Beutyblogtopic XL #9

Het feit dat ik hier nog ben zou moeten bewijzen dat ik op een hoog paard zit?
Wat een onzin…jij kan gewoon niet tegen kritiek terwijl je het zelf wel uitdeelt. Dat is mijn hele punt.
Lees je eigen titel.

Jeumig, wat ongezellig zeg

Vind die dingen die je bij Nikkie haar pallet krijgt voor achter op je telefoon wel heel lelijk. Kan er wel een jonge meid blij mee maken maar ehm zou ze die zelf bedacht hebben toe te voegen of ehh😅

Ik die de afgelopen 3 jaar nog geen enkele nacht heb kunnen doorslapen door mijn kinderen
:eye::droplet::lips::droplet::eye:
Na 3 jaar is de lol er toch aardig vanaf moet ik zeggen

24 likes

Heb t pallet ook besteld, ging moeiteloos. Wel aangemeld via e-mail maar kreeg ook geen code te zien.
Heb het besteld omdat er mooie kleuren inzitten en ik Nikkie een leuke beautyguru vind. Haar filmpjes kijk ik altijd helemaal af terwijl ik bij anderen vaak snel afhaak.

1 like

MaAr hEt iS eChT nIEt eRg hOoR

I feel you, hier 13 maanden en counting :sleepy:

6 likes

Dankjewel voor de moeite, duurde het lang om het op te zoeken? Ik geloof dat ik me hier inmiddels al 20 keer voor heb moeten excuseren maar het is echt top dat jullie zo’n goed geheugen hebben.
Als ik een keer kritiek heb op iemand, blijf dit vooral oprakelen, dat versterkt echt je punt.

23 likes

Ik heb het zeker niet nodig, maar wilde het toch hebben! :star_struck:

1 like

Mila lijkt echt sprekend op Gregor hahaha (de laatste foto op zijn insta).

4 likes

Ze had na punt 1 kunnen stoppen als ze dr eigen advies had opgevolgd. Of zie ik dit nou verkeerd?!

7 likes

Ik krijg net een mail dat mijn palette morgen al komt :scream:

10 likes

Ik kreeg een melding in de PostNL app dat ie morgen zou moeten komen, maar heb nog geen shipping bevestiging van Beauty Bay. Wordt hij bij jou ook door Hermes/PostNL geleverd?

Ja Hermes via PostNL idd! Als ik bij beautybay inlog staat er wel dat de order Awaiting Despatch is, via t&t van Hermes staat er order placed om 19:24 en in de PostNL app staat morgen bezorging.

@Disconnected @Spaarlamp mijne ook morgen tussen 13:30 en 16:45 staat in de PostNL app. En inderdaad van Hermes. Daar kreeg ik net ook een mailtje van dat ze een pakket van mij verwachten.

1 like

@Spaarlamp @Rozecoupeschaar Ik heb idd ook alleen mail van Hermes dat zij een pakketje van mij verwachten, maar geen tracking code oid van Hermes zelf gekregen?

Nee helaas :joy: Ik krijg er een popsocket bij, en volgens mij hebben degene uit de presale ook nog kans op een gesigneerd palette of een golden ticket voor een online masterclass.

2 likes

Kan vooral wel janken als ze dan meerdere keren per nacht wakker zijn en dan ook nog vrolijk om 5.30/6.00uur wakker zijn :sob:
Maar gelukkig is het allemaal niet erg :upside_down_face:

3 likes

Dat massa tegen mensen zegt dat ze bepaalde “niet teveel moeten kopen” want ze dragen het maar 1 keer. Haar hele huis staat vol met onnodige spullen🤯 En ze heeft hoeveel kinderwagens en overslagromper ook alweer?

@thee telt iets moois voor terug ook?

23 likes

Het is al zo lang geleden dat ik een palette heb gekocht, heb er weer helemaal zin in :heart_eyes: siert haar trouwens wel echt dat het maar 30 euro kost en niet meteen 80

23 likes

22:22 :sparkles:

7 likes