Ik ook! Op basis van de babycontext hier.
Ik zou massa adviseren om die app gewoon van haar telefoon te gooien, na 2 Kids heb ik wel geleerd dat niks te voorspellen is en babyâs janken gewoon veel. Moedergevoel volgen is het allerbeste.
Ik erger me zo aan dat gedweep van Cynthia dat ze zoooo van lezen houdt. Nu weten we het wel JA!
Ik heb die wel eens gemaakt maar hij valt echt in het niet bij eentje van de Turkse snackbar dus ik snap niet dat je t zelf zou maken.
Hahaha ik volg deze discussie met liefde. Massaâs vlogs gaan alleen maar over de kleine en alsnog staat men er hier op dat ze in dit topic hoortâŠ
Ik snap het niet helemaal maar ik ben ook nieuw hier 
Van mij mag massa naar mommy maar dan is hier weinig meer te beleven denk ik 
âVeganâ, âlekkerderâ
Pick one
ey niet zo hé
Heb echt liever dat een hond voor mân huis poept dan dat ik poep op moet rapen en het ergens door moet duwen 
Comic sans zet het in ieder geval wel flink wat kracht bij
Of vroeg opstaan 
Laatsten waarschuwing, maar wel brievebus. Heel speciaal.
Niet eens knoflook 

dan houdt het al op voor mij 
Mijn palette staat nu nog steeds op morgen 
Regeldagen zijn eigenlijk als je baby door groei niet meer genoeg heeft aan je huidige productie. Ze willen dan meestal 1 a 2 dagen heel veel aangelegd worden. Hierdoor denkt je lichaam weer âhey we hebben te weinigâ en gaat extra maken zodat weer genoeg melk heb voor de behoefte van de baby.
Hierdoor zijn ze natuurlijk huileriger want ze willen dan bijna ieder uur drinken.
Bij mij is het palette gister gekomen. Zelfs de verzenddoos was Nikkie style. Heel leuk gedaan. Hopelijk bij jullie ook snel!
Edit: bij mij stond âie ook 3 keer in de app aangemeld. Nu staat er 1 op bezorgd en de andere 2 nog steeds op âbezorgtijd nog niet bekendâ.
Mijn palette is net binnen gekomen! Die andere track & trace is gisteren veranderd naar ââbezorgtijd nog niet bekendââ maar goed ik verwacht ook niet dat er nog iets komt haha.
Geen knoflook op een Turkse pizza?! Nederlanders weten altijd alles te verpesten he qua eten.