Volgens mij gaat het om de lok ernaast. Dat het lijkt alsof het lange haar van Mas nu zijn lokken zijn.
Oh boy, ik krijg hier net een mail van een grote Belgische boekhandel dat alles van structuurjunkie nu in promotie is. I had noooooo idea dat Cynthia’s planners ook tot bij ons geraakt waren?!
Blijf ook echt een error krijgen van die naam. Junkie kent toch helemaal geen positieve connotatie?
Can’t unsee.
In this together :’(
Die van mij staat inmiddels op onbekend 
Ik dacht dat dat laatste meer Mascha’s onderwerp was, die geeft daar toch graag voorlichting over

sorry flauw ik ga me zitten schamen in een hoekje
Oh echt? Dan heb ik dat gemist.
En het Amsterdamse bos? Zijn veel mooiere gebieden in de omgeving van Amsterdam dan dit bos-park
Al Die Random Hoofdletters Ook 
Mas koopt alleen noodzakelijke dingen. En ze gaat niet meer laten zien wat ze allemaal krijgt want daar kunnen de kijkers slecht mee omgaan, terwijl andere vloggers veel meer krijgen dan zij.

Lekker verder leven in je materialistische bubbel meid.
Egele huid?

En het palette van Nikkie staat alweer op morgen… 
Ik krijg vandaag een mysterie pakketje binnen en hoop toch zo dat het van Beaty Bay afkomstig is.
Sorry voor mijn spam in dit topic vandaag, maar wilde jullie dit pareltje uit de comments van Mascha niet onthouden:
Bij mij zou die vandaag moeten komen maar ik ben het vertrouwen allang verloren. Als ik een youtuber was had ik nu een video gemaakt getiteld “GOT SCAMMED BY BEAUTYBAY (NO CLICKBAIT”
Mischien kan ze een turtullio opnemen van een cat klem with me met al haar nieuwe Josh 4 kleding 
Ja zo makkelijk is het nog nooit geweest