Zullen het ook fantastisch lang doen in een hok zonder daglicht. Of gaat ze forever haar toiletdeur open laten staan?
Huh? Ik snap hier echt niets van
Snap ik beetje snel getypt in trein net (forum-newbie)
- er was een IG account dat schreef: âSerena komt uit een vloggersfamilie - info over zusjes / en: âze is ook getrouwd met G. gamerâ blabla
- Sereen berichtte hen en eiste een correctie want ze was sinds vorig jaar uit elkaar met G. (begrijpelijk overigens)
- ze plaatste vervolgens printscreens in haar stories dat ze het account had aangeschreven maar dat ze âmin of meer weigerdenâ dit aan te passen
- ik dacht eerst, aha dit feitje biedt meer inzicht in hun tijdslijn lovestory S&G - maar was bij nader inzien niet zo spannend want dit kon ik weten adv geboortedatum CameronâŠnvm
- uit de printscreen bleek bovendien niet dat het account haar correctie-verzoek direct weigerde (met zoveel woorden) maar ze hadden simpelweg nog niet gereageerd
- dus ik stuurde haar een bericht van; nou âweigeren is een groot woordâ
- daarop kwam haar reactie
Oke dus eigenlijk is er niks aan de hand of gebeurd? haha ik vind dit een heel lang verhaal over niks, of ik begrijp het niet goed.
Ah, nu snap ik je.
Dus sereen gilde gewoon voor haar beurt? Daar verbaas ik me niet overâŠ
Nou wat ze bedoelt is dat sereen dus loopt te gillen dat dat account âweigertâ om de post aan te passen, terwijl het bericht nog helemaal niet gelezen was.
Dat vind ik wel typisch Verbon hoor.
Wanneer zijn deze planten weer weggehaald van Sjereens toilet?
- Direct na het maken van de foto
- Nadat Marshall er een stuk vanaf heeft gehaald/een dino er in heeft gezet
- Nadat iemand het voor een prullenbakje aanzag
- Nadat ze zijn gestorven door een gebrek aan daglicht #crazyplantmom
- Ze staan er nog steeds
0 stemmers
Oh tja niet van stop the press maar leek me weer typisch
Ik vind het zoooo irritant dat zij ineens zoân plantenfanaat is. Alsof ik de persoonlijke gatekeeper van de plantenfans ben.
Er gaat sowieso iets flink mis in de stories van Sereen. Het zijn geen losse stories maar is op voorhand in elkaar gezet. Daardoor werd deze vraag nogal raar:
Maar die springt weer over naar dit:
Naja een vaas in de wasbak lijkt me verre van handig dus dat heeft ze sowieso DIRECT na het maken van de foto gedaan haha
Ik mis de optie ânadat ze vloekend tegen zichzelf voor de 7e keer eerst de plant van de prullenbak af moest halen voor ze der tampon weg kon pleurenâ.
Bijzonder weer. In lijn met deze 1e baby herinneringen, wat is jullie allereerste ervaring/herinnering met de beutyvloggers geweest?
Bij mij rond 2009: ik was online op zoek naar bodygel-zeepjes ervaringen (?) en kwam per toeval op de vakantie-blogs van Sint en Masch terecht in Griekenland? Via olijfzeep ofzo dus⊠wow en nooit meer weggegaan, bijna sentimenteel
(Off-topic - luister bijna dagelijks wel Jessie W. / heel fijn)
Ik weet alleen dat Beautygloss de eerste blog was die ik volgde. Heb geen idee hoe ik daar op gekomen ben. Heb wel veel shit gekocht in de tijd.
Die zooi van Eyeko, zoân waardeloze kwastenset uit China, coastal scents 1000 en 1 kermiskleuren pallet en Konad ânailartâ
Hahaha precies die dingen heb ik ook gekocht. En het serum silk van Chi. Een chi tang (okay die gebruik ik nog wel eens). Lelijke oogschaduwpaletten van Zoey ofzo (was iets uit Duitsland).
Ik kwam via Minettes van Monique van Loon bij de filmpjes van Mascha
Ziet Sereen in die plantenhobby niet gewoon een nieuw goudmijntje? Gratis planten op marktplaats scoren, ff wat stokjes inprikken en dode bladeren weghalen en dan doorverkopennn.
Hang je dat in de wc? Dat is toch giftig en gebruik je beter niet als je kinderen hebt?
100%
Ze gaat straks zonder schaamte die half dooie pannenkoekplant uit de WC verpatsen voor 120 euro. Nu met gratis e-coli bacterie!
Ik keek een shoplog van een vrouw, haar account heette iets van kitzies of katzies en de video heette de buit uit Amsterdam. In de aanbevolen videoâs stond Teske en zo ben ik daarin belandt. Heb die vrouw overigens nooit teruggevonden