Heel eerlijk: ik vind de volledige reeks tot nu toe zo ontzettend bijzonder!! Het is baanbrekend wat je doet @Banananana.
Ik hoop dat jullie je allemaal gedragen voelen door mijn rauwe, taboedoorbrekende aanwezigheid
Vergeet verfrissend niet, tussen de zure kantoortrutten
Al draagt een aap een gouden ring
en @tuula how dare you, alsof een banaan geen energie en intuïtie heeft. Ga aan je chakra’s werken meid
Hahahaahahahahahaha baanbrekend. Alsof ze de eerste is die vlogt vanaf de geboorte van de baby en niet alleen een roze wolk toont. Hahahahaha.
Chappo
Mila duh zij kan nu al de wals enzo.
Maar hij zegt ik dans met jullie 3. Aka Mascha, Mila en…??
Bitch voor het christendom werden we verkracht door Vikingen, als slavinnen geofferd als een oppermachtige man stierf en andere ongein.
I can’t
Je moet het eerst even opnieuw lezen en dan in je lichaam laten resoneren. Dat is een vakterm die ken jij niet.
Ooh dan Siem. Soieso Siem de wonderkat
Gebeurd
Jíj́ bent veilig lieve @Daelyss !!!
Stop met vechten tegen je mannelijke instinct anders verdien je die burn out gewoon.
Ik voel vooral de -dt-fout resoneren…
en andere persoonsvormen en werkwoorden die niet congrueren.
Waarom lijken mensen het steeds vaker moeilijk te vinden om de onvoltooid verleden tijd meervoud goed te schrijven (‘leefde we’). Is dit het nieuwe ‘me’?
Ik denk dat ik mijn studenten binnenkort gewoon de opdracht ga geven om een printscreen te maken van een Instagrampost naar keuze en dat zij dan alle fouten moeten onderstrepen + uitleggen.
Wow echt dom van mij dat ik dat zelf niet had bedacht. Naast dokter ook danser Siem
Het is te erg voor me op 1 dag hier lezen over paarden, vrouwelijk dna, hekserij, baanbrekend in een bunker leven…i’m out…ik ga mijn chakra’ s reinigen.