Mascha beweert dat ze zich dingen kan herinneren van toen ze een baby was en vraagt zich af of Mila zich later zal herinneren dat ze op de grond lag (1 maand oud) te kijken hoe haar moeder zich aan t opmaken was.
Mascha kennende waren die herinneringen van toen ze minimaal 3 jaar oud was maar ze doet het weer zo overkomen alsof ze net uit de foef was en zich nog dingen herinnert.
Ik vraag me sowieso af hoeveel herinneringen van vroeger ik zelf verzonnen heb. Dat kan ook meespelen.
Die planten gaan natuurlijk hartstikke dood zonder daglicht⊠Ook echt die vraag op het einde onder haar post: wanneer ben jij voor het laatst naar de wc geweest? Que?!
Wil van tien heeft dezelfde spon post.
Ja NAV verhalen van je ouders, dat je er zelf een beeld bij hebt gevormd.
Mijn 1e actieve herinneringen zijn die van de peuterspeelzaal, vooral omdat ik die als extreem traumatiserend heb ervaren lol.
Als je kijkt hoe die dicht die planten naast de pot staan, zal dat ook vast gebeuren.
Ielll dit valt toch niet schoon te maken zo vol en randjes en al die zielige planten in het donker. Gelukkig is Sereen plantenmama!
Als je de prullenbak open doet, lanceer je dan de pannekoekenplant of zie ik dat verkeerd? 
Na langggg meelezen (ook op EGF), 
ik weet niet of ik nu per ongeluk op iemand reageer maar dacht gisteren bij Sjereen te lezen dat ze âsinds vorig jaar uit elkaar isâ met G, dacht eerst oh breaking news maar baby C. is natuurlijk in januari geboren dus die tijdslijn klopt welâŠze had bovendien een rant geplaatst over een account die hun feiten niet op een rij had. Heb haar een berichtje gestuurd want ze schreef dat ze de aanpassing âmin of meer weigerdeâ (zoiets) alleen⊠er werd gewoon nog niet gereageerd/gelezen en dat vond ik te voorbarig en onvolledig. Ze reageerde weer op mij dat ze dit ook bedoelde met âmin of meerâ
Nog wel netjes dus. Verder ben ik niet Sjereen-aka plant-lady obsessed hoor
Hahaha was toch laatst ergens een discussie hoe mensen een toilet vies kregen? Kan me hier voorstellen dat je drie kwartier met je vieze tampon staat te zwaaien tot je die plant moet optillen en zoeken waar je die even kan wegzetten en in het prullenbakje kan stoppen.
Zullen het ook fantastisch lang doen in een hok zonder daglicht. Of gaat ze forever haar toiletdeur open laten staan?
Huh? Ik snap hier echt niets van 
Snap ik beetje snel getypt in trein net (forum-newbie)
- er was een IG account dat schreef: âSerena komt uit een vloggersfamilie - info over zusjes / en: âze is ook getrouwd met G. gamerâ blabla
- Sereen berichtte hen en eiste een correctie want ze was sinds vorig jaar uit elkaar met G. (begrijpelijk overigens)
- ze plaatste vervolgens printscreens in haar stories dat ze het account had aangeschreven maar dat ze âmin of meer weigerdenâ dit aan te passen
- ik dacht eerst, aha dit feitje biedt meer inzicht in hun tijdslijn lovestory S&G - maar was bij nader inzien niet zo spannend want dit kon ik weten adv geboortedatum CameronâŠnvm
- uit de printscreen bleek bovendien niet dat het account haar correctie-verzoek direct weigerde (met zoveel woorden) maar ze hadden simpelweg nog niet gereageerd
- dus ik stuurde haar een bericht van; nou âweigeren is een groot woordâ
- daarop kwam haar reactie
Oke dus eigenlijk is er niks aan de hand of gebeurd?
haha ik vind dit een heel lang verhaal over niks, of ik begrijp het niet goed.
Ah, nu snap ik je.
Dus sereen gilde gewoon voor haar beurt? Daar verbaas ik me niet overâŠ
Nou wat ze bedoelt is dat sereen dus loopt te gillen dat dat account âweigertâ om de post aan te passen, terwijl het bericht nog helemaal niet gelezen was.
Dat vind ik wel typisch Verbon hoor.
Wanneer zijn deze planten weer weggehaald van Sjereens toilet?
- Direct na het maken van de foto
- Nadat Marshall er een stuk vanaf heeft gehaald/een dino er in heeft gezet
- Nadat iemand het voor een prullenbakje aanzag
- Nadat ze zijn gestorven door een gebrek aan daglicht #crazyplantmom
- Ze staan er nog steeds
0 stemmers
Oh tja niet van stop the press
maar leek me weer typisch
Ik vind het zoooo irritant dat zij ineens zoân plantenfanaat is. Alsof ik de persoonlijke gatekeeper van de plantenfans ben.
Er gaat sowieso iets flink mis in de stories van Sereen. Het zijn geen losse stories maar is op voorhand in elkaar gezet. Daardoor werd deze vraag nogal raar:
Maar die springt weer over naar dit:
Naja een vaas in de wasbak lijkt me verre van handig dus dat heeft ze sowieso DIRECT na het maken van de foto gedaan haha