Beutyblogtopic XL #9

Was een link naar een video… als still heeft ze een foto met haar kinderen gekozen

2 likes

Maar goed de katten waren eind mei in ieder geval beiden bij Serena thuis

1 like

Jaa ook die van mij! Van Minettes naar EGF naar hier

2 likes

Natuurlijk wil Gregor de rol verkeerd ophangen.

12 likes

Ik zag bij Wil ook al wc-eend dus dat was zeker spon? Ze deelde dat het nu 2e gratis is bij AH maar er zijn duurzame merken zoals Ecover en Seepje in de aanbieding deze week dus pleur op met je spon :angry:

6 likes

Baanbrekende lifehack in de nieuwste vlog van Mascha: een pan die je elke dag gebruikt na het afwassen NIET in de kast zetten, maar gewoon op het aanrecht laten staan! Dan kun je 'm de volgende dag gewoon wéér gebruiken!!

109 likes

Ben echt een beetje klaar met de vlogs van Mascha. Je vlogt VIJF minuten per dag. Vraag dan ff aan je vent of hij op dat moment even niet wilt stofzuigen.

65 likes

IK probeer het elke keer weer maar na nog geen halve minuut zet ik t weer af zodra het gekus, of nouja, GESMAK, begint :tired_face:

7 likes

Wow, wat een lifehack. Scheelt je toch zeker 20 seconden per dag en de hele dag tegen een pan aan kijken die je een half uur gebruikt :ok_hand:t3:

22 likes

Heb deze vlog nu afgekeken.
Mila kan al woorden herkennen, als je ‘Badje’ zegt, zegt ze nog niet niet “Yo, let’s go!”.

46 likes

Mila is dan ook zo’n super geweldige baby, zo bijzonder en anders dan alle andere baby’s.

8 likes

Absoluut!
Oh en Siem is nu een hond. Een waakhond.

25 likes

Hoho, hij edit óók vlogs! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ze moeten echt eens de deur uit.

1 like

Haha ik kijk nu voor het eerst in weken weer een vlog en hoor inderdaad meteen die stofzuiger, ik ga stuk hahaha. Wie bedenkt dit, gooi dat ding indd 5 min later aan of vlog ff een ander moment :joy::joy::joy:

5 likes

Ja in een vorige vlog zaten ze beneden in de woonkamer en stofzoog ook iemand. Ze zei al eerder dat ze huishoudelijke hulp had.

1 like

Ik vond het leuk dat ze (in de vlog) vandaag voor het eerst richting een koffietent gingen, maar daar werd niet gevlogd. Dat vond ik zelf wel een gemiste kans, en versterkte voor mij het gevoel dat ze in een bunker leven.

7 likes

Misschien hebben ze een schijthekel aan schoonmaken? Ik ook en bij mijn volgende promotie huur ik daar ook iemand voor in.

13 likes

Ja daarom ben ik nu helemaal ermee gestopt. Prima dat ze zo van der baby houdt maar ik vind dat echt zo onsmakelijk om te zien dat gekus en gesmak, te intiem ofzo.

Kan ook een robot stofzuiger zijn?

1 like