Omg scrangie! Ik ook wat een sentiment! Wow en All Lacquered Up en Vampy Varnish! Ik las ze elke dag en had een hele map op mijn computer met lakjes die ik wilde hebben aaaaah dit is echt 12 jaar geleden ofzo
is dit het mommybloggerstopic?
Ik moest dan oppassen en dan ging die moeder boven een paar uur slapen en zat ik beneden met de kinderen. Echt goals
Ohhhh jaaa all lacquered up inderdaad. Hoe heette die ene site ook alweer waar je opi/china glaze enzo kon bestellen? Die was op het beautyglossforum mega populair.
Zal hem niet in dank worden afgenomen…
Plot twist: George zit ook op dit forum
Vind het wel opvallend hoe zij probeert te doen alsof ze goed zijn met elkaar. Terwijl hij dus steeds lullige of emo dingen plaatst. Juist alsof ze totaal niet ok zijn.
Ik zie in deze reactie geplaag, wat me júist het idee geeft dat het best goed zit tussen die twee
Misschien heb ik het dan verkeerd geïnterpreteerd. Ik hoop natuurlijk wel dat ze ok zijn.
Ja ik vind dit juist typisch een reactie die je plaatst als je weet dat je er allebei (of samen) om kunt lachen
Serene tipt een winactie bij iemand anders ‘waar ze zelf niet aan mee doet’, maar daarna wel uitgebreid in dr story’s vertelt wat zij graag zou willen in haar eigen huis. HHahaha bedel bedel bedel.
Die kans is zeker aanwezig, zeker als ze niet aan iets anders blootgesteld wordt.
Ik heb geleerd dat ik gewoon normaal tegen kinderen moet praten, alles bij het echte woord benoemen etc. Nu zou ik ook niet anders willen, denk dat ik gek word als ik op werk de hele dag woopsiefloepsiepoepsi ga zeggen.
Ja! Ik las laatst in een topic dat een kind naar logopedie moest omdat die ouders als debielen tegen dat kind hadden lopen praten.
Fijn dat iemand haar eindelijk eens aanspreekt op hoe mascha BIEdon zegt
Snap ook niet dat mensen de behoefte hebben om dit op YouTube te knallen. Een bevalling is zo iets persoonlijks en prive…
Word er bijna gewoon echt ongemakkelijk van ook…
Moneyzzz
Dat zal het wel wezen ja. Sowieso indik het walgelijk om geld te ontvangen over de rug van je kind.
Ja prima toch, ik denk sowieso dat de meeste mensen een schoonmaker in dienst nemen omdat ze geen zin hebben om schoon te maken (en terecht), niet omdat ze het nou zo druk hebben met werken dat ze er echt geen tijd voor hebben.