Ja welke plantenmama doet er nou planten in een wc die licht nodig hebben?
Ik heb op mijn wc alleen cactussen staan omdat die toch niet dood te krijgen zijn
Ja mij dus ook, die zusjes hebben andere katten. En nu Serena het weer over āmijn kattenā meervoud heeft ben ik helemaal in de war
Je kunt wel direct de planten bemesten!
Haha ja, arme pannenkoekplant, die staat echt recht tegen mensen hun kont aan. Ik ontvolg Serena maar niet, maar erger me wel steeds aan alle spon bij haar. Het is niet normaal.
Ugh zonder de vlog gezien te hebben kan ik me al goed de special snowflake manier inbeelden waarop ze dit zegt
Hahaha ik heb hier zo om gelachen. Gregor kon zich ook nog herinneren dat de kap over de kinderwagen heen ging.
@Miep42 Hahah ik heb even op sereens insta gekeken ( met mn andere insta want blocked, jwz) en ik snap je plantmomirritatie helemaal met haar plantscaping
āIK WEET ECHT NOG DINGEN VAN TOENā
Infantiele amnesie
Haha nou zelfs de cactus ging hier dood op het toilet door gebrek aan licht, dus ik zet er helemaal niets meer neer.
Such a special snowflakes die foefjes.
Mila zal later vast denken dat ze zich een heleboel herinnert uit deze eerste periode. Logisch, alles is vastgelegd en kan ze tig keer terug kijken.
Mascha beweert dat ze zich dingen kan herinneren van toen ze een baby was en vraagt zich af of Mila zich later zal herinneren dat ze op de grond lag (1 maand oud) te kijken hoe haar moeder zich aan t opmaken was.
Mascha kennende waren die herinneringen van toen ze minimaal 3 jaar oud was maar ze doet het weer zo overkomen alsof ze net uit de foef was en zich nog dingen herinnert.
Ik vraag me sowieso af hoeveel herinneringen van vroeger ik zelf verzonnen heb. Dat kan ook meespelen.
Die planten gaan natuurlijk hartstikke dood zonder daglicht⦠Ook echt die vraag op het einde onder haar post: wanneer ben jij voor het laatst naar de wc geweest? Que?!
Wil van tien heeft dezelfde spon post.
Ja NAV verhalen van je ouders, dat je er zelf een beeld bij hebt gevormd.
Mijn 1e actieve herinneringen zijn die van de peuterspeelzaal, vooral omdat ik die als extreem traumatiserend heb ervaren lol.
Als je kijkt hoe die dicht die planten naast de pot staan, zal dat ook vast gebeuren.
Ielll dit valt toch niet schoon te maken zo vol en randjes en al die zielige planten in het donker. Gelukkig is Sereen plantenmama!
Als je de prullenbak open doet, lanceer je dan de pannekoekenplant of zie ik dat verkeerd?
Na langggg meelezen (ook op EGF),
ik weet niet of ik nu per ongeluk op iemand reageer maar dacht gisteren bij Sjereen te lezen dat ze āsinds vorig jaar uit elkaar isā met G, dacht eerst oh breaking news maar baby C. is natuurlijk in januari geboren dus die tijdslijn klopt welā¦ze had bovendien een rant geplaatst over een account die hun feiten niet op een rij had. Heb haar een berichtje gestuurd want ze schreef dat ze de aanpassing āmin of meer weigerdeā (zoiets) alleen⦠er werd gewoon nog niet gereageerd/gelezen en dat vond ik te voorbarig en onvolledig. Ze reageerde weer op mij dat ze dit ook bedoelde met āmin of meerā Nog wel netjes dus. Verder ben ik niet Sjereen-aka plant-lady obsessed hoor
Hahaha was toch laatst ergens een discussie hoe mensen een toilet vies kregen? Kan me hier voorstellen dat je drie kwartier met je vieze tampon staat te zwaaien tot je die plant moet optillen en zoeken waar je die even kan wegzetten en in het prullenbakje kan stoppen.