Beutyblogtopic XL #9

Een dag op mijn werk waarin ik veel regel.

43 likes

Lotte hou nou eens op met dat dansen en zingen in je vlooogsssss.

2 likes

Ik dacht dus serieus een dag dat je veel logistieke dingen moet regelen voor je baby zoals afspraken bij de dokter enzo :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

54 likes

Maar mensen in de comments houden er zo van!!!

Ook heel de tijd over die puzzel. Ik hou ook van puzzelen hoor, maar als dat het merendeel van je vlog is.

Ik ook! Op basis van de babycontext hier.

1 like

Ik zou massa adviseren om die app gewoon van haar telefoon te gooien, na 2 Kids heb ik wel geleerd dat niks te voorspellen is en baby’s janken gewoon veel. Moedergevoel volgen is het allerbeste.

6 likes

Cynthia haalt de Jamie Oliver Turkse pizza maar weer eens van stal voor haar blogpost vandaag :joy:

77 likes

Ik erger me zo aan dat gedweep van Cynthia dat ze zoooo van lezen houdt. Nu weten we het wel JA!

9 likes

Ik heb die wel eens gemaakt maar hij valt echt in het niet bij eentje van de Turkse snackbar dus ik snap niet dat je t zelf zou maken.

10 likes

Hahaha ik volg deze discussie met liefde. Massa’s vlogs gaan alleen maar over de kleine en alsnog staat men er hier op dat ze in dit topic hoort…

Ik snap het niet helemaal maar ik ben ook nieuw hier :thinking:

1 like

Van mij mag massa naar mommy maar dan is hier weinig meer te beleven denk ik :rofl:

1 like

‘Vegan’, ‘lekkerder’

Pick one

31 likes

ey niet zo hé

9 likes

Zitten Cynthia en haar trouwe viervoeter hierachter??

93 likes

Heb echt liever dat een hond voor m’n huis poept dan dat ik poep op moet rapen en het ergens door moet duwen :thinking:

19 likes

Comic sans zet het in ieder geval wel flink wat kracht bij

34 likes

Of vroeg opstaan :roll_eyes:

Laatsten waarschuwing, maar wel brievebus. Heel speciaal.

25 likes

Niet eens knoflook :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: dan houdt het al op voor mij :sweat_smile:

9 likes

Mijn palette staat nu nog steeds op morgen :weary: