Beutyblogtopic XL #9

Ik begrijp niet waarom merken nog steeds zooi naar Mascha blijven sturen.

Het 27e paar slofjes komt een nanoseconde schokkerig door het beeld gevlogen met een KjOet kreet erachter aan. Als ze echt mazzel hebben spreken ze nog even de merknaam verkeerd of onverstaanbaar uit.

Wat heb je daar nou aan?

11 likes

Ik denk dat we echt onderschatten hoe groot het bereik van Mascha is. Haar vlogs worden gemiddeld 100.000 keer bekeken, als ook maar 0,5% naar aanleiding daarvan iets besluit te kopen zijn dat al 500 klanten. Als die allemaal een paar sloffen van €10 kopen is dat een omzet van €5000. Het kost zo’n merk misschien €7 om een paar slofjes op te sturen naar Mascha (kostprijs + verzendkosten), als je daar €5000 omzet voor terug krijgt… tel uit je winst.

24 likes

Aan haar bereik twijfel ik niet. Ik snap zelf gewoon niet dat je naar aanleiding van die rommelige video’s een aankoop gaat doen :sweat_smile:

2 likes

Haha het is ook echt een soort klucht. Mascha die op de voorgrond diepzinnige verhalen over moederschap aan t vertellen is en Gregor die je op de achtergrond van links naar recht het decor ziet in en uit schuifelen met z’n Dyson.

30 likes

Denk eerder dat het zo is dat Mascha dan expres gaat vloggen om te laten zien hoe ‘goed Gregor het toch allemaal doet, zelfs stofzuigen!!!11’

4 likes

ik ben zo getriggerd dit te proberen voor de wetenschap

Omg dat wandel de wandel vind ik ook zó irritant

5 likes

Ik vroeg me ook af of dit een foutje in de planning was?
Ze verwijst in het artikel zelf ook naar een komend artikel waarin ze ons meeneemt naar de kringloop en haar mening zal geven over items, maar dat is dus al online geweest.

Maar deze reactie van ene Bianca :sweat_smile:

Bianca 2 uur geleden

Ik vind het echt helemaal niks. Heb het een aantal keren geprobeerd, maar ik vind alles gewoon oude zooi. Bovendien vind ik het er stinken.

Ok Bianca

24 likes

Wat een ontzettende zooi weer bij Serena op Insta, de crappy kwaliteit van die kleding straalt er vanaf, echt vreselijk.

10 likes

Wat is dat wat ze aan heeft op de foto in haar feed? Wat een armoe die kwaliteit.

Ja echt afschuwelijk. Die stof van die broek is volgens haar ideaal want die hoef je niet te strijken, omdat het gemaakt is van ‘krinkle stof’. Nou ik vind het er vooral uitzien alsof het niet gestreken is. Lelijk :joy:

21 likes

Al zijn inrichtingen zijn al zo geweest. Ik vind het wel mooi en classy maar wel een beetje saai en onpersoonlijk.

Je vindt nog meer persoonlijkheid in een ikea showroom.

Eeeh wat is dit voor outfit :scream::scream::scream::scream: en wanneer draag je dit? Nog beter waarom zou je dit kopen?!

Jeetje wat afschuwelijk, net een uit de vuilnisbak gevonden Milka verpakking

129 likes

Maar even los van of het qua stijl en dessin je smaak is… dit zit toch ook gewoon niet mooi. En dan heb ik het niet over waar de caption over gaat, maar het is gekreukt, trekt gek bij haar heupen, hij lijkt op de 2e foto uberhaupt niet goed te sluiten en als ze haar heup wat kantelt gaat hij ook trekken op haar bovenbeen. De trui is ook gekreukt op bv de mouwen, terwijl dat toch een stof is die je zo hebt gestreken. Ik zou hier als nakd niet blij mee zijn, want ik zou dit nav haar post niet kopen (terwijl ik bv van die nakd “pakken” die ze in maart deelde echt megahebberig werd).

11 likes

:joy: inclusief “exclusieve” kortingscode :stuck_out_tongue:

Wow ik dacht dat het een bizarre vintage vondst was

1 like

Die rok lijkt gewoon een goedkoop gordijntje die ze heeft omgeslagen. Ik vind Serena echt een prachtige vrouw maar die ma Flodder jurken en deze mogen echt in het cilindrisch archief

5 likes

Ze ziet er uit als de Pennywise uit de jaren 90.
(zal geen voorbeeld posten in t geval er mensen bang zijn van enge clowns LOL).

1 like

Same! Veel enger dan die remake van een paar jaar terug vind ik zelf haha.
Maargoed, terug naar Sereen en Mascha die praat in een stofzuigerslang voor we uitmonden in een clown discussie :joy:

1 like