Hij is inmiddels al verplaatst naar morgen. Vond vandaag ook wel al heel snel.
#goals
?? Ze zegt juist verschillende keren dat ze niet weet of het hierdoor kwam en dat het prima toeval kan zijn. Ze claimt ook nergens dat je door routine makkelijker zwanger wordt?
Wat ik haar hoor vertellen is dat ze het al 5 jaar onbeschermd deden, dat ze dan vorig jaar meer routine is gaan inplannen, dat ze dan zwanger is geworden en dat het ook een verrassing voor haar was.
Ik kan geen moedermaffia meer lezen.
Ik kan geen dingen meer lezen over babyâs
Ja Serena je hebt geen man of vriend, je doet het alleen. We onthouden het wel. Je kan stoppen.
Vind het knap hoor dat ze het alleen doet, maar er zijn zo veel alleenstaande ouders. Het hoeft toch niet elke keer benoemd te worden? Het is dit of wasparfum.
'HOE DAN SEREEN?"
#wasparfumjummie #tweeonderdrie
Ik ben vast een heks, maar bedrijf? Dagelijks een spon bericht delen en dat is het tegenwoordig. Dat kan echt niet heel veel moeite kosten.
âWacht maarâ, is sowieso de allerkutste reactie op iets ooit. Als je iemand vraagt hoe het gaat, en diegene zegt dat het goed gaat, ga je toch ook niet reageren met: âWacht maar tot je een keer ziek wordt!â. Het is toch chill dat het nu goed gaat haha.
Ik heb er zeker respect voor en je mag er ook echt trots op zijn, maar zoân caption over jezelf plaatsen? Is wel de ultieme humble brag. Nou ja, niet eens humble te noemen eigenlijk.
Het is marketingtechnisch heel slim van Serena want zo spreekt ze een hele nieuwe doelgroep(of specifieke niche binnen haar doelgroep) aan namelijk die van (Al dan niet bewuste) alleenstaande moeders. Een deel van die groep is opzoek zijn naar een stukje (h)erkenning. Weinig grote Nederlandse influencers die ik zo kan bedenken die die doelgroep zo specifiek aanspreken en dat maakt Serena haar positie natuurlijk wel lekker sterk. Hoe sterker die positie, hoe hoger de engagement, hoe meer geld ze kan vangen voor spon.
Los daarvan snap ik de caption niet helemaal, hij was toch gewoon bij de bevalling en de eerste periode ook daar in huis of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ja die van mij ook
Tuurlijk is het slim en er zijn ook genoeg mensen die zich (helaas, tenzij bewust) in haar herkennen.
Maar zou niet het grootste gedeelte denken âalweer een spon, wasparfum of alleen staande moeder bericht?â
Te helpen?? Rita zat alleen maar achter de plant verstopt
Maar de Foefjes zijn ook wel gewoon een beetje een uitzondering in hun bubbel. Gregor zegt zân massage af omdat de baby een regeldag heeft en âdan is Mascha alleenâ.
Ik denk dat het echt heel fijn is om zoveel te kunnen delen en samen te kunnen doen (Mascha zei ook al ergens in de comments toen iemand voorstelde om even de nachten wat op te splitten, zodat één in elk geval sliep dat het al zĂłveel werk is en ze daarom het met zân 2âen doen in de nacht), maar ik denk dat het qua sommige dingen het ook wel lastiger maakt of in elk geval de drempel hoger legt om uit dat comfort te kunnen stappen.
Ik vind het wel mooi om te zien dat die twee mekaar echt nooit zat zijn.
Als ik jAAAARenlang met mân partner opgesloten zou zitten, omsingeld door een eindeloze berg troep en karton, zou ik hem op een gegeven moment smeken om een paar uur rondjes te gaan rennen over straat.
Ze zitten echt non-stop op elkaars lip. Mad respect.
MaAR jUlLIe ZiEN NIet ALleS iN dE VLoG
Ja inderdaad, ze zijn echt heel blij met elkaar en willen alles samen doen. Mooi om te zien.
Nee joh, alleen een zure kantoortrut!