Beutyblogtopic XL #9

Dit wou ik ook net gaan posten. Ik mis dit nu.

1 like

‘Ik verdien nu zo’n hele zak’

5 likes

Hij is geüpload in juni 2013 dus een goede zeven jaar geleden. Maar allemensen wat ONGEMAKKELIJK DIT HEY hahahaha

7 likes

Ik was op zoek naar hoe ik een haardonut moest gebruiken en kwam een video van Diana tegen (denk zo’n 8 jaar geleden), daarna steeds meer beautybloggers/vloggers gaan volgen

1 like

Ik kwam via een jong meisje (ik was zelf ook 15) die tutorials maakte en in de comments stond je doet beautygloss naaa!! En toen dacht ii nou eens kijken wie dat is dan.

2 likes

Zoeva!! Never forget die mega palettenshoplog en het zoeva mapje dat mas gebruikte voor haar ootoopapieren

4 likes

Ik vraag mij serieus af hoeveel influencers betaald krijgen voor WC eend spon. Ik zou al HEEL VEEL geld toegestopt moeten krijgen (of HEEL WANHOPIG moeten zijn) om me met zo’n product te verbinden.
En dan bedoel ik echt minstens 5 keer het bedrag van een beautycampagne. (En dan nog… :woozy_face:)

18 likes

Net de vlog van Mascha zitten kijken en dat gewauwel over die herinneringen als baby. Doe even normaal, het kan niet. Baby’s weten niet dat ze een eigen persoon zijn en weten van voren niet dat ze van achter leven, maar tuurlijk, herinner jij je lekker dat je in de box zat

34 likes

Haha wat cringy ! Echt hoezo zou je dit als reclamefilmpje voor je snack publiceren :rofl:

Was een link naar een video… als still heeft ze een foto met haar kinderen gekozen

2 likes

Maar goed de katten waren eind mei in ieder geval beiden bij Serena thuis

1 like

Jaa ook die van mij! Van Minettes naar EGF naar hier

2 likes

Natuurlijk wil Gregor de rol verkeerd ophangen.

12 likes

Ik zag bij Wil ook al wc-eend dus dat was zeker spon? Ze deelde dat het nu 2e gratis is bij AH maar er zijn duurzame merken zoals Ecover en Seepje in de aanbieding deze week dus pleur op met je spon :angry:

6 likes

Baanbrekende lifehack in de nieuwste vlog van Mascha: een pan die je elke dag gebruikt na het afwassen NIET in de kast zetten, maar gewoon op het aanrecht laten staan! Dan kun je 'm de volgende dag gewoon wéér gebruiken!!

109 likes

Ben echt een beetje klaar met de vlogs van Mascha. Je vlogt VIJF minuten per dag. Vraag dan ff aan je vent of hij op dat moment even niet wilt stofzuigen.

65 likes

IK probeer het elke keer weer maar na nog geen halve minuut zet ik t weer af zodra het gekus, of nouja, GESMAK, begint :tired_face:

7 likes

Wow, wat een lifehack. Scheelt je toch zeker 20 seconden per dag en de hele dag tegen een pan aan kijken die je een half uur gebruikt :ok_hand:t3:

22 likes

Heb deze vlog nu afgekeken.
Mila kan al woorden herkennen, als je ‘Badje’ zegt, zegt ze nog niet niet “Yo, let’s go!”.

46 likes

Mila is dan ook zo’n super geweldige baby, zo bijzonder en anders dan alle andere baby’s.

8 likes