Beutyblogtopic XL #9

Mijn vriend zegt ‘dit is toch alsof je koffie hebt geknoeid over je halve jurk’ :joy:

4 likes

Een typische deurknop!

Nailed it

1 like

Ik denk dat ze in het volgende huis tegen hetzelfde zal aanlopen. Overal in dat huis is het een vreselijke bende en ik denk dat ze er last van heeft. Ze kan me niet wijsmaken dat ze al die troepjes niet even ergens in een bak kan opbergen. Ik zou haar (oprecht!) willen helpen om alles te ordenen en uit te zoeken.

3 likes

Inderdaad. Een extra plank in de huidige kast zal al verschil maken. Nu is het een mega gat en het is logisch dat stapels dan omvallen of dat het een rotzooi wordt als je een shirtje nodig hebt van onderop de stapel.

1 like

Ik zweer echt bij lades in m’n (PAX) kast. Wij hebben een minihuis (36 m2), dus konden ook geen grote kast. Mijn vriend heeft onwijs veel overhemden en colbertjes ed. dus heeft hij van de 1,5 meter brede kast 1 meter (1 gedeelte met planken + lades en 1 hanggedeelte met 2 stangen). Ik heb maar een 0,5 meter, maar door die lades kan ik iig mijn zomergardarobe kwijt. Dankzij de Marie Kondo opvouwmethode past het goed in de lades en kan ik precies zien wat ik heb. Zodra de seizoenen weer veranderen wissel ik mijn zomergardarobe voor mijn wintergardarobe, die nu in zo’n grote opbergtas ligt op de bovenste plank.

Tl;dr: Neem lades in je kledingkast, gebruik de Marie Kondo opvouwmethode en stop het deel van je garderobe die je dat seizoen niet nodig hebt weg als je weinig ruimte hebt

4 likes

Maar hoe zij “opruimt” in die kast is ook gewoon niet handig en super contraproductief. Ze geeft namelijk aan dat ze ook écht moet uitzoeken maar dat doet ze een andere keer. Dan heeft ze al die stapels netjes gevouwen en in die kast gepropt en zegt ze dat ze al een aantal kledingstukken is tegengekomen die eigenlijk weg kunnen. Dan denk ik: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming: Waarom haalt ze dat er niet meteen uit? Pak een vuilniszak, stop het erin en leg die zak ergens tot je een paar dagen later de andere planken ook gaat doen.

20 likes

Ik denk omdat sommige mensen gewoon super rommelig zijn en geen idee hebben hoe ze moeten opruimen en heel slecht dingen weg kunnen doen. Ik neem aan dat als zij ergens hulp bij wil ze dat wel neemt/hengelt naar spon. Niet iedereen streeft naar een super opgeruimd minimalistisch huishouden.

17 likes

#me

2 likes

Serena is echt de plantenexpert opeens he. Van “ik kan water geven maar that’s it” tot “er wordt afgeraden de luchtwortels en wortels af te knippen maar ik heb het toch gedaan zodat hij wat dieper in de pot kan staan” en “dit moet je met zijn 2en doen, zodat de ene de stengels kan vasthouden en de ander ze kan vastbinden met dit speciale plantendraad”
Vind het echt heel irritant.

49 likes

We appear to be on the same team

2 likes

En hengelen om spon voor beestjesbestrijders. Kan je op wachten

1 like

:nauseated_face: Lekker subtiel inderdaad

Ik vind het al irritant en kan het niet eens zien. Ben lang geleden geblokt na een nette comment van @Banananana te hebben geliket

3 likes

en de uNivErSeLe pOtGrOnD :woozy_face: kom maar door spon

2 likes

Hahahha welke! Ik ben ook geblockt maar geloof niet dat dat nav een nette comment van mij was, eerder iets sarcastisch over haar site en de artikelen

Wat denken jullie: hoe lang duurt het nog voordat Cynthia haar URL verandert van Cynthia.nl naar Parfumado.nl

• niet lang meer

0 stemmers

13 likes

Het had wel iets met de kwaliteit van de site te maken en de hoeveelheid spon. Het is al een paar jaar geleden dus weet het niet meer precies. Weet alleen nog dat ik jouw comment toen het heel netjes vond, ondanks dat het kritiek bevatte, en was het met je eens. Volgde haar al voor ze Beautylab had en vond haar de leukste blogger. Na die blok was dat wel klaar

1 like

Wat een wansmaak.

Dat is toch met zo’n beetje elke kledingkast die je zou kunnen kopen problematisch?

6 likes