Beutyblogtopic XL #9

Zie ik het nou verkeerd of is die trap gewoon donkerbruin…

En ik meen me te herinneren dat ze zei dat het een vrijstaand huis is? Of heb ik dit gedroomd😬

Ja dit, en vast niet altijd bewust hoor. Maar straks zitten weer mensen weer een beetje onzeker te worden of hun balkon wel goed genoeg gaat zijn voor hun kind, of hun huis wel groot genoeg, of ze hun kinderen een trauma aandoen door ze op een kamer te laten slapen, of hun babykamer wel leuk genoeg gedecoreerd is,

Ja, ja en Jahaaa echt 80% van alles waar het over gaat is gewoon luxe, vast lekker maar het is heus al goed genoeg!

4 likes

Nee dat was hun villa met luxe gietvloer in Den Haag

Jaa dat wist ik nog wel hoor😉 zal dit dan toch een appartement zijn? Volgens mij te zien aan de schuifpui met balkon erachter? Had ik niet verwacht! Maar past wel bij ze…

1 like

Mag ik vragen hoe je dat ziet? Aan die gebouwen in het uitzicht ?

Zullen we niet gaan lopen raden waar ze komen wonen? Zo groot is Amsterdam nou ook weer niet en zoveel projecten lopen er ook niet. Ze verhuizen en de rest gaat ons niks aan.

16 likes

Wat ik tot nu toe van hun nieuwe badkamers heb gezien vind ik de keuzes nogal degelijk. Zwarte en witte tegels met een roze badmeubel. Ik dacht dat ze voor een “whack” interieur gingen.

Dat is niet roze, maar hoogglans wit. Wat je ziet is het beschermfolie…

21 likes

Oh hahahahaha! :see_no_evil: :sweat_smile:

2 likes

Roze was geloof ik wel “wack” geweest… :crazy_face:

1 like

Oh echt :scream: Ik dacht ook dat ze die roze kleur uitgekozen hadden

13 likes

Ja in de vlog heel lang geleden waarin ze naar de badkamer winkel gingen zag je volgens mij dat ze een roze meubel hadden gekozen, toen ze alle kleuren bij elkaar hielden voor de camera

Ja precies! Dat dacht ik terug te zien in de vlog van vandaag

1 like

Is dit echt? Dan ben ik flabbergasted over de lelijkheid.

Oh nee, het zijn Mascha en Gregor, whats new…

5 likes

Dat huis van Mas & Gregor lijkt echt wel een stukje kleiner dan wat ze nu hebben, vooral de woonkamer. Waar gaan ze al hun spullen laten :scream:

6 likes

Nu ben je een MILF, @Printemps

Edit: nouja, niet I persoonlijk (sorry), maar in het algemeen.

8 likes

Misschien houden ze dit huurhuis aan voor alle spullen

23 likes

Je bent alleen geen Dink meer (double income, no kids) :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Xoxo een mede-yup

Edit: haha, ik zie nu dat @roeptoeter precies hetzelfde had gezegd. #spuitelf

3 likes

Ik ben een trotse PAP.
Professional and Poor

97 likes

jezus dat gezeik over die masonjars boeit toch helemaal niemand. Hou op, het is gewoon eten in een potje stoppen hoe lang kan je daar over praten mijnnnn god

25 likes