Oké Serena.
Maar goed, verder heb ik totaal geen mening over het leven van Mascha op dit moment. Ze zijn blij met dat kind. Goed voor hen. Als ze de hele tijd overal disclaimers bij zouden zetten, zou het ook weer niet goed zijn.
Oké Serena.
Maar goed, verder heb ik totaal geen mening over het leven van Mascha op dit moment. Ze zijn blij met dat kind. Goed voor hen. Als ze de hele tijd overal disclaimers bij zouden zetten, zou het ook weer niet goed zijn.
Wat mij vooral verbaasd is dat de foefs na een slechte nacht meteen de verloskundige bellen. De verloskundige is daar toch niet voor? Of is Mascha bff met haar verloskundige en mag zij “altijd bellen”?
Best grappig dat het juist met die babys heel goed lijkt te gaan.
Heeft Elise toch niet de wijsheid in pacht, vreemd zeg.
Maar ook dat baseert ze toch nergens anders op dan haar zelfverzonnen psychologie van de koude grond?
Jawel, tot een baby zes weken is is de verloskundige er verantwoordelijk voor! En voor de kraamvrouw tot tien weken volgens mij. Je mag ze dan in principe voor elke scheet bellen. De kraamverzorgende doet dat in de eerste week ook.
Edit: verkeerd onthouden sorry, ik heb het net opgezocht en het is 10 dagen voor de baby en 6 weken voor de kraamvrouw. Geen idee wat er bij Mascha aan de hand is dan.
Hahah nou wat er aan de hand is is dat mas niet wist wat er aan de hand was en de verloskundige heeft gebeld. Die hebben haar vervolgens te woord gestaan en gerustgesteld. Meer niet.
Ik dacht eigenlijk dat het consultatiebureau daar voor is? Heb er geen verstand (gelukkig)
Denk dat het bij Mascha ook wel anders is omdat Mila complicaties heeft gehad. Dan kan ik me voorstellen dat zo’n lijntje langer open staat.
Ja eigenlijk moet je na 10 dagen het CB/huisarts bellen, maar ach denk dat ze haar met liefde te woord hebben gestaan en wellicht hebben gezegd dat ze de volgende keer het CB/huisarts mag bellen.
Ik vind het ergens wel aandoenlijk dat ze meteen zo hun belt.
Nee, gewoon de huisarts. Je kan het consultatiebureau inschakelen bij vragen mbt ontwikkeling maar niet als je snel antwoord nodig hebt.
Ik vind het ook wel aandoenlijk en ik snap wel dat je panikeert als je baby voor het eerst zo hard krijst dat ze paars wordt en je haar niet stil kunt krijgen
Dat verschilt dan per regio/ cjg want hier kan je het cjg wel bellen voor dit soort dingen
Ja, de huisarts klinkt heel logisch nu je het zegt.
Ik vind het ook wel aandoenlijk.
Ik vind het echt een heel raar stel, met een heel raar wereldbeeld maar in deze snap ik de “paniek” goed.
Wat staat hier
Consultatiebureau huisarts kinderdagverblijf huisartsenpraktijk of huisartsenpost verloskundige en centrum jeugd & gezin
FHYSB
( Fucking hell you smart bitch)
Wanneer je donuts opgestuurd krijgt en je eerste gedachte is dat je baby ermee op de foto moet. Wat
Die van jou nu ook weer een dag later? Hij staat nu inmiddels twee keer in mijn PostNL app zelfs haha en allebei morgen.
Dit heb ik ook ja!
Same! Maar ik heb wel de order is despatched mail gekregen, dus denk dat hij nu wel echt onderweg is hoop dat het door de brievenbus past trouwens
Mijn vorige beautybay bestelling bestond uit een aantal kleine producten maar zat wel in een hoog doosje, had niet door de brievenbus gepast. Hoop het zelf ook eigenlijk niet want dan valt hij dus van brievenbushoogte op de grond