Nee het staat nog te koop! Maar het is ook wel erg smaakgevoelig en zelfs voor de Zuidas erg duur. Maar ik zou het wel willen hoor als ik het kon betalen, haha.
Kijk dit vind ik dus interessant en leerzaam.
Maar ik weet nu niet zeker dat als ik zeg âdat is stomâ over een situatie het dan onder validisme valt. Gezien de term dus niet meer wordt gebruikt? Of werkt het niet zo?
Zo zou ik zelf âkrijg de pestâ wel ok vinden, maar nooit zeggen tering of kk? Omdat de pest niet meer bestaat nu zeg maar?
@vitaminwater goeie! En dan een mislukte pannenkoek als ik er wat kracht bij wil zettenđ
De pest bestaat nog wel hoor
Het nadeel van alles zo plannen zoals ontbijten boodschappen doen nagels lakken sporten is voor mij dat ik het deed om een soort schijn van gepland en doelbewust leven had.
Ik vond mezelf zo geweldig dat ik dat allemaal plande en daardoor altijd genoeg wasmiddel had voor de laagste prijs, naar 4 supermarkten kon gaan op gunstige tijdstippen om de beste aanbiedingen te halen.
Dan ging ik precies plannen hoelaat ik boodschappen deed, vervolgens ging koken en eten, plannen wat ik nam en daarna ging sporten.
Nu denk ik wow blij dat ik wat meer te doen heb dat die dingen niet meer zoân belangrijke rol in mân leven innemen en ik ze weer gewoon kan beschouwen als bijzaken.
Ik kon ook echt balen als ik van mân planning af moest wijken terwijl mân planning uit behoorlijk ongedwongen activiteiten bestond.
Voor mij werkte het dus absoluut niet.
Maar gaan bloemen niet sowieso niet superlang mee? Ook als ze vastzitten aan de plant niet?
Ik heb ook autisme en gebruik ook zoân planner voor alle kleine dingen, ook als ik geen echt werk heb erbij zeg maar. Ik heb het ook nodig om ruimte in mân hoofd te krijgen, en de duidelijkheid voor wat ik welke dag moet/kan doen helpt mij heel erg.
Maar dan moet ik er alsnog wel stiekem om lachen als ik andere (neurotypypische) mensen dit ook zie doen, want dat geeft me het gevoel dat ze interessant doen. (terwijl ze ook al het recht hebben om dat te doen natuurlijk maar toch vind ik het een beetje overdreven)
Ik ben gek op bloemen maar nog nooit over hun nut na weggooien gedacht!
Beetje laat maar toch ook even mijn 2 cents:
Ik denk niet dat het opschrijven van je ontbijt of het ophalen van de kinderen per se neurotisch is of een soort gevoel van schijn-productiviteit geeft. Iedereen plant toch afspraken en taken tussen de normale dagelijkse rompslomp in? Wat is er mis mee om dat op te schrijven zodat je letterlijk visueel maakt hoe het in je hoofd zit? âNa het ontbijt begin ik hiermee, daarna doe ik dit, dan lunch ik, vervolgens zo laat naar de kapper en dan op tijd de kinderen ophalen.â Is toch niks geks aan?
Ik wilde dit nét posten. Volgens mij is iemand op de redactie niet helemaal goed ingelicht
Ik kwam hierheen om dit te posten inderdaad haha.erg slecht grapje als het om een grapje gaat iig.
Ze zegt er zelf ook niks over?
Hahaha dat is echt dom
Ik wilde dit ook komen posten ja. Wat raar
Mag hopen dat er aan de binnenkant staat âoeps de kaarten voor meisjes waren op maar we wilden jullie zo graag iets sturen en waren te lui om even een nieuw kaartje te kopen dus hihi sorry hopelijk vinden jullie het niet ergâ
âOops beter kopen we gewoon genderneutrale kaarten of ontwerpen wie die gewoon zelfâ
Zou me dus helemaal niks kunnen boeien, kaart voor jongen of meisje. Gaat om het idee. Kan me niet voorstellen ook dat het mas boeit
Hahah zag het ook! Maar dat ze het dan ook zo post?
Op de foto heeft mascha op de kaart een poppetje geplaatst wat bedenkelijk aan zân hoofd krabt hahah