Volgens mij zijn ikea meubels gewoon niet gemaakt om uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten, wordt nooit meer zo mooi als het was.
Oh dit vraag ik me echt al heel lang af! Hebben idd ook een hele pax wand, maar die gaat dus niet mooi blijven na uit elkaar halen? :â(
Mijn Pax blijft mooi in dit huis als ik ga verhuizen. De nieuwe eigenaar mag âm hebben, of ik breng âm naar de stort. Ik koop een nieuwe Pax en huur bij IKEA meteen een man/vrouw die âm voor mij in elkaar zet. Ik ga op de bank liggen en wacht tot ie klaar is. Heaven.
Ik heb 2 enkele en één dubbele Pax, 2m36 hoog dacht ik? Ben er één keer mee verhuisd en alles is nog in prima staat. Ze zijn niet aan elkaar of aan de muur gemonteerd en ondanks dat staan ze netjes recht! (In tegenstelling tot de kastdeurtjes van mijn BestaâŠ)
Vandaag heb ik nog het achterpand vervangen van één van de enkele kasten. Ik sta nog steeds versteld van de service van Ikea: ze hebben gratis en voor niks een nieuw achterpand geleverd op slechts 5 dagen tijd!
Edit: oh pardon, dacht dat ik in het interieurtopic zat haha.
Off-topic (maar dat zijn we hier wel gewend): hoeveel lades heb jij in jouw gedeelte? Ik heb ook een halve meter meter en nu alleen maar planken, maar wil ook graag laden. En heb jij ze tot onderaan? Want dat schijnt niet te passen met de deuren?
Bij ons zitten ze nu ook niet aan elkaar of muur, misschien scheelt dat idd!
Gebruik maken van een verhuis service
Geen idee of het lastig was om uit en in elkaar te zetten, maar hij stond weer prima toen ik thuis kwam
Nou ik vind dat je wel zeurt hoor. Extra service!
Jij klinkt rijk
Ik heb 1 keer een Pax voor mijn schoonouders in elkaar gezet. NOOIT MEER. Al moet ik ooit een tweede hypotheek ervoor afsluiten, ik doe het niet meer zelf.
Klinkt goed⊠Kreeg je de schade wel vergoed?
Ik had een âerkend verhuizerâ en zou het zo weer doen
Ik bel je als het zo ver is!!! Ik zorg voor snacks. Maar just so you know. Ik doe NIETSđ
Dit. Haaat haat haat haat
Ik heb 3 lades van hout en de onderste is zoân draadmand! Dus 4 in totaal.
Onderste moet een draadmand zijn, bij een lade passen de scharnieren van de deuren niet.
Je kan een Pax ook zo duur maken als je zelf maar wilt! Ik heb een âkant en klareâ Pax, gewoon van de site. Alsnog vind ik âm heel fijn en voelt zeer luxe. Ik heb ook gekeken naar kasten van bijvoorbeeld Leenbakker maar de kwaliteit (vind ik hĂš) gewoon een stuk minder.
Ik zat me gisteren weer zo te ergeren aan die Nakd spon van Serena en na een verbaasde âmaar waarom volg je haar dan?â van mân vriend heb ik haar eindelijk ontvolgd. Heb jarenlang trouw Beautylab gelezen dus ze had heel lang nog een soort gunfactor voor me, maar ik ben er echt wel klaar mee nu
Geel - Vlađ
Mijn vriend heeft 2x een halve meter en hij heeft in eentje 3 lades en 4 planken en in de ander 3 lades, 2 planken en een stukje hang.