Ik bel je als het zo ver is!!! Ik zorg voor snacks. Maar just so you know. Ik doe NIETS😂
Dit. Haaat haat haat haat
Ik heb 3 lades van hout en de onderste is zo’n draadmand! Dus 4 in totaal.
Onderste moet een draadmand zijn, bij een lade passen de scharnieren van de deuren niet.
Je kan een Pax ook zo duur maken als je zelf maar wilt! Ik heb een ‘kant en klare’ Pax, gewoon van de site. Alsnog vind ik ‘m heel fijn en voelt zeer luxe. Ik heb ook gekeken naar kasten van bijvoorbeeld Leenbakker maar de kwaliteit (vind ik hè) gewoon een stuk minder.

Ik zat me gisteren weer zo te ergeren aan die Nakd spon van Serena en na een verbaasde ‘maar waarom volg je haar dan?’ van m’n vriend heb ik haar eindelijk ontvolgd. Heb jarenlang trouw Beautylab gelezen dus ze had heel lang nog een soort gunfactor voor me, maar ik ben er echt wel klaar mee nu
Geel - Vla😆
Mijn vriend heeft 2x een halve meter en hij heeft in eentje 3 lades en 4 planken en in de ander 3 lades, 2 planken en een stukje hang.
Het is in ieder geval niet het zoveelste nude palette!!! 
Verhuizen met een nak pep in je neus gaat iig wel een stuk sneller
Hahaha die namen zijn top en zo leuk ‘mama tutorials’ en de namen van haar honden. Ik vind het pallette heel leuk.
Edit: oh en de naam van haar broertje ook!
Ik zou het niet weten! Ik deed stoer.
Ondergoed en sokken!
Ik draag zelf nauwelijks oogschaduw (en als ik het draag neutrale kleuren), maar ik vind het wel een tof en veelzijdig palette! Vind het heel persoonlijk gemaakt
Doet me denken aan die forummer die eens een middagje flink heeft schoongemaakt met een puntje op!
Aaaaah ja de rode kleur die ze Mikai heeft genoemd 
Haha love de namen wel “basic trut”
en rood voor Mikai 
Verder heb ik wel een beetje het idee dat ik dit soort palettes al vaker heb gezien. Maar goed, echt met iets volledig nieuws komen is denk ik ook lastig op dat gebied en het is wel gevarieerd en zal vast goed verkopen.
Denk een inside joke want in youtube video’s laat ze weleens vallen hoe verschrikkelijk ze groen vindt als oogschaduw, dus het zal daar wel mee te maken hebben