Laatsten waarschuwing, maar wel brievebus. Heel speciaal.
Niet eens knoflook 

dan houdt het al op voor mij 
Mijn palette staat nu nog steeds op morgen 
Regeldagen zijn eigenlijk als je baby door groei niet meer genoeg heeft aan je huidige productie. Ze willen dan meestal 1 a 2 dagen heel veel aangelegd worden. Hierdoor denkt je lichaam weer âhey we hebben te weinigâ en gaat extra maken zodat weer genoeg melk heb voor de behoefte van de baby.
Hierdoor zijn ze natuurlijk huileriger want ze willen dan bijna ieder uur drinken.
Bij mij is het palette gister gekomen. Zelfs de verzenddoos was Nikkie style. Heel leuk gedaan. Hopelijk bij jullie ook snel!
Edit: bij mij stond âie ook 3 keer in de app aangemeld. Nu staat er 1 op bezorgd en de andere 2 nog steeds op âbezorgtijd nog niet bekendâ.
Mijn palette is net binnen gekomen! Die andere track & trace is gisteren veranderd naar ââbezorgtijd nog niet bekendââ maar goed ik verwacht ook niet dat er nog iets komt haha.
Geen knoflook op een Turkse pizza?! Nederlanders weten altijd alles te verpesten he qua eten.
Maar dat is toch gewoon spontaan? 
âik moet nog iets leuks doen in de vlog, wat kan ik doen?
â
âzet ik daar de camera even neerâ
âdoe ik een âspontaanâ dansjeâ
âok, zo is het wel genoeg, even kijken of het goed is opgenomenâ
âvinden mijn kijkers toch zo leukâ
âvlogtitel: drukke dag met een spontane actieâ
Bij mij staat nu bezorgtijd onbekend nadat er eerst dagen Morgen stond. Een vriend die na mij heeft besteld heeft hem wel al binnen. Frustrerend.
Mijne komt vandaag en staat ook echt op âbezorger onderwegâ. Tweede pakket ook op onbekend. Ben zooo benieuwd. Ben alleen pas laat thuis vanavond helaas. Morgenvroeg eerder opstaan om hem uit te proberen haha.
Aaaah mijne is nog steeds at national hub
had gehoopt dat ie vandaag zou komen, want dan ben ik iig thuis, maar dan morgen hoop ik
Sint wil geen DMâs meer ontvangen 
Ik wil naar al die pallette post eigenlijk wel looks zien 
Brievebus?
Mijne is ook nog at national hub
Hallo wil basic trut en vla op mân ogen smeren
Alleen van de mensen die ze zelf volgt geloof ik hé? Lekker eenzijdig communiceren met je volgers dus.
Ik heb gister mân eerste microblading behandeling gehad en ben er echt blij mee. Erg donker nu wel, maar gelukkig maar even. Alleen nu mag ik dus eigenlijk 7 dagen niet douchen / of in iedergeval die dingen mogen niet nat worden. Hoe dan?!
Kun je niet douchen en je hoofd buiten de stralen houden?
En je gezicht wassen aan de wastafel zodat je uit de buurt van je wenkbrauwen kan blijven?
Ja onderkant gezicht wassen gaat prima, maar redelijk vette t-zone dus beetje erom heen knoeien gaat. Alleen wil ook echt mân haar na 2/3 dagen wassen en dat is lastig. Misschien maar brede duikbril kopen voor over mân wenkbrauwenâŠ
Haha dit is dus precies waarom ze het doet. Wat ze overigens heel uitgebreid toelicht.