Haha ja ik ken haar nog van vroeger inderdaad.
Ik heb haar video’s ook al een paar keer aanbevolen gekregen op youtube maar nog niet gekeken, maar dat ben ik wel van plan!
Ik ken haar alleen nog van what not to wear (was dezelfde periode op tv als Debbie Travis ) Mijn zus kijkt wel heel veel van haar filmpjes en heeft zelfs haar make up gekocht. En koopt idd op aanraden van haar kleding van Zara
Ooh Debbie Travis, even kijken of zij een instapagina heeft.
Ik ook. We keken dat trouw en vond echt dat ze goede smaak had. Nu leeft ze in Italië en doet ze weinig met decoratie lijkt me.
Zou haar zoon ook in haar Airbnb te vinden zijn?
Oh! En wat vindt je zus van de make-up? Ik wil het ook wel eens proberen.
Zij is best enthousiast! Ze had mij voor kerst zelfs oogschaduw en gezichtscreme gegeven. De verpakking is heel mooi en voelt luxe aan (magnetische potjes). De oogschaduw werkte voor mij gewoon niet, mijn ogen kunnen niet samen met crème oogschaduw. De kleuren waren wel heel mooi!
Omg ja! kan het alleen niet helemaal plaatsen, op youtube teruggekeken zojuist maar was dit op tv of waar te zien? Vraag me af hoe ik daaraan kwam, of dat m’n moeder het keek ofzo…
Dit was op tv, in België op Vitaya
Hier hetzelfde…
Ooh zij zijn nog steeds bevriend
Die van mij is net bezorgd
Oh jongens, onze sporty Spice Cynth die sportbroeken aanprijst #zelfgekocht. I just can’t.
Ja bij mij ook, met tijd…
Dan is de zending nog niet gesorteerd bij de post en heeft hij daar nog geen scan gehad. Kan gewoon nog komen hoor, waarschijnlijk vertraagd.
Lees hier meer berichten over de verzending die niet vlot verloopt, wat zegt de webshop daar zelf van? (ben ik altijd benieuwd naar)
Deze palettes komen toch uit de UK? Dan zijn ze gewoon direct na bestellen aangemeld bij de bezorgende partij, vandaar de vele berichtjes de volgende dag al dat ze bezorgd zouden worden. Binnen 24 uur vanuit de UK in Nederland bezorgd kan niet (ja, tegen hoge kosten met een koerier) dus het is niet iets wat bij de verzender of de bezorger ligt. Vanuit de UK duurt het gemiddeld 5 dagen tot iets hier bezorgd wordt.
ik woon in de UK - vandaar dat ie bij mij misschien al wat sneller aan komt zal vast wel goed komen!
Ik heb nog geen eens een track en trace code, lang leve in zweden wonen
Ik ben echt een beauty noob maar wat heeft James hier op zijn gezicht? Wat zijn die stippen. Ben nieuwsgierig.
Cute puppy trouwens.

Het doet mij denken aan Mario Badescu drying lotion, dat is een soort poeder in een vloeistof waar je een wattenstaafje in dipt en dan puistjes mee aanstipt.