Cynthia komt bij koffietijd volgende week met haar wandelboek zag ik net in haar stories. Zou leuk zijn als ze dan ook twan huys even uitnodigen.
Gemiste kans: laat Twan en Cynthia samen een wandeling maken. Ze hebben vast wel hetzelfde wandelgebied opgenomen in hun boek, kunnen we gelijk zien wie van de 2 het beste research heeft gedaan in dat gebied.
‘Wat leuk dat je er bent, je hebt een wandelboek geschreven!’
In koor: “ja!”
[Insert verwarring]
‘Uhhh oke en hoe heet het?’
Weer in koor: “nagenoeg zelfde titel”
Lijkt me mooi 
Battle of the books.
Welke geeft je het meeste wandellust.
Mas hou op met SO CUTE sokjoet zokwoettttt
Nou inderdaad zeg, niet te doen. Ik heb 3 keer gekeken maar hoor alleen maar “kijk, ze zit zo, ze zit zo… [onverstaanbaar]”.
Dit vind ik nou wel echt zo’n post voor mommybloggerstopic. Hoewel over Mascha gaat dit over iets zoiets moedersgerelateerd, ik zou dat daar hebben geplaatst. Lekker verfrissend ook daar tussen Annicannicannic door. 
Het zou voor de Foefs echt beter zijn als ze die bunker een keer verlaten en de bewoonde wereld in gaan.
Ik kan ook gewoon naar de naam erbij kijken, hoor 
Hahaha tegelijk!
Ik versta iets van ‘kijk ze zit zo maar dan kan ze niet ademen’ 
Nou inderdaad hahaha je hoort echt kzhslzldpddjsh?
echt een minor issue maar ik vind dat die muziek die Mascha gebruikt echt niet passen bij haar vlog
‘i keep the bed to myself, nobody stealing covers’
‘no, i don’t need a hand to hold’
Zo’n soort van powervrouwen lied en een wazig contrast met al die zoete beelden haha
Haha het is ook altijd die of my heeeeart torn into twooo bij baby beelden
Hahahaaaa. Het is al heel wat dat ze de moeite doet er een muziekje in te zetten. Dat is na de techno cappuccino tijden niet geweest. 
Ik vind dat ‘so cute’ (sokjoet) om de 10 seconden nog veel vervelender. Ik heb 1 vlog gekeken de afgelopen week en ik ben meteen weer genezen. Brabbel brabbel sokjoet smak sokjoet smak smak
Ik ben ziek en heb uren alle vlogs van massa, krek en poppy achter elkaar zitten kijken. Ik houd niet eens van baby’s, maar ik vond het echt knus en gezellig 
Ik heb al veel vaker hele periodes gehad dat ik geen enkele vlog van mascha keek en dan opeens uit puuuuuuure verveling weer eens een paar weken ging volgen. Maar ik ben nu echt voor het eerst op het punt gekomen om niet alleen maar niet meer te kijken, maar om zelfs de moeite te nemen om op de geabonneerd knop te drukken en vervolgens ook nog op de afmelden knop te gaan klikken.
Terwijl mijn abonnement op beautygloss/vloggloss toch echt al heeeel wat hobbels en obstakels heeft overleefd, heb ik het idee dat het tijd is.
Zijn er meer mensen die op dit punt zijn aangekomen in hun leven, of er al ver voorbij zijn, of denken NO WAY het is nu more FAHN than EVERRRRRR op vloggloss?
Eigenlijk is dit topic nog de enige reden dat ik wel eens kijk.