken van een ‘krachtterm’ maar ik snap ook niet echt hoe ze dat doet. Ik wil het wel graag leren maar ik ben er nog heeeeeel ver vanaf.
Het werd hoog tijd om mee te posten (en bedankt ladies voor alle juice de afgelopen jaren, sorry dat ik slechts een voyeuristische lurker was). Ik volgde Cynthia alleen nog for old times sake en haat geforceerd georganiseerd zijn dus het was me nooit eerder opgevallen, maar denk nu dat dat hele structuurjunkie deel van de mlm/piramide is. Sowieso die cursussen, maar ook haar taalgebruik, memberships, mediteren, ‘ik heb zoveel vragen gekregen! mijn dm’s ontploffen!’, 'nog drie plekjes vrij!. Als je de websites van die coaches checkt zie je dat ze allemaal dezelfde cursussen geven en boeken hebben geschreven (of handige planning tools hebben uitgebracht!), die reviews krijgen van mensen die óók weer die cursussen aanbieden en toevallig ook best selling author zijn van zo ongeveer hetzelfde flutboek. Het lijkt ook helemaal niet goed te gaan met Cynthia’s business, want ze moet de cursus inmiddels aanbieden voor een tientje minder en inclusief planner (waar ze er waarschijnlijk 1000 van heeft liggen omdat John en Jeanet gezegd hebben dat ze ze echt moet inkopen want law of attraction, misschien verdienen ze er zelf nog wat aan). Ik speculeer maar wat hoor, en John en Jeanet hebben vast ook weer coaches in de eindeloze coaches-chain, maar ik zou het gewoon sneu vinden voor Cynthia dat de naam die ze heeft opgebouwd zo ongeloofwaardig wordt. En dat het succes wat ze hoopt de behalen en het geld dat ze denkt te (gaan te) verdienen een wassen neus is. Elle Beau heeft een leuke long read geschreven over haar tijd bij een beauty mlm (vast te vinden via google) en sophiecarleen over haar ervaring met lifecoaching. Excuzes moi als dit al eerder besproken is trouwens
Ivm doofstom inderdaad, weet niet of het inderdaad slecht is hoor en weet al helemaal geen alternatief.
Vind het oprecht goed dat je het aan wil pakken hoor, en hoeft inderdaad niet meteen perfect.
Ik filter het ook wel voor anderen hoor, maar het komt niet zo sterk uit mezelf zoals bij sommige woorden al wel is gebeurd dus dan kan ik alleen maar concluderen dat ik blijkbaar de wil niet heb. Niet eens zozeer als bewuste keuze van “wiliknieee” maar meer omdat ik het vast wel zou kunnen afleren als ik de moeite zou nemen, maar die neem ik al heel lang niet dus blijkbaar “wil” ik het niet genoeg? Lekker hypocriet want het zou eigenlijk wel passen bij mijn normen en waarden, maar als ik daar dan verder over nadenk kom ik weer in een andere tweestrijd terecht. Vermoeiend hoor haha.
my angellllllllll
Ik dacht dat het in het Engels deaf-mute was, lees nu voor het eerst over deaf and dumb.
En bedoelde meer dat stom slaat op het niet/slecht kunnen praten (wat natuurlijk los kan staan van je gehoor dus het hoeft niet altijd de “doofstom” combo te zijn) maar later ook gekoppeld is aan verstand en daardoor nu vooral negatieve connotaties heeft en daarom kan ik me voorstellen dat stom in het rijtje van achterlijk en idioot enzo hoort.
Ik doe dit ook. Aanrader. Heerlijk! Lifehack 2: pak het in in wat keukenpapier en dan in een boterhamzakje. Bij het ontdooien gaat vrijgekomen vocht in het papier zitten, niet in het brood.
Rauwkost kan je los meenemen en je ontdooide belegde boterham verder mee beleggen.
Vind die shots waarin ze een enorme berg afwas staat weg te werken terwijl ze heeft gekookt daarvoor ook altijd zo sneu
Ik deel wat jullie denken over Lotte en haar vriend maar aan de andere kant, hij is zo weinig in beeld dat we niet echt kunnen weten hoe het in het echt is.
Het is niet zoals bij Bonnie en Nick bijvoorbeeld dat je ook echt dingen van Nick en zijn persoonlijkheid en karakter te zien krijgt.
Joey is af en toe een soort achtergrond geluid, doet ook nooit mee aan extra videos etc. Dat zal heel bewust zo zijn dus wie weet hoe hij in het echt is als de camera niet aanstaat.
Is ook niet gek hoor! Ik heb ook ggz behandeling gehad waarbij ik iedere week van uur tot uur moest plannen wat ik ging doen (en evalueren achteraf). Voor sommige mensen is het heel erg helpend.
Ik kan me voorstellen dat het voor een grote groep mensen niet nodig is, maar er is ook een grote groep mensen die neurologisch net iets anders in elkaar zit. Of mensen die plannen gewoon fijn vinden. Ik zou me er niets van aantrekken in de zin dat het geestelijk zwak zou zijn. Ieder mens functioneert anders.
Wellicht ten overvloede maar het gaat hier niet om JoJo de zangeres hè
Ik vind het hele Jojo Siwa fenomeen zo apart, maar dat is denk ik puur omdat ik 100 generaties ouder ben.
Ze lijkt me heel wholesome verder. Ik zie d’r wel eens voorbijkomen in videos van Colleen en haar zus en ik snap dan nooit wat er nou eigenlijk aan de hand is.
Dat meisje heeft letterlijk de meest brede merch ooit, je kan er een supermarkt mee vullen volgens mij.
Ik ben echt zo jaloers op al die bloemen die Josh iedere week in huis heeft staan.
Get out, right now, it’s the end of you and me
Misschien wordt je een beetje minder jaloers als je zou weten hoeveel gif er in de meeste snijbloemen zitten (of je zou me nu een zure trut kunnen vinden, ook ok)
Edit: niet alleen gif maar ook vrij slecht voor t milieu
“Wat een pannenkoek” werkt voor mij erg goed
Nu kan ik nooit meer normaal naar bloemen kijken.
Ik vind het altijd zielig dat die bloemen worden afgeknipt terwijl ze net zo mooi in de bloei staan.
Maar goed ik heb het dan ook al moeilijk als ik een dood blad van een kamerplant af moet halen…
Skoda is toch niet mijn ding stapt uit