Beutyblogtopic XL #9

Ach joh, mas en Greg leren wat over hoe slaap werkt bij baby’s. Dat kan best complex zijn, en je kunt je baby (ook op 8 weken) al gezonde slaapgewoonten bijbrengen zonder dat je ze perse in een ritme duwt. Laat ze lekker…
Nachten waarin je elk uur gewekt wordt (getuige haar vlog vandaag) wordt niemand een gezelliger mens van.

1 like

Ik stond er ook wel van te kijken dat Mascha laatst pas voor het eerst weer voorin de auto zat. Zat ze serieus steeds naast Mila achterin? Ze heeft toch een spiegel om te zien alles oké gaat? (En anders hoor je dr wel hoor)

2 likes

Ik zou dat ook eng vinden. Een maxicosi heb je ‘andersom’ in de auto staan, je hebt een speciaal spiegeltje nodig om je kind via de achteruitkijkspiegel in de gaten te houden. Misschien heeft ze die niet.

Kan me niet voorstellen dat er nog iets is wat Mascha niet heeft :joy:

53 likes

Die heeft ze wel. Gregor benoemt dat hij haar weer ziet via zijn spiegel.

Van alle rare dingen die ik voorbij zie komen vind ik dit dan weer niet zo vreemd.
Via een spiegel zie jij de baby wel, maar baby jou niet.

2 likes

Ik dacht dat mensen altijd achterin bij de baby gingen zitten zodat ze snel kunnen ‘ingrijpen’ als de baby begint te huilen oid. Ik zou ook geen zin hebben om een halfuur met een krijsende baby in de auto te zitten tot het eerstvolgende tankstation. Dus ik vind dit eigenlijk niet eens zo heel raar maar ik heb dan ook 0 verstand van baby’s

8 likes

Volgens mij gaat het om de lok ernaast. Dat het lijkt alsof het lange haar van Mas nu zijn lokken zijn.

7 likes

Oh boy, ik krijg hier net een mail van een grote Belgische boekhandel dat alles van structuurjunkie nu in promotie is. I had noooooo idea dat Cynthia’s planners ook tot bij ons geraakt waren?!
Blijf ook echt een error krijgen van die naam. Junkie kent toch helemaal geen positieve connotatie?

13 likes

Can’t unsee.

1 like

In this together :’(

6 likes

Die van mij staat inmiddels op onbekend :weary:

Ik dacht dat dat laatste meer Mascha’s onderwerp was, die geeft daar toch graag voorlichting over

image

sorry flauw ik ga me zitten schamen in een hoekje

2 likes

Oh echt? Dan heb ik dat gemist.

En het Amsterdamse bos? Zijn veel mooiere gebieden in de omgeving van Amsterdam dan dit bos-park

5 likes

Willen jullie ook net zo’n Egele huid als Sereen?

122 likes

Al Die Random Hoofdletters Ook :unamused:

31 likes

Mas koopt alleen noodzakelijke dingen. En ze gaat niet meer laten zien wat ze allemaal krijgt want daar kunnen de kijkers slecht mee omgaan, terwijl andere vloggers veel meer krijgen dan zij.
:joy:

50 likes

Lekker verder leven in je materialistische bubbel meid.

8 likes

Egele huid?

96205482

35 likes