Beutyblogtopic XL #9

Regeldagen zijn eigenlijk als je baby door groei niet meer genoeg heeft aan je huidige productie. Ze willen dan meestal 1 a 2 dagen heel veel aangelegd worden. Hierdoor denkt je lichaam weer “hey we hebben te weinig” en gaat extra maken zodat weer genoeg melk heb voor de behoefte van de baby.
Hierdoor zijn ze natuurlijk huileriger want ze willen dan bijna ieder uur drinken.

2 likes

Bij mij is het palette gister gekomen. Zelfs de verzenddoos was Nikkie style. Heel leuk gedaan. Hopelijk bij jullie ook snel!

Edit: bij mij stond ‘ie ook 3 keer in de app aangemeld. Nu staat er 1 op bezorgd en de andere 2 nog steeds op ‘bezorgtijd nog niet bekend’.

Mijn palette is net binnen gekomen! Die andere track & trace is gisteren veranderd naar ‘‘bezorgtijd nog niet bekend’’ maar goed ik verwacht ook niet dat er nog iets komt haha.

Geen knoflook op een Turkse pizza?! Nederlanders weten altijd alles te verpesten he qua eten.

29 likes

Maar dat is toch gewoon spontaan? :roll_eyes:

“ik moet nog iets leuks doen in de vlog, wat kan ik doen? :thinking:
“zet ik daar de camera even neer”
“doe ik een ‘spontaan’ dansje”
“ok, zo is het wel genoeg, even kijken of het goed is opgenomen”
“vinden mijn kijkers toch zo leuk”
“vlogtitel: drukke dag met een spontane actie”

7 likes

Bij mij staat nu bezorgtijd onbekend nadat er eerst dagen Morgen stond. Een vriend die na mij heeft besteld heeft hem wel al binnen. Frustrerend.

Mijne komt vandaag en staat ook echt op ‘bezorger onderweg’. Tweede pakket ook op onbekend. Ben zooo benieuwd. Ben alleen pas laat thuis vanavond helaas. Morgenvroeg eerder opstaan om hem uit te proberen haha.

Aaaah mijne is nog steeds at national hub :expressionless: had gehoopt dat ie vandaag zou komen, want dan ben ik iig thuis, maar dan morgen hoop ik

Sint wil geen DM’s meer ontvangen :raised_back_of_hand:t3:

3 likes

Ik wil naar al die pallette post eigenlijk wel looks zien :innocent:

6 likes

Brievebus?

Mijne is ook nog at national hub :sob: Hallo wil basic trut en vla op m’n ogen smeren

9 likes

Alleen van de mensen die ze zelf volgt geloof ik hé? Lekker eenzijdig communiceren met je volgers dus.

Ik heb gister m’n eerste microblading behandeling gehad en ben er echt blij mee. Erg donker nu wel, maar gelukkig maar even. Alleen nu mag ik dus eigenlijk 7 dagen niet douchen / of in iedergeval die dingen mogen niet nat worden. Hoe dan?!

Kun je niet douchen en je hoofd buiten de stralen houden?
En je gezicht wassen aan de wastafel zodat je uit de buurt van je wenkbrauwen kan blijven?

1 like

Ja onderkant gezicht wassen gaat prima, maar redelijk vette t-zone dus beetje erom heen knoeien gaat. Alleen wil ook echt m’n haar na 2/3 dagen wassen en dat is lastig. Misschien maar brede duikbril kopen voor over m’n wenkbrauwen…

2 likes

Haha dit is dus precies waarom ze het doet. Wat ze overigens heel uitgebreid toelicht.

Gewoon met je hoofd/haar naar beneden doen! Dan heb je denk ik minder kans dat je wenkbrauwen nat worden

1 like

Even een handdoekje tegen je gezicht houden en voorover gebogen haren wassen. Ik ben net geopereerd en wond aan mijn keel mag niet nat worden. Ik doe het ook zo. Alles daaronder kun je gewoon douchen dan eerst.

1 like

Cynthia heeft een heeeeel zwaar leven. Van haar blog 13 juli 2020: “Kon ik vroeger mega blijven hangen in negatieve reacties en kritiek, kon ik daar een heel drama van maken, lees ik het nu, voelt het even kak, focus ik daarna weer op wat er wél leuk is.”

Ik vind het zo snowflake/milennial van haar.

5 likes