Heb je een linkje? Ik ben zó benieuwd!
Aahh, wat leuk zeg! Ik had nog nooit echt een vlog van Mascha gekeken maar wat een lieve vrolijke meid
Ik snap oprecht niet waarom je zou gaan zaniken over mensen die elke scheet in hun agenda zetten. En het kan wel degelijk te maken hebben met geestelijke gesteldheid, bijv voor iemand met een depressie of burn-out kunnen de kleinste taken al overweldigend zijn maar is structuur wel heel belangrijk. Zou echt niet weten waarom je daar denigrerend over zou moeten doen?
Sjors is bij Sereen thuis! Op zijn verjaardag! Ben blij voor de kids dat ze blijkbaar toch goed genoeg door een deur kunnen, ondanks alle Social media commotie.
Dit inderdaad. En voor sommigen helpt het om dingen achteraf op te schrijven en door te strepen.
Whatever works!
Het verbaast mij echt al die mensen die willen weten wat Sint eet en drinkt… misschien moet je dan echt ‘fan’ van haar zijn… maar met haar stories door klikken dacht ik wtf zijn dit echte mensen die dit vragen?!
Haar verlovingsring is weg, ze ziet eruit alsof ze dagen achter elkaar heeft gehuild, heeft het over een traumatische gebeurtenis, heeft het niet meer over Joe en verhuist over een paar weken terug naar Londen. Ondanks dat ik mij ergerde aan haar neppe gedoe met haar perfecte leven vind ik dit wel sneu, verlaten door haar verloofde waarvoor ze helemaal naar India is verhuisd.
Ja, tuurlijk is het ergerlijk als mensen doen alsof hun leven perfect is, maar dat is wel wat we als groot publiek willen van influencers. We willen geen hoopje verdriet zien, dat kunnen wij niet nastreven. Los daarvan heb ik Niomi altijd bloedirritant gevonden en daarom nooit echt gevolgd.
Doortje Smithuijsen schrijft hier veel over, dit las ik op haar story en vond ik boeiend.
Haha ja ik vind het echt non informatie. Tenzij ik bij iemand een lekker gerecht zie voorbij komen dan zou ik misschien het recept willen weten. Maar het kan mij vrij weinig schelen of iemand wit of rode wijn bij de kaas drinkt
Dit. Ik hoef ook niet per se een perfect beeld te hebben, maar ik zou ook niet willen kijken naar iemands wier leven een complete trainwreck is (op Amberlynn Reid na misschien)
Dat lijkt me sowieso het vervelendste aan baby’s, dat ze soms zo snel groeien dat ze vaak een pakje maar 1x aan hebben gehad en de volgende keer dat je het wil aantrekken past het al niet meer.
Ik hoop voor Mascha dat ze wel ook te kleine dingen meteen kan wegdoen/doneren/opbergen want met haar hoardermentaliteit ligt alsnog alles door elkaar, en heeft ze geen overzicht waardoor ze niet weet wat ze heeft en ook gestresst raakt van de hoeveelheid.
Influencers lijken alleen duidelijk te zijn als ze echt alles zelf betaald hebben, zoals nu het geval bij Cynthia. Ik vraag me wel af of dat bewust zo is gegaan. Ze lijkt het allemaal niet meer te willen.
Wat vreselijk irritant trouwens die cookies die een half scherm in beslag nemen maar niet te accepteren zijn.
Ooh, is dit die Niomi waar het laatst over ging! Wow, zij is leuk… ik vind haar héél fijn om naar te luisteren. Thanks voor de ‘tip’.
ze zegt ook H&M cautious ipv concious
Haar man brabbelt net zulke babytaal als zij dus hij hoort het waarschijnlijk niet eens
Omg dit voelt zo persoonlijk. Ik open dit bericht letterlijk op de wc net
Onze (mommyvloggers iig) Vereniging tegen de Kwakzalverij is tegen osteopaten. Heb ook gecomment dat het kwakzalverij is.
Ik voel me echt een idioot hierom maar ik kan dus niet meer naar Mascha’s vlogs kijken omdat ik niet tegen dat eindeloze gekus (vooral het geluid) op Mila’s hoofd kan.
Ik kwam van de week op een oude vlog van de foefs terecht en daar waren ze nog goed verstaanbaar. Daar konden ze nog wel articuleren.