Beutyblogtopic XL #9

Cynthia heeft een heeeeel zwaar leven. Van haar blog 13 juli 2020: “Kon ik vroeger mega blijven hangen in negatieve reacties en kritiek, kon ik daar een heel drama van maken, lees ik het nu, voelt het even kak, focus ik daarna weer op wat er wél leuk is.”

Ik vind het zo snowflake/milennial van haar.

5 likes

Je zou bijna denken dat ze gewoon net als iedereen ouder wordt en meer schijt krijgt aan wat anderen denken?

25 likes

Ik denk dat dat wel lastiger is als je op alles wat je doet commentaar krijgt. Ik begrijp best dat influencers hun dm uitzetten.

3 likes

Dat zal ze in haar nieuwe cursus wel gaan vertellen. Er waren namelijk heel veel berichten van haar volgers binnen gekomen omdat ze van Cynthia wilden leren hoe ze zo positief blijft. Nou: blokkeren dus.

Ik snap heus wel dat negatieve comments niet altijd leuk zijn, maar ik vraag me af hoeveel ze er echt krijgt (zoveel likes komen er ook niet meer op haar berichten) en ze zou inmiddels toch wel beter moeten weten.

Yaaaay het palette is binnen!! :tada:

10 likes

Je klinkt salty omdat ze een x niet op een goedbedoelde dm van jou heeft gereageerd.

1 like

hahaha nee hoor, ik DM uberhaupt geen bloggers/vloggers. Ik vind het gewoon typisch voor iemand die haar geld verdiend door interactie met anderen om alleen maar positieve dingen te willen horen.

1 like

En ze meldt ook al zo lang als ik haar volg (jaren dus) hetzelfde: dat ze zich tegenwoordig niets meer aantrekt van negatieve comments hoor! Met iedere keer dus met terugwerkende kracht dat dat vorige keer niet ècht waar was.
Ik snap dat het misschien een vorm van ermee omgaan en je een houding geven is, en dat het heel lastig is en blijft om ermee om te gaan (ik denk dat dit soms best onderschat wordt).
Maar zeker als je dit al 32x gezegd hebt houd je dat toch op een gegeven moment voor jezelf.

3 likes

Heb je vaseline meegekregen om het vet te houden? Ik krijg dat wel elke keer mee dus als er dan per ongeluk tijdens het douchen een druppel water op komt, rolt dat er zo ook weer vanaf. Maar het is inderdaad wel gek om daar dan 7 dagen zo op te letten, maar komt vast goed!

1 like

Dank voor de tips! :v:t3:

Ik was ooit in een ver verleden een zelfverklaard fashionblogger en zelfs op mijn mini blog kreeg ik al haters. En dat was dan niet ‘je outfit is niet leuk’, maar ‘je bent veel te wit je moet onder een zonnebank’ ‘je bent te dun’ ‘je liegt je draagt dit nooit op school’ en weet ik veel allemaal. Nou als ik dat nu nog elke dag zou krijgen zou ik ze ook blokkeren joe joe

12 likes

Komt goed hoor! Ik heb nu 2 behandelingen gehad, ik hing gewoon beetje achterover onder douche en zette de kop wat lager. Droog washandje in de buurt voor als ze toch nat worden is ook fijn! Heb gewoon mijn haren kunnen wassen beide keren.

En ja, het word lichter! Eerste keer bleef er bij mij bijna niks over haha

1 like

Na een dag of 3 is het niet erg als ze even nat worden. Ik dep ze dan voorzichtig droog met een tissue erna.

1 like

Ging het om de negativiteit? Ik heb ervan onthouden; de (hoe)veelheid, dat gaf haar stress?

Bij mij ook!! Wat is all in een mooie kleur wauw :heart_eyes: En ik weet nu al dat Roxy Catan en Aura mijn meeste gebruikte gaan worden. Echt super mooi allemaal.

1 like

Klopt. Ik weet niet waarom het hier op negativiteit gegooid wordt, maar ze raakte inderdaad “overprikkeld” van de blijkbaar vele dms.

Ah fijn! Heb voor de zekerheid een grote duikbril van stal gehaald, ben nogal onhandig en denk wel dat dat kan schelen.
Is het bij jou verder wel mooi geworden? Voel me nu wel een beetje Helga Pataki

Nee joh, dat hoeft toch niet haha! Komt echt wel goed hoor.

Ja mega blij mee, eerste keer bleef er bijna niks over en nu tweede keer ben ik al heel blij! We gaan nog een keer de puntjes op de i zetten en nog iets donkerder. Ben heel blij dat het in fases gaat zodat het niet ineens te donker oid kan worden.

De fases dat de velletjes loslaten is wel echt even ongemakkelijk en irritant, maar scheelt dat ik grotendeels thuis werk.

1 like

Kent iemand van jullie Trinny Woodall? Ze is geen blogger, maar doet alles op Instagram(TV) en soms youtube. Ze is bijna 50 en mijn Spiritanimal. Ik zou het zo leuk vinden als iemand van jullie haar ook kent en er meer mensen enthousiast worden :heart_eyes:
Ze heeft haar eigen make up lijn, weet veel over verzorging en ik vind haar briljant met kleding (voornamelijk Zara)
Ze is trouwens een van de vrouwen van ‘What not to wear’, voor wie dat nog kent.

12 likes

Trinny and Susannah :heart:

16 likes