Beutyblogtopic XL #9

Ik zag volgens mij de filmpjes van Mascha op girlscene, en ben zo ook bij de andere beutybloggers terecht gekomen.
Goede oude tijd, de make up turtolios namaken en in het Kruidvat de reviews op de blogs opzoeken van producten.

3 likes

Jaaa die dingen waren zo smerig zoet

Maar Cynth houdt haar wijnobsessie nu aardig lang vol toch

Oh die volg ik niet, maar zie regelmatig wijn voorbij komen op haar eigen ig! Haha ja toen ze niet meer gespond werd voor de fiets was dat niet mee rleuk

Ja die roze opbergbakjes van de Hema/Xenos ofzo… :heartpulse:

1 like

Hahaha moeten ze die planten daar plaatsen van wc eend ofzo. Op de insta van Deliaskinmaster is nu ook een post met spon voor wc eend en een plant onder de wasbak gepropt.

Ik kwam ook via Girlscene op Beautygloss! Weet nog dat ik op een vakantie in Italië (30+ graden) naar een internetcafé ging om naarstig alle blogs te lezen terwijl de rest van de familie op het strand lag haha. Goeie ouwe tijd!

27 likes

Huh maar gaan kinderen echt met hun hoofd in de wc hangen dan?

Ik ben van de rel, wat ik nou weer ben tegengekomen

Serena, Annic en Nikkie in één video hahahahahahha

79 likes

Aah ik krijg me hier toch een partij plaatsvervangende schaamte van! Is wel al oud zeker als zelfs Nikkie mee doet

20 likes

Hahaha wat erg! Maar die dingen waren wel echt megaaa lekker, nooit meer gezien

1 like

Dit wou ik ook net gaan posten. Ik mis dit nu.

1 like

‘Ik verdien nu zo’n hele zak’

5 likes

Hij is geüpload in juni 2013 dus een goede zeven jaar geleden. Maar allemensen wat ONGEMAKKELIJK DIT HEY hahahaha

7 likes

Ik was op zoek naar hoe ik een haardonut moest gebruiken en kwam een video van Diana tegen (denk zo’n 8 jaar geleden), daarna steeds meer beautybloggers/vloggers gaan volgen

1 like

Ik kwam via een jong meisje (ik was zelf ook 15) die tutorials maakte en in de comments stond je doet beautygloss naaa!! En toen dacht ii nou eens kijken wie dat is dan.

2 likes

Zoeva!! Never forget die mega palettenshoplog en het zoeva mapje dat mas gebruikte voor haar ootoopapieren

4 likes

Ik vraag mij serieus af hoeveel influencers betaald krijgen voor WC eend spon. Ik zou al HEEL VEEL geld toegestopt moeten krijgen (of HEEL WANHOPIG moeten zijn) om me met zo’n product te verbinden.
En dan bedoel ik echt minstens 5 keer het bedrag van een beautycampagne. (En dan nog… :woozy_face:)

18 likes

Net de vlog van Mascha zitten kijken en dat gewauwel over die herinneringen als baby. Doe even normaal, het kan niet. Baby’s weten niet dat ze een eigen persoon zijn en weten van voren niet dat ze van achter leven, maar tuurlijk, herinner jij je lekker dat je in de box zat

34 likes

Haha wat cringy ! Echt hoezo zou je dit als reclamefilmpje voor je snack publiceren :rofl: