Same.
Het is allemaal hartstikke lief en begrijpelijk maar ik ben er ZO klaar mee
Ze praat vaak al zo warrig en snel en nu stopt ze ook nog steeds halverwege een zin om te zoenen.
Same.
Het is allemaal hartstikke lief en begrijpelijk maar ik ben er ZO klaar mee
Ze praat vaak al zo warrig en snel en nu stopt ze ook nog steeds halverwege een zin om te zoenen.
Vraag me af of ze ook zo debiel tegen dat kind gaat praten.
Dat dat kind op een gegeven moment op de kleuterschool komt en een heel ander vocabulaire heeft en totaal onverstaanbaar is voor andere kinderen.
Ik krijg bij mijn YT abonnementen altijd een preview te zien waarbij je automatisch gegenereerde ondertiteling te zien krijgt en die kan ook nooit iets maken van Mascha’s gebrabbel. Geen idee hoe goed de ondertiteling normaal is, maar bij Engelstalige video’s klopt het vaak aardig.
Ligt niet aan Mascha, de Nederlandse ondertiteling doen het bij iedereen slecht. Tenzij diegene zelf ondertiteld heeft.
De ondertiteling bij Nederlandse videos lijkt in het algemeen kwalitatief flink achter te lopen vergeleken met bijvoorbeeld Engelse en Spaanse video’s. Ben het wel met je eens dat Mas en Krek onduidelijk articuleren haha, vooral de laatstgenoemde…
Kennissen van mij spraken bewust met babywoordjes tegen hun kind. Dus bijv expres “dat is nieze” zeggen ipv dat is Denice. En dan ook met gewone woorden, niet alleen bij namen. Ik durfde er steeds niets van te zeggen, maar nu moet dat kind dus naar de logopedie Wel zielig voor 't kind, maar moet er zo om gniffelen.
En toch vraag ik me af of ze niet een beetje korting heeft gehad om de naam van de zaak te laten vallen #zelfbetaaldmaarwelkortinggekregen
Mascha zit wel heel erg diep in haar bubbel dat ze niet snapt dat de haakaa pomp niet populairder is, want hij is goedkoper en minder moeilijk dan een elektrische pomp.
De meeste vrouwen pompen helemaal niet in die eerste paar maanden, omdat ze nog thuis zitten. De haakaa pomp is een vacuüm flesje dat je gewoon op je borst zet, waardoor er tijdens het voeden uit deze borst ook melk komt. Handig als je live aan het voeden bent. Aan zo’n haakaa pomp heb je niets als je op je werk moet kolven, je kunt niet eens handmatig pompen want je zet het echt alleen op je borst. Ik vind het zo’n wereldvreemde stelling, denkt ze echt dat vrouwen die fulltime borstvoeden en (nog) thuis zitten een elektrische pomp gebruiken?
Ik heb geen benul van borstvoeding want het interesseert me geen zak, maar het is toch niet geheel verrassend dat ook met dit onderwerp het referentiekader van Mascha vooral Mascha zelf is?
Cynthia komt bij koffietijd volgende week met haar wandelboek zag ik net in haar stories. Zou leuk zijn als ze dan ook twan huys even uitnodigen.
Gemiste kans: laat Twan en Cynthia samen een wandeling maken. Ze hebben vast wel hetzelfde wandelgebied opgenomen in hun boek, kunnen we gelijk zien wie van de 2 het beste research heeft gedaan in dat gebied.
‘Wat leuk dat je er bent, je hebt een wandelboek geschreven!’
In koor: “ja!”
[Insert verwarring]
‘Uhhh oke en hoe heet het?’
Weer in koor: “nagenoeg zelfde titel”
Lijkt me mooi
Battle of the books.
Welke geeft je het meeste wandellust.
Mas hou op met SO CUTE sokjoet zokwoettttt
Nou inderdaad zeg, niet te doen. Ik heb 3 keer gekeken maar hoor alleen maar “kijk, ze zit zo, ze zit zo… [onverstaanbaar]”.
Dit vind ik nou wel echt zo’n post voor mommybloggerstopic. Hoewel over Mascha gaat dit over iets zoiets moedersgerelateerd, ik zou dat daar hebben geplaatst. Lekker verfrissend ook daar tussen Annicannicannic door.
Het zou voor de Foefs echt beter zijn als ze die bunker een keer verlaten en de bewoonde wereld in gaan.
Ik kan ook gewoon naar de naam erbij kijken, hoor