Beutyblogtopic XL #9

Ohja! Subtiel Mas haha.

1 like

Bij Mascha moet een rekbare draagdoek uiteraard ‘stretchy’ heten. En van neplach die ze erbij trekt lopen de rillingen over mijn rug.

Jammer dat de ‘stretchy’ draagdoek niet ook nog poofy, squishy, jelly en minty is.

6 likes

Het heet ook een stretchy🤷🏻‍♀️

9 likes

Is het een merk? Wist ik niet. Had ze het met een hoofdletter moeten schrijven.

Iemand reageert met “krachtige foto” onder de laatste foto van Cynthia. Ze zit half onderuit gezakt met een zonnebril op en een half-leeg glas wijn aan haar mond. Ja, krachtig man!

36 likes

Volgens die maatstaf kan ik me met een gerust hart powervrouw noemen.

23 likes

Nee, je kan het een stretchy noemen of een rekbare doek. Het is hetzelfde product maar een andere benaming en allebei even gebruikelijk.

3 likes

Oké. Jaren gedragen, nooit van die term gehoord. Nooit te laat om te leren.

2 likes

Mascha heeft van Boulevard een rompertje gekregen en een kaartje waar volgens mij " Welcome to the world, little boy!" op staat, tenzij ik het verkeerd lees. Blunder van rtl😂

2 likes

Kan alleen maar denken aan de stretchy Greg leg :dancer:

Edit:

49 likes

Oh, those sweet memories. Ik voel me meteen weer 19

4 likes

We hebben hier hier vaak over het gebruik van nutteloze Engelse woorden door Mascha, maar waarom kan Cynthia niet naar huis lopen vanaf de sportschool? Waarom moet ze het gym noemen?

6 likes

Misschien is ze wel wezen apenkooien

16 likes

Gym klinkt stoerder. Dan heb je pas écht gesport :sunglasses:
Sportschool is voor watjes of oude mensen

Ik ga gymnastieken :raising_hand_woman:

11 likes

Nog beter :joy::joy:
Wel voorzichtig doen hè?!

Foef is een meisje! Mila!

Hahah oh oeps! Hmm dat weet ik niet

Aah ik vond dit toch wel de leukste vlogs! Die keek ik gewoon allemaal toen

1 like

Ja, de vlogs in New Babylon vond ik ook altijd het leukst. Na de verhuizing naar de bunker in Den Haag ben ik gestopt met kijken.

10 likes