Ohh, ja ik heb een ‘platte’ brievenbus in een flatgebouw, dus bij mij kan het prima. Hij wordt wss bezorgd op een moment dat ik niet thuis ben en voel me altijd zo lullig tegenover buren als ze iets voor mij aan moeten nemen. Eigenlijk hoop ik dat ik het via postnl nog naar een afhaalpunt kan laten sturen
Oh ja dat gaat beter dan inderdaad! Ik zie trouwens bij de tracking dat hij nog wel in Engeland is dus ik verwacht eigenlijk niet dat het er morgen al is
Mag ik mee mag ik mee
Jammer dat Mas niet over de poep muffin begon tijdens het Koek debat
Bij mij staat hij ook 2x in de post app. Maar hij is ook 2x afgeschreven op PayPal. Eerste betaling ging mis en werd ik herleid naar nieuwe betaling, die ging goed. Heb ook maar 1 factuur en bevestiging gekregen.
Dus heb maar al een mail gestuurd.
Ik heb hem ook 2x in de PostNL app staan, 2 verschillende tracking codes en afkomstig van twee verschillende adressen binnen Nederland (wel van Hermes). Bij mij ging PayPal mis en heb uiteindelijk maar met credit card betaald haha. Heb pas ergens anders ook gehad dat ik foutmeldingen met PayPal kreeg maar het wel afgeschreven was, maar als je order niet doorgekomen/afgerond is verdwijnt die betaling vanzelf uit PayPal als het goed is!
Voordat het pakje bij je brievenbus is is hij waarschijnlijk al heel vaak gevallen, bestapeld met zware dingen en door elkaar gehusseld. Maar als het goed is hou je daar bij het verpakken wel rekening mee.
Ja bij mij zijn het ook 2 pakketjes met 2 verschillende codes van 2 verschillende plekken in NL. Echt bizar. Ik ga het even afwachten, heb aan 1 palette echt genoeg. Lol…
Hebben ze niet gewoon het pallet en die telefoondingen apart verpakt?
Dat bedacht ik mij eerst ook. Nou ik kom er achter als de postbode (morgen dus zie nu de melding pas op postnl) aan de deur staat. Ben de laatste op zijn route.
Bij mij staat ie er zelfs 4 keer in… ben heel benieuwd
Ja dat is ook waar haha, maar ben dan toch bang dat die laatste val ‘m fataal wordt :’)
Nikkie zei in een story dat er twee batches besteld zijn en dat nu de eerste batch online is gekomen dus er komt binnenkort nog een lading aan als t goed is!
Volgens mij heeft postNL er een bug mee op het moment. Mijn post staat er nu ook 4x in (heb geen pallet besteld)
Ja klopt zag ik ook @Zaadjes en je kan je ook inschrijven zodat je een mail krijgt als de tweede batch online staat.
Hahahahha de tering, baanbrekend. Wat hebben volgers toch lage standaarden. Paard en intuïtie. Meid doe rustig.
Claim deze allemaal, voor je het weet zijn ze weg
Hahaha ik kwam deze ook posten
Beeeetje overdreven. Net als überhaupt deze hele post van Mascha.
Nou ik wilde eigenlijk wel hetzelfde vragen aan jullie. Wat vonden jullie mijn meest bijzondere moment van de laatste weken hier op het forum?
Kusje, banaan.en.energie