Beutyblogtopic XL #9

Het is in ieder geval niet het zoveelste nude palette!!! :joy:

3 likes

Verhuizen met een nak pep in je neus gaat iig wel een stuk sneller

27 likes

Hahaha die namen zijn top en zo leuk ‘mama tutorials’ en de namen van haar honden. Ik vind het pallette heel leuk.

Edit: oh en de naam van haar broertje ook!

19 likes

Ik zou het niet weten! Ik deed stoer.

2 likes

Ondergoed en sokken!

1 like

Ik draag zelf nauwelijks oogschaduw (en als ik het draag neutrale kleuren), maar ik vind het wel een tof en veelzijdig palette! Vind het heel persoonlijk gemaakt

2 likes

Doet me denken aan die forummer die eens een middagje flink heeft schoongemaakt met een puntje op!

15 likes

Aaaaah ja de rode kleur die ze Mikai heeft genoemd :smiling_face_with_three_hearts:

Haha love de namen wel “basic trut” :joy: en rood voor Mikai :heart:

Verder heb ik wel een beetje het idee dat ik dit soort palettes al vaker heb gezien. Maar goed, echt met iets volledig nieuws komen is denk ik ook lastig op dat gebied en het is wel gevarieerd en zal vast goed verkopen.

1 like

Denk een inside joke want in youtube video’s laat ze weleens vallen hoe verschrikkelijk ze groen vindt als oogschaduw, dus het zal daar wel mee te maken hebben

9 likes

@lightbox lekker stofzuigen jatoggg

3 likes

Spijkerbroeken, sportkleding, pyjama’s (alles konmari gevouwen) en in de linnenkast sporthandoeken, lakens etc. De draadmand is toch niet zoveel moeilijker in te richten dan een gewone lade?

1 like

Is de creampie geurkaars van onze fake plantmom al te koop btw?

11 likes

Ohja haha dat was ik

1 like

Lol en bij die planten q&a vraagt iemand “waar haal je al die gratis planten vandaan?” zegt ze “kijk eens of er een plantenasiel bij je in de buurt is” :neutral_face:
Bij deze plant staat toch dat hij bij iemand voor de tv hing en ze hem gratis mocht ophalen, dat is dan toch geen plantenasiel? zeg gewoon eerlijk dat je als een hyena marktplaats afstruint (nadat je het plantenasiel hebt leeggetrokken)

En iemand vraagt ook of haar katten niet aan de planten vreten, zegt ze “nee mijn katten zijn niet zulke springers/klimmers” dus mijn coco/clarence raadsel is nog steeds niet opgelost :o_o: waarrrrr zijn die katten? die ene zie je nog wel eens in beeld.

24 likes

Zie het ook nog wel gebeuren dat een van haar kids een stuk van een plant opvreet en ziek wordt. En dat ze dan alles wegdoet want alles voor de kindjes en de planten maken hen ziek

denk dat haar plantenhobby een langzame dood sterft als ze merkt dat ze toch niet zo groene vingers heeft als dat ze sinds 3 weken denkt.

38 likes

Die ene kat was toch geadopteerd door dat zusje?

Je kunt toch niet normaal je reet afvegen daar zonder dat je iets aan die planten smeert :woozy_face:

10 likes

Alleen zie je die kat geloof ik ook nooit bij haar zusjes. Dit raadsel houdt mij ook al langer bezig

8 likes