Beutyblogtopic XL #9

Hahahaaaa. Het is al heel wat dat ze de moeite doet er een muziekje in te zetten. Dat is na de techno cappuccino tijden niet geweest. :joy:

6 likes

Ik vind dat ‘so cute’ (sokjoet) om de 10 seconden nog veel vervelender. Ik heb 1 vlog gekeken de afgelopen week en ik ben meteen weer genezen. Brabbel brabbel sokjoet smak sokjoet smak smak

5 likes

Ik ben ziek en heb uren alle vlogs van massa, krek en poppy achter elkaar zitten kijken. Ik houd niet eens van baby’s, maar ik vond het echt knus en gezellig :joy:

4 likes

Ik heb al veel vaker hele periodes gehad dat ik geen enkele vlog van mascha keek en dan opeens uit puuuuuuure verveling weer eens een paar weken ging volgen. Maar ik ben nu echt voor het eerst op het punt gekomen om niet alleen maar niet meer te kijken, maar om zelfs de moeite te nemen om op de geabonneerd knop te drukken en vervolgens ook nog op de afmelden knop te gaan klikken.

Terwijl mijn abonnement op beautygloss/vloggloss toch echt al heeeel wat hobbels en obstakels heeft overleefd, heb ik het idee dat het tijd is.

Zijn er meer mensen die op dit punt zijn aangekomen in hun leven, of er al ver voorbij zijn, of denken NO WAY het is nu more FAHN than EVERRRRRR op vloggloss?

Eigenlijk is dit topic nog de enige reden dat ik wel eens kijk.

7 likes

Hahah dit heb ik ook. Ik heb de vlog van vandaag alleen gekeken tot het brabbelmoment van Krek. Ik dacht dat hier beetje overdreven werd haha, maar er is écht niks uit te halen. Toen was ik er alweer klaar mee. Merk ook echt dat hele kleine dingen/gewoontes van de foefs me al ergeren, dus ik moet ook gewoon niet meer kijken.

9 likes

Ik vond het tot aan de Haagse bunker echt heerlijke irritainment.
De bunker werd puur irritant.
En nu kijk niet want ik vind baby’s tomeloos oninteressant en erger me stapelgek aan het horden.

6 likes

Ik versta dat ie half giebelend zegt ‘Kijk, ze doet zo maar dan kan ze niet ademen.’

3 likes

Door de vlogs van Mascha voel ik mij een echte voyeur. Het is zo nietszeggend alledaags huiselijk wat ze filmt dat het niet eens content te noemen is. Je krijgt gewoon écht een kijkje in hun privéleven en ik voel mij bijna ongemakkelijk er door.

En dan een biecht… (ik vraag me af of er iemand is die dit herkent)
Ik heb zelf PCOS (net als Mascha) en ben een eeuwige vrijgezel met een zeer levendige kinderwens. Ik word een beetje verdrietig van de beelden, terwijl ik dat bij andere mom-bloggers niet heb. Weird?

7 likes

Is het niet ergens ´hoopgevend’ dat het ondanks de PCOS hen toch gegund is?
Sorry ik weet niet hoe ik dit beter kan verwoorden.

Ik vraag me af of ze daarover nog iets gaat zeggen. Ze zei wel dat ze op een natuurlijke manier zwanger is geworden.

1 like

Zeker, zo zie ik het óók

1 like

Ja… ik weet niet, ik heb de indruk dat ze er niet helemaal transparant over is (hoeft ook niet). In een van de vlogs was ze stomverbaasd dat ze ‘zo snel’ zwanger was geworden terwijl ze elders in een interview zei dat ze al jaren geen anticonceptie gebruiken. En ze slikt al vanaf New Babylon foliumzuur.
Misschien bedoelt ze dat ze nog maar net waren begonnen met ‘agenda-seksen’?

2 likes

Ja inderdaad, soms lijkt het alsof ze heel lang bezig was maar soms ook pas toen ze in Amsterdam kwamen wonen.

Het zou wel andere vrouwen helpen haar ervaring met PCOS te delen.

Ik weet niet waarom ik dit heb onthouden, maar volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ze 3 jaar hebben geprobeerd om spontaan zwanger te raken en anders na hun vakantie in USA naar de dokter zouden gaan. Precies ervoor is ze zwanger geraakt. Misschien vergis ik mij hoor.

1 like

Nikkie komt met een collectie oid in samenwerking met BeautyBay

21 likes

Krijg echt Jeffree Star vibes bij die foto en weet niet of dat nou positief is

17 likes

Joejoe ben ik weer met mijn onbenullige irritatie over Serena en haar nieuwste bevlieging: planten. Ik moet zo rollen met mijn ogen steeds als ze het heeft over het opknappen van planten. Alsof ze een of andere plantentheresa is. De planten die ze in huis haalt zijn PRIMA. Dat jij ze esthetisch walgelijk vindt zegt meer over jou. LeAvE thE mOnStErA AlOnE!!! :cry:

46 likes

Hahaha ja ze zegt echt met zo’n zelfvoldaan gezicht dat ze die planten gaat redden. Je gaat bijna hopen dat al die planten binnen een jaar dood zijn

10 likes

En bovendien overal gratis planten vandaan haalt. Marktplaats, plantenasiel, nu weer een enorme monstera gratis “””gered”””. Echt ga weeeg met je nieuwe obsessie. Binnen no time staat dat huis vol met sponplanten en 3 maanden later hebben ze allemaal weer het loodje gelegd. Ze heeft zo geen idee wat ze aan het doen is.

15 likes

Mooi huis heeft James.
7 likes