Beestjes binnenhalen is oa wat ze aan het doen is. Posts met vragen voor tips tegen beestjes incoming!
Krijg spontaan jeuk als ik haar zo bezig zie. Ik ga wel lekker rustig lezen in het plantentopic. Oh wacht
Beestjes binnenhalen is oa wat ze aan het doen is. Posts met vragen voor tips tegen beestjes incoming!
Krijg spontaan jeuk als ik haar zo bezig zie. Ik ga wel lekker rustig lezen in het plantentopic. Oh wacht
Het plantentopic is tegenwoordig ook alleen nog maar help wat is dit help ik heb trips 
Standaard mood na het openen van dat topic tegenwoordig (incl geschrokken blik en zenuwachtig maniakaal lachje):

Haha het beautytopic is precies zo hoor. “Help welke skincare moet ik gebruiken?”
Vind het echt bizar hoe succesvol hij is voor een 21 jarige.
We mochten niet klagen als de vlogs kort waren 
Ben het met je eens hoor. Daar niet van 
Mascha krijgt indd ziek veel maar ik denk niet veel meer dan Josh V of Monica kreeg hoor. Ik denk dat die laatste 2 het wat minder in de vlogs lieten zien (die vloggen ook niet dagelijks dat scheelt) of even snel een hele hoop cadeaus. Denk dat het gewoon ook relatief enorm veel lijkt omdat Mas bij ieder pakketje de vlogcamera erbij pakt.
Wauw, wat een huis. En ben verbaasd over de “volwassen” inrichting! Had bij hem veel meer een kleurrijk huis met quirky designs zoals bij Kylie Jenner verwacht.
zo:
Mascha zou beter over kunnen stappen op weekvlogs. Dan kan ze daadwerkelijk de hoogtepunten laten zien in plaats van willekeurige wiebelbeelden die niet perse ergens op slaan.
Vraag me ook nog steeds af hoe ze willen gaan vloggen als ze Mila niet in beeld willen brengen. Vrees dat het dan nog meer “tell, don’t show” vlogs worden, in de zin van dat ze alleen vertellen wat ze net gedaan hebben of gaan doen, maar het niet laten zien.
Eigenlijk zijn ook alle vlogs hetzelfde
Ik ben vorige week al afgehaakt dus volgorde onder voorbehoud.
Ik mis ‘kjoetttt kijk nou zo kjoetttt’
Dit is wel echt precies zoals het gaat ja 
Heb net ook nog even gekeken, uit ultieme verveling, naar een vlog van Mascha. Ik vind het wel echt schattig(?) hoe blij zij zijn met al die spullen die ze binnenkrijgen. Ik word echt gek bij het idee aan al die spullen en dozen steeds in huis. Maar Gregor kirt als een schoolmeisje over een draagdoek haha.

Betekent weekvlog niet minder inkomsten dan dagelijkse vlogs? Geen idee hoe dat werkt…
Ik denk het wel. Minder views totaal!
Bijzonder ook dat Gregor preciés in die drie minuten filmen elke keer gaat stofzuigen.
Ik begrijp niet waarom merken nog steeds zooi naar Mascha blijven sturen.
Het 27e paar slofjes komt een nanoseconde schokkerig door het beeld gevlogen met een KjOet kreet erachter aan. Als ze echt mazzel hebben spreken ze nog even de merknaam verkeerd of onverstaanbaar uit.
Wat heb je daar nou aan?
Ik denk dat we echt onderschatten hoe groot het bereik van Mascha is. Haar vlogs worden gemiddeld 100.000 keer bekeken, als ook maar 0,5% naar aanleiding daarvan iets besluit te kopen zijn dat al 500 klanten. Als die allemaal een paar sloffen van €10 kopen is dat een omzet van €5000. Het kost zo’n merk misschien €7 om een paar slofjes op te sturen naar Mascha (kostprijs + verzendkosten), als je daar €5000 omzet voor terug krijgt… tel uit je winst.
Aan haar bereik twijfel ik niet. Ik snap zelf gewoon niet dat je naar aanleiding van die rommelige video’s een aankoop gaat doen