Beutyblogtopic XL #9

Ik mis de optie ‘nadat ze vloekend tegen zichzelf voor de 7e keer eerst de plant van de prullenbak af moest halen voor ze der tampon weg kon pleuren’.

5 likes

Bijzonder weer. In lijn met deze 1e baby herinneringen, wat is jullie allereerste ervaring/herinnering met de beutyvloggers geweest?

Bij mij rond 2009: ik was online op zoek naar bodygel-zeepjes ervaringen (?) en kwam per toeval op de vakantie-blogs van Sint en Masch terecht in Griekenland? Via olijfzeep ofzo dus… wow en nooit meer weggegaan, bijna sentimenteel

(Off-topic - luister bijna dagelijks wel Jessie W. / heel fijn)

1 like

Ik weet alleen dat Beautygloss de eerste blog was die ik volgde. Heb geen idee hoe ik daar op gekomen ben. Heb wel veel shit gekocht in de tijd.
Die zooi van Eyeko, zo’n waardeloze kwastenset uit China, coastal scents 1000 en 1 kermiskleuren pallet en Konad “nailart” :upside_down_face:

7 likes

Hahaha precies die dingen heb ik ook gekocht. En het serum silk van Chi. Een chi tang (okay die gebruik ik nog wel eens). Lelijke oogschaduwpaletten van Zoey ofzo (was iets uit Duitsland).

Ik kwam via Minettes van Monique van Loon bij de filmpjes van Mascha :clap:

18 likes

Ziet Sereen in die plantenhobby niet gewoon een nieuw goudmijntje? Gratis planten op marktplaats scoren, ff wat stokjes inprikken en dode bladeren weghalen en dan doorverkopennn.

19 likes

Hang je dat in de wc? Dat is toch giftig en gebruik je beter niet als je kinderen hebt?

100%

Ze gaat straks zonder schaamte die half dooie pannenkoekplant uit de WC verpatsen voor 120 euro. Nu met gratis e-coli bacterie!

23 likes

Ik keek een shoplog van een vrouw, haar account heette iets van kitzies of katzies en de video heette de buit uit Amsterdam. In de aanbevolen video’s stond Teske en zo ben ik daarin belandt. Heb die vrouw overigens nooit teruggevonden :frowning:

1 like

Ik zag volgens mij de filmpjes van Mascha op girlscene, en ben zo ook bij de andere beutybloggers terecht gekomen.
Goede oude tijd, de make up turtolios namaken en in het Kruidvat de reviews op de blogs opzoeken van producten.

3 likes

Jaaa die dingen waren zo smerig zoet

Maar Cynth houdt haar wijnobsessie nu aardig lang vol toch

Oh die volg ik niet, maar zie regelmatig wijn voorbij komen op haar eigen ig! Haha ja toen ze niet meer gespond werd voor de fiets was dat niet mee rleuk

Ja die roze opbergbakjes van de Hema/Xenos ofzo… :heartpulse:

1 like

Hahaha moeten ze die planten daar plaatsen van wc eend ofzo. Op de insta van Deliaskinmaster is nu ook een post met spon voor wc eend en een plant onder de wasbak gepropt.

Ik kwam ook via Girlscene op Beautygloss! Weet nog dat ik op een vakantie in Italië (30+ graden) naar een internetcafé ging om naarstig alle blogs te lezen terwijl de rest van de familie op het strand lag haha. Goeie ouwe tijd!

27 likes

Huh maar gaan kinderen echt met hun hoofd in de wc hangen dan?

Ik ben van de rel, wat ik nou weer ben tegengekomen

Serena, Annic en Nikkie in één video hahahahahahha

79 likes

Aah ik krijg me hier toch een partij plaatsvervangende schaamte van! Is wel al oud zeker als zelfs Nikkie mee doet

20 likes

Hahaha wat erg! Maar die dingen waren wel echt megaaa lekker, nooit meer gezien

1 like