Beutyblogtopic XL #9

Die laatste post van Mas op d’r insta. Alsof ze incognito op een smokkeldealtje staat te wachten of iemand gaat vermoorden :joy:

De meeste problemen die je opnoemt zijn veroorzaakt door mensen, maar ok.

3 likes

Hahahaha ik ging al stuk om deze dame vanwege haar baanbrekende comment over massa’s vlogs, maar dit is echt geweldig. Als je je rot voelt, even haar insta doorspitten en je moet vanzelf weer lachen :ok_hand:t3:

Hebben jullie er ook nog zo’n last van dat sommige van onze voorvoorvoorvoorvoorouders als heks werden behandeld?

Edit: ze doet ook baarmoederhealings. Want dat is de plek waar het trauma opslaan, ook dat van onze voorouders. Dus ergens zit het trauma van die heksenjacht nog in ons hoor. (Misschien moet ze ff met Annic gaan praten, nieuw businessidee voor der :joy:)

2 likes

@iedereen die wellicht te veel paletten binnenkrijgen! Ik denk dat er hier nog wel een paar liefhebbers zijn om het over te nemen :joy::raising_hand_woman:

Edit: wat @Zaadjes al zei dus…

2 likes

Nouja mensen hebben invloed erop, maar het is niet door hen veroorzaakt.

2 likes

Maar het belang van de natuur op zo’n manier ondermijnen slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Maar dat is toch ook niet de discussie? Of let ik niet op

Laat maar. Ik verwijder mezelf uberhaupt wel uit dit topic. Zullen de meeste blij mee zijn.

2 likes

Huh dat is toch niet nodig? Het is geen aanval ofzo

3 likes

Waarom doe jij nou altijd meteen zo ontzettend aangebrand?

5 likes

Het is historisch ook helemaal niet correct toch? Op het ritme van de vrouwen? Waar? En hekserij was een ding, maar er zijn er ook geen miljoenen verbrand toch.

Hebben jullie de nieuwe wenkies van Verspon al gezien? Ze zijn te zien op de stories van Angel

3 likes

Mooi gedaan hoor.

4 likes

Of misschien heeft ze de eerste foto gefacetuned. :shushing_face: licht en kleuren zijn ook anders op beiden foto’s, dus za wellicht daarin zitten.

Ja idd, haar lipkleur is anders. Het ziet er een beetje gek uit, wellicht hoe ze nu ligt.

Voor mij ziet de linkerfoto eruit alsof ze de saturatie van de kleuren een klein beetje omhoog gegooid heeft zodat ze iets minder bleek lijkt. Haar gezicht lijkt mij even dik.

1 like

Kan ook door het lange liggen komen. Ik heb dat ook wel eens.

1 like

Wat is dit joh :joy::joy:
Mag toch hopen dat als ik ooit zulke onzin uit mocht gaan kramen, iemand even zegt dat ik normaal moet gaan doen :woman_facepalming:t3::sweat_smile:

2 likes

Ze verzenden met Hermes, jullie gaan er lang op mogen wachten, met hun loze beloftes altijd.

3 likes