Mila duh zij kan nu al de wals enzo.
Maar hij zegt ik dans met jullie 3. Aka Mascha, Mila en�?
Bitch voor het christendom werden we verkracht door Vikingen, als slavinnen geofferd als een oppermachtige man stierf en andere ongein.
I canāt
Je moet het eerst even opnieuw lezen en dan in je lichaam laten resoneren. Dat is een vakterm die ken jij niet.
Ooh dan Siem. Soieso Siem de wonderkat
Gebeurd
JĆjĢ bent veilig lieve @Daelyss !!!
Stop met vechten tegen je mannelijke instinct anders verdien je die burn out gewoon.
Ik voel vooral de -dt-fout resonerenā¦
en andere persoonsvormen en werkwoorden die niet congrueren.
Waarom lijken mensen het steeds vaker moeilijk te vinden om de onvoltooid verleden tijd meervoud goed te schrijven (āleefde weā). Is dit het nieuwe āmeā?
Ik denk dat ik mijn studenten binnenkort gewoon de opdracht ga geven om een printscreen te maken van een Instagrampost naar keuze en dat zij dan alle fouten moeten onderstrepen + uitleggen.
Wow echt dom van mij dat ik dat zelf niet had bedacht. Naast dokter ook danser Siem
Het is te erg voor me op 1 dag hier lezen over paarden, vrouwelijk dna, hekserij, baanbrekend in een bunker levenā¦iām outā¦ik ga mijn chakraā s reinigen.
Die laatste post van Mas op dār insta. Alsof ze incognito op een smokkeldealtje staat te wachten of iemand gaat vermoorden
De meeste problemen die je opnoemt zijn veroorzaakt door mensen, maar ok.
Hahahaha ik ging al stuk om deze dame vanwege haar baanbrekende comment over massaās vlogs, maar dit is echt geweldig. Als je je rot voelt, even haar insta doorspitten en je moet vanzelf weer lachen
Hebben jullie er ook nog zoān last van dat sommige van onze voorvoorvoorvoorvoorouders als heks werden behandeld?
Edit: ze doet ook baarmoederhealings. Want dat is de plek waar het trauma opslaan, ook dat van onze voorouders. Dus ergens zit het trauma van die heksenjacht nog in ons hoor. (Misschien moet ze ff met Annic gaan praten, nieuw businessidee voor der )
@iedereen die wellicht te veel paletten binnenkrijgen! Ik denk dat er hier nog wel een paar liefhebbers zijn om het over te nemen
Edit: wat @Zaadjes al zei dusā¦
Nouja mensen hebben invloed erop, maar het is niet door hen veroorzaakt.
Maar het belang van de natuur op zoān manier ondermijnen slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar dat is toch ook niet de discussie? Of let ik niet op