Beutyblogtopic XL #9

Absoluut!
Oh en Siem is nu een hond. Een waakhond.

25 likes

Hoho, hij edit óók vlogs! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ze moeten echt eens de deur uit.

1 like

Haha ik kijk nu voor het eerst in weken weer een vlog en hoor inderdaad meteen die stofzuiger, ik ga stuk hahaha. Wie bedenkt dit, gooi dat ding indd 5 min later aan of vlog ff een ander moment :joy::joy::joy:

5 likes

Ja in een vorige vlog zaten ze beneden in de woonkamer en stofzoog ook iemand. Ze zei al eerder dat ze huishoudelijke hulp had.

1 like

Ik vond het leuk dat ze (in de vlog) vandaag voor het eerst richting een koffietent gingen, maar daar werd niet gevlogd. Dat vond ik zelf wel een gemiste kans, en versterkte voor mij het gevoel dat ze in een bunker leven.

7 likes

Misschien hebben ze een schijthekel aan schoonmaken? Ik ook en bij mijn volgende promotie huur ik daar ook iemand voor in.

13 likes

Ja daarom ben ik nu helemaal ermee gestopt. Prima dat ze zo van der baby houdt maar ik vind dat echt zo onsmakelijk om te zien dat gekus en gesmak, te intiem ofzo.

Kan ook een robot stofzuiger zijn?

1 like

Haha wie heeft de nieuwe insta-post van mas gezien. Gorgelen om je baby rustig te krijgen?

Dat is een baby HACK ja!!!

8 likes

of edit het er uit!!! omg is echt niet om aan te horen

Ik kreeg echt kortsluiting van die post. Waar de hel slaat dit op. Echt, deze vrouw :rofl:

1 like

Nou ik dus ook haha. Wat een hack :face_with_raised_eyebrow:

“Tip! Wij zijn er achter gekomen dat uit het niets op een vuvuzela blazen Mila ongeremd laat krijzen, doe dit dus niet! Hier schrikken babies van”

64 likes

Ik heb ook bij mensen opgepast waar de moeder van het kind gewoon thuis was, terwijl ik aan het oppassen was. Dat vond ik ook altijd heel bijzonder.

3 likes

Huh why hahah

1 like

Maar werkte die moeder dan thuis? Want dan snap ik het best wel.
Als je vanuit huis werkt en je om de 5 minuten “MAAHAAAM” krijgt ben je weinig productief.

Nee volgens mij was het zodat ze een beetje me time had, meestal was ze dan aan het schilderen. Het kind was toen nog een baby, dus ik ging vaak gewoon heel lang wandelen.

3 likes

Dit is hoe ik mezelf in de toekomst als moeder zie en moet bijkomen van de 10x wakker zijn die nacht. Eigenlijk best een goede lifehack.

8 likes