Spijkerbroeken, sportkleding, pyjama’s (alles konmari gevouwen) en in de linnenkast sporthandoeken, lakens etc. De draadmand is toch niet zoveel moeilijker in te richten dan een gewone lade?
Is de creampie geurkaars van onze fake plantmom al te koop btw?
Ohja haha dat was ik
Lol en bij die planten q&a vraagt iemand “waar haal je al die gratis planten vandaan?” zegt ze “kijk eens of er een plantenasiel bij je in de buurt is” 
Bij deze plant staat toch dat hij bij iemand voor de tv hing en ze hem gratis mocht ophalen, dat is dan toch geen plantenasiel? zeg gewoon eerlijk dat je als een hyena marktplaats afstruint (nadat je het plantenasiel hebt leeggetrokken)
En iemand vraagt ook of haar katten niet aan de planten vreten, zegt ze “nee mijn katten zijn niet zulke springers/klimmers” dus mijn coco/clarence raadsel is nog steeds niet opgelost
waarrrrr zijn die katten? die ene zie je nog wel eens in beeld.
Zie het ook nog wel gebeuren dat een van haar kids een stuk van een plant opvreet en ziek wordt. En dat ze dan alles wegdoet want alles voor de kindjes en de planten maken hen ziek
denk dat haar plantenhobby een langzame dood sterft als ze merkt dat ze toch niet zo groene vingers heeft als dat ze sinds 3 weken denkt.
Die ene kat was toch geadopteerd door dat zusje?
Je kunt toch niet normaal je reet afvegen daar zonder dat je iets aan die planten smeert 
Alleen zie je die kat geloof ik ook nooit bij haar zusjes. Dit raadsel houdt mij ook al langer bezig
Ja welke plantenmama doet er nou planten in een wc die licht nodig hebben?
Ik heb op mijn wc alleen cactussen staan omdat die toch niet dood te krijgen zijn
Ja mij dus ook, die zusjes hebben andere katten. En nu Serena het weer over “mijn katten” meervoud heeft ben ik helemaal in de war
Je kunt wel direct de planten bemesten!
Haha ja, arme pannenkoekplant, die staat echt recht tegen mensen hun kont aan. Ik ontvolg Serena maar niet, maar erger me wel steeds aan alle spon bij haar. Het is niet normaal.
Ugh zonder de vlog gezien te hebben kan ik me al goed de special snowflake manier inbeelden waarop ze dit zegt
Hahaha ik heb hier zo om gelachen. Gregor kon zich ook nog herinneren dat de kap over de kinderwagen heen ging.
@Miep42 Hahah ik heb even op sereens insta gekeken ( met mn andere insta want blocked, jwz) en ik snap je plantmomirritatie helemaal
met haar plantscaping
“IK WEET ECHT NOG DINGEN VAN TOEN”
Infantiele amnesie
Haha nou zelfs de cactus ging hier dood op het toilet door gebrek aan licht, dus ik zet er helemaal niets meer neer.
Such a special snowflakes die foefjes.
Mila zal later vast denken dat ze zich een heleboel herinnert uit deze eerste periode. Logisch, alles is vastgelegd en kan ze tig keer terug kijken.