Haha tsjahpractice what you preach is moeilijk voor de foefjes. Stop gewoon eens met al die zooi bestellen/ontvangen.
Echt zij zit zo in mijn irritatiezone momenteel. Alsof ze alle wijsheid in pacht heeft na 8 weken. Ja, het slaapgebrek is minder erg dan ik van te voren had verwacht (ik dacht echt dat wordt drama, maar met name de eerste weken viel het me alles mee) maar kom op, ze is 8 weken. Ja het is prachtig mooi, maar als je kind over 8 maanden nog steeds regelmatig voor gebroken nachten zorgt is het gewoon kut en ben je moe. En de een bereikt dat punt sneller dan de ander en als jij het na 8 weken wel helemaal kut vindt dat je gebroken nachten hebt, is dat ook goed. Moederschap is namelijk geen wedstrijd Massa! Fijn dat jij het nu niet zwaar/erg vindt wil niet zeggen dat een ander het slaapgebrek niet erg mag vinden? Echt arghhhh ze bedoelt het vast niet zo, maar voor iemand die hordes âmoedermaffiaâ over haar heen krijgt is dit ook wel lekker vingertje wijzen.
Edit; oh haha @Coco ging wat mis want had ene reactie op jouw opmerking over hun koopgedrag moeten zijn.